DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
ik heb het ook gezien een paar dagen geleden. Ik smste peter er nog over 

- DownforceJan
Jaja. dat maakt het al een stuk minder erg.Metchu schreef:ik heb het ook gezien een paar dagen geleden. Ik smste peter er nog over

-
Vandaag rond 12u weer een nieuwe collectie downforce beelden op SBS6 

-
bedankt voor de tip Jordy, ik vergeet het steeds. Ik ben eindelijk een keer op tijd! 8)
-
Wow, wat klinkt de 1 30 van Peter en Jitse dik, of heb ik het mis?
- PeerH
Zag er weer netjes uit de aflevering!
- DownforceJan
Hi Jordy, weer bedankt voor het mooie verslag.Jordy van Kouwen schreef:Vandaag rond 12u weer een nieuwe collectie downforce beelden op SBS6

En Jack niet te vergeten.

Deze keer hadden jullie wel heel erg veel beelden om uit te kiezen, lijkt me.
Na een weekje Auvergne waren wij Zolder al bijna vergeten.
Zoveel emoties in zo korte tijd. Dit is mega verslavend!
Volgende week kan Peter zijn debuut maken als plaatwerker.

- Peter Tunissen
Volgens Jitse is dat ook nog eens superleuk om te doen, dus ik ben benieuwd!DownforceJan schreef:Volgende week kan Peter zijn debuut maken als plaatwerker.

En toch ga ik wel mijn best doen om het bij een eenmalig optreden te houden....

- Downforce Hans
Er is maar 1 manier om het 1 malig te houden. 

- DownforceJan
Peter Tunissen schreef:Volgens Jitse is dat ook nog eens superleuk om te doen, dus ik ben benieuwd!DownforceJan schreef:Volgende week kan Peter zijn debuut maken als plaatwerker.![]()
En toch ga ik wel mijn best doen om het bij een eenmalig optreden te houden....
Dat verklaart een hoop.

- Barend
- Auto: F20 m135i
Gaat alles een beetje optijd lukken voor Zandvoort? 

- DownforceJan
@Barend: Afgezien van alles wat we nu moeten regelen, is vooral de financiele klap hard aangekomen. Zelf nieuw materieel aanschaffen kunnen we ons pas veroorloven zodra verzekeraars ons hebben uitbetaald. Nu we afhankelijk zijn van verzekeraar(s) van derden, hebben we daarop maar weinig invloed. Dit seizoen verwacht ik daar eerlijk gezegd niet veel meer van. Hopelijk lukt het wel voor de start van het nieuwe seizoen, omdat anders het hele verhaal in gedrang zal komen. Voor de komende 3 raceweekenden hebben we in elk geval vervoer. Auto's en equipment krijgen we wel naar Zandvoort, Spa en Assen. Daarnaast moeten we gezien de vele bezoekers die we elk weekend mogen ontvangen, wel een serieuze tent hebben. Sponsors verwachten dat uiteraard ook van ons. We zijn heirmee wel druk bezig, maar geregeld is er nog niets definitief.
Uiteindelijk verwacht ik wel dat we alles al voor Zandvoort geregeld kunnen hebben. De spirit bij Downforce is in elk geval zeer positief en velen hebben aangeboden ons te helpen. En dat na zo korte tijd. Het blijft waanzinnig mooi om dat mee te maken, maar we hadden ons nu liever geconcentreerd op de auto's en op onze sponsors.
Uiteindelijk verwacht ik wel dat we alles al voor Zandvoort geregeld kunnen hebben. De spirit bij Downforce is in elk geval zeer positief en velen hebben aangeboden ons te helpen. En dat na zo korte tijd. Het blijft waanzinnig mooi om dat mee te maken, maar we hadden ons nu liever geconcentreerd op de auto's en op onze sponsors.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Ik heb helaas geen grote tent staan, en vervoer heb je al geregeld, maar als je nog een handje kunt gebruiken bij wat dan ook, Peter heeft mijn nummer, en ik heb naast mijn werk ruim de tijd om te helpen. Dat geldt uiteraard ook voor het volgende weekend.DownforceJan schreef:@Barend: Afgezien van alles wat we nu moeten regelen, is vooral de financiele klap hard aangekomen. Zelf nieuw materieel aanschaffen kunnen we ons pas veroorloven zodra verzekeraars ons hebben uitbetaald. Nu we afhankelijk zijn van verzekeraar(s) van derden, hebben we daarop maar weinig invloed. Dit seizoen verwacht ik daar eerlijk gezegd niet veel meer van. Hopelijk lukt het wel voor de start van het nieuwe seizoen, omdat anders het hele verhaal in gedrang zal komen. Voor de komende 3 raceweekenden hebben we in elk geval vervoer. Auto's en equipment krijgen we wel naar Zandvoort, Spa en Assen. Daarnaast moeten we gezien de vele bezoekers die we elk weekend mogen ontvangen, wel een serieuze tent hebben. Sponsors verwachten dat uiteraard ook van ons. We zijn heirmee wel druk bezig, maar geregeld is er nog niets definitief.
-
Dit weekend maar met 1 auto aan de start
:

