Vandaag een alcantara bestelling ontvangen!
Nu allee het stuur (nog steeds) laten bekleden. Dat gebeurd deze winter.
T houdt me van de straat heKnot schreef:Je blijft ook maar knutselen he... wordt er wel echt mooi van overigens hoor.
Ziet er goed uit. Waar heb je deze upgrades gekocht? Zoek nog zoiets voor mijn M3.Fabian schreef:T houdt me van de straat heKnot schreef:Je blijft ook maar knutselen he... wordt er wel echt mooi van overigens hoor.
Wilde het al langer, maar kwam de juiste steeds niet tegen. En het is tientjes werk gelukkig, maar het resultaat mag er wezen.
Ik weet het, was in eerste instantie ook mijn bedoeling maar ga toch voor volledig alcantara met m-stiksel en een 12-uur markering.Joopieboy schreef:Dat ziet er goed uit zeg! Kleine tip met het stuur, ik zou alleen de boven en onderkant met alcantara doen, en de gripstukken op het midden links/rechts in leer. Alcantara word snel lelijk en vies en dat heb je met leer minder.
Maar goed bezig, super mooi!
Vooralsnog niets mis mee gelukkig!Wiebe GT schreef:Mooie Upgrades weer Fabian! Toppie!
Check je je bodemplaat ook even als je de powerflexen gaat monteren?
Ik ben jaloers! Ook op die remmenkit..Fabian schreef:Weer even ge-hobbeyd vanavond, watervalverlichting imgebouwd in de binnenspiegel van de z3. Mistte het in de z3, vind het een beetje bij een bmw horen dus creatief geweest. Uitermate goed geslaagd!
Heb 2 amberkleurige ledjes in de binnenspiegel gemaakt, bekabeling getrokken en aangesloten op de interieurverlichting. Heb nu de mooie oranje gloed over de middenconsole![]()
Je ziet ze helemaal niet zitten, dus perfect!
Mooie site. Ik kan alleen de alcantara pook/handremhoes voor een e36 niet vindenFabian schreef:http://Www.bimmian.com
Is amerikaans, maar wordt vanuit Polen verstuurd![]()
5 werkdagen was het in huis.