Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
- Mari Oh Oh!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M3 sneller dan 8.10 over de ring volgens Gerhard Richter
http://www.n24.de/auto/tests/article.ph ... rId=135841
http://www.n24.de/auto/tests/article.ph ... rId=135841
-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zal best, ik wil het niet verdedigen, ik meld het alleen maar..............don`t shoot the messenger...................Andre schreef:Ja druk nog 50pk erbij en ome gerhard gaat weer harder over de ring.
De ring is een power circuit. Veel pk doen veel daar. Het verlies wat die boot heeft in de bochten wordt op power weer goed gemaakt.
Een test op een kort circuit daar zal ie grof door de mand vallen.

anderzijds; een stok om de hond mee te slaan kan altijd gevonden worden........

ps hoe zou die 135i stoomboot het doen denk je?
-
Een kort circuit zoals Lelystad? Alwaar de o zo machtige 130i jammerlijk faalde en het nakijken had? (zal niet zeggen wie er met de dagprijs vandoor ging anders gaat Rebel naast z'n schoenen lopen enzoAndre schreef:Ja druk nog 50pk erbij en ome gerhard gaat weer harder over de ring.
De ring is een power circuit. Veel pk doen veel daar. Het verlies wat die boot heeft in de bochten wordt op power weer goed gemaakt.
Een test op een kort circuit daar zal ie grof door de mand vallen.

EDIT: Het was ome Dre in de good-old Evo 8 die de rapste was die dag, ik meende te herinneren dat Hielke het was in de TFSI van ED. Excusez

-
Nee ik was de snelste met de evo.
Scheelde niet veel. Ik reed trouwens op cheapo winterbanden, want ik had hem mee om te driften. Dus zelfs in de drift is een evo sneller dan een fwd.
Een 130i moet je inderdaad nooit kopen das bagger. Auto s die jullie niks vinden zijn voor mij pareltjes qua rijden. Mooi zo houden. Iedereen zijn vertier. De ene wil een e92 m3 de ander een tt met een brommer motor van 64k en weer een ander koopt een seat, want die denkt een audi te kopen voor sigaretten geld.
Prima toch.
Scheelde niet veel. Ik reed trouwens op cheapo winterbanden, want ik had hem mee om te driften. Dus zelfs in de drift is een evo sneller dan een fwd.

Een 130i moet je inderdaad nooit kopen das bagger. Auto s die jullie niks vinden zijn voor mij pareltjes qua rijden. Mooi zo houden. Iedereen zijn vertier. De ene wil een e92 m3 de ander een tt met een brommer motor van 64k en weer een ander koopt een seat, want die denkt een audi te kopen voor sigaretten geld.
Prima toch.
-
- Macboy
zwart is ook gaaf, maar niet op die foto !!!!!!!!! niet alle foto's kunnen altijd even mooi zijn natuurlijk.
[img:300:400]http://farm2.static.flickr.com/1430/706 ... e1d3b4.jpg[/img]
Herken je haar niet ? Het is Beyonce
Dus niet elke foto is even mooi.
De M3 hierboven is van een vreemde, niet zo mooie hoek, bovendien lichtinval en schaduw die verkeerd uitkomt op wielkasten, spoiler niet te zien etc etc.
Ik denk dat het daar aan licht.
Overigens: doe mij maar Silverstone of wit of rood
[img:300:400]http://farm2.static.flickr.com/1430/706 ... e1d3b4.jpg[/img]
Herken je haar niet ? Het is Beyonce

Dus niet elke foto is even mooi.
De M3 hierboven is van een vreemde, niet zo mooie hoek, bovendien lichtinval en schaduw die verkeerd uitkomt op wielkasten, spoiler niet te zien etc etc.
Ik denk dat het daar aan licht.
Overigens: doe mij maar Silverstone of wit of rood

- romo
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ook de witte op NL kenteken is al gespot.
[img:800:600]http://autogespot.nl/files/721474836480 ... 1212_1.jpg[/img]
[img:800:600]http://autogespot.nl/files/721474836480 ... 1212_1.jpg[/img]
- Macboy
-
Ik denk dat zwart geen goede kleur is voor deze auto. BMW gebruikt sinds hun nieuwe modellen vanaf de 5 serie, veel bolle en holle vlakken in het plaatwerk. Ik vond dit bij de 5 serie destijds zeer fraai. Met name goed te zien aan de achterkant van de auto. Door het gebruik van bolle en holle vormen in het plaatwerk kun je de auto er minder pompeus en subtieler laten uitzien.
Met zwart komt dit niet tot zijn recht. Heeft niet zo zeer met het licht te maken maar gewoon met de kleur op zicht.
Ook de TT komt minder tot zijn recht in een zwarte uitvoering. Porsche idem.
Vergelijk met Beyonce kan ik niet goed plaatsen. Ik vind haar onder alle omstandigheden geen schoonheid.
Met zwart komt dit niet tot zijn recht. Heeft niet zo zeer met het licht te maken maar gewoon met de kleur op zicht.
Ook de TT komt minder tot zijn recht in een zwarte uitvoering. Porsche idem.
Vergelijk met Beyonce kan ik niet goed plaatsen. Ik vind haar onder alle omstandigheden geen schoonheid.

- romo
-
Precies! En aangezien ik niet zo voor dat klassieke imago ben is wit voor mij de betere keuze. 8)Wit is waan van de dag, zilver blijft klassiek...............................
Overigens is wit er al heel lang maar is de acceptatie van die 'kleur' net een golfbeweging: soms meer en soms minder.
Nu is het weer even 'hot' en noem jij het daarom de waan van de dag....