Snipe schreef:Daarnaast snijdt hij een punt aan uit het programma van Wilders, namelijk etnische registratie. De PVV wil dat invoeren. Ik denk dan bij mezelf: dat is een keer eerder geprobeerd.
Dit is wat daarover in de PVV haar verkiezingsprogramma staat:
- Registratie van dubbele nationaliteiten
Zo gek klinkt dat toch niet? Is dit niet gewoon weer het zóveelste verhaaltje van iemand die zn eigen draai maar aan dat programma heeft gegeven? Beetje dom natrappen en iedereen napraten is zooooo makkelijk.
En dit is wat "men" op internet er van vind:
"Iedereen" impliceert vanzelfsprekend veel meer dan "Antilliaan". Het opdelen van de Nederlandse bevolking naar etnische afkomst heeft simpelweg geen enkele toegevoegde waarde.
Vandaag voor het eerst het programma van de PVV bekeken. Eerlijk gezegd omdat ik Humberto Tan bij Knevel erover hoorde praten. En het is gewoon heel erg. Niet alleen wat ze zeggen maar ook hoe het verwoord is. Op pagina 11 staat letterlijk dat er etnische registratie van iedereen moet zijn, inclusief de vermelding ‘Antilliaan’. Dat is doodgriezelig!
Pak ik even de bovenste hits op Google. Met andere woorden: niemand weet nou eigenlijk waarom ze tegen moeten zijn, maar omdat Wilders het geroepen heeft is het schandalig.
Naja, niet dat het mij verder wat kan schelen

24 zetels, nuff said. Samen met de VVD en het CDA zou ik mn zin hebben.