- DownforceJan
Brian,
Wegens omstandigheden helaas "slechts" met 1 auto.
Laurens op z'n thuiscircuit met een goed geprepareerde auto.
En met een beetje geluk een flinke regenbui...............
Een prijs zit er dus zeker in!
- RJay
Dat zou ik maar gauw afkloppen, met zulk weer als het de hele week al is zal je het net zien
Ik kom zondag vroeg, wil ook de ferrari's zien rijden :banaan:
/groot fan van de F355 challenge wagen.

Ik kom zondag vroeg, wil ook de ferrari's zien rijden :banaan:
/groot fan van de F355 challenge wagen.
-
klinkt goed , misschien dat ik samen met Claudia even kom buurten(Zondag)DownforceJan schreef:Brian,

- Aad
Jan, hoe laat moeten jullie rijden a.s Zondag ?
- RJay
12.30 start de race, 60 min + 1 lap
Eventjes from the top of my head, kan het mis hebben

- Aad
Probeer er bij te zijn namelijk als het lukt !R.J schreef:12.30 start de race, 60 min + 1 lap
- gijzbed-opc
Laurens op de 10e plek all!
http://results.cpz.nl/live/run2006.asp?id=1022" onclick="window.open(this.href);return false;

http://results.cpz.nl/live/run2006.asp?id=1022" onclick="window.open(this.href);return false;
-
gijzbed-opc schreef:Laurens op de 10e plek all!![]()
Is dat goed/ is dat niet goed?
Volgens mij tweede in zijn klasse als ik het zo zie?!
- Bert ///M3
Nee 7e.
Alle 4xx nummers zijn Sport klasse.
Ik denk trouwens dat het bij sommige teams gewoon strategie is, ook bij JR. Die auto van Braspenning die nu 1 staat rijd normaal gewoon in het middenveld, paar sec per rondje achter de top. Als je weet dat je ze in de race makkelijk pakken kan, dan heeft het helemaal geen zin om tijdens een kwalificatie op nat risico's te gaan nemen en te hard te pushen. Kan je beter een paar plaatsen naar achter starten, tijd genoeg. Plus als degene die dat wel doen hun auto afschrijven, dunt het veld alleen maar uit. Vooral als de voorspellingen in de middag een droge baan voorspellen.
Alle 4xx nummers zijn Sport klasse.
Ik denk trouwens dat het bij sommige teams gewoon strategie is, ook bij JR. Die auto van Braspenning die nu 1 staat rijd normaal gewoon in het middenveld, paar sec per rondje achter de top. Als je weet dat je ze in de race makkelijk pakken kan, dan heeft het helemaal geen zin om tijdens een kwalificatie op nat risico's te gaan nemen en te hard te pushen. Kan je beter een paar plaatsen naar achter starten, tijd genoeg. Plus als degene die dat wel doen hun auto afschrijven, dunt het veld alleen maar uit. Vooral als de voorspellingen in de middag een droge baan voorspellen.
-
Owhja, Eline Braspenning staat 1e, ik zie het!
(By the way, blijkbaar is een klant van me een hele goede kennis van braspenning himself... Toch altijd leuk!
)
(By the way, blijkbaar is een klant van me een hele goede kennis van braspenning himself... Toch altijd leuk!

- gijzbed-opc

Deze BMW m3 gaat wel heel erg snel. werd uiteindelijk nog 3e. Zijn z'n 2 sec. sneller als Laurens per ronde.
Luco na 4 ronden uitgevallen

http://results.cpz.nl/live/run2006.asp?id=1030" onclick="window.open(this.href);return false;