Onze IVA klas die 22 jaar terug in Maranello was, foto met dank aan oud klasgenoot Janjur(die ik al >12 jaar niet gesproken heb) en reis met dank aan Kristof Ponnet(z'n pa) die toen net ééntje besteld had en het fabrieksbezoek mogelijk maakte.
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 23 apr 2014, 22:20
door Niels v/d burgh
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 23 apr 2014, 22:29
door ErikS
Hahahaha lol!
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 23 apr 2014, 22:43
door Petrolhead Tom
Yippiejaajaaah jippie jippie jeeeeeeh! Word één met je project!
Hij zal hier vast bekend zijn, maar man man man, wat verdient dit filmpje een repost.
Ferrari F355 + Tubi uitlaat. Damn.
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 10 mei 2014, 11:01
door GTRene
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 10 mei 2014, 12:47
door Petrolhead Tom
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 10 mei 2014, 19:15
door FreudeamFahren
Gaaf Coopertje inderdaad, compleet met flip top fuel filler cap
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 14 mei 2014, 23:27
door GTRene
ook erg bijzonder en fraai deze 1954 Alfa Romeo 2000 Sportiva
The “2000 Sportiva” was designed in 1954 with the goal set by Alfa Romeo engineers to make a small series of high-performance cars suited for both road use and “Sport” category races. The two-litre twin camshaft four-cylinder engine delivered a power of 138 HP and was closely derived from the engine of the “1900″. It propelled the “Sportiva” to a top speed of 220 km/h, outstandingly fast for its day.
The “2000 Sportiva” is technically advanced: it fits a five-speed gearbox and a De Dion rear suspension. The aluminium body designed by Bertone and made by Franco Scaglione, “father” of the nearly contemporary “Giulietta Sprint”, “Giulietta SS” and “33 Stradale”, is streamlined and very elegant. The rear window, rear end and boot of the “2000 Sportiva” will be successfully carried over to the “Sprint”, with the proportions obviously adapted.
The driveability and performance of the “2000 Sportiva” were top in class and the car is remarkably pleasant and safe to drive even today. At the end of the sixties, the De Dion rear suspension will be used to create similar solutions for the 1972 Alfetta.
Two units of the “2000 Sportiva” were made, one with metallic grey paintwork (owned by the Alfa Romeo Museum) and the other a super-classic red owned by a collector.
Noch 20 bis 25 Exemplare in Europa
40 von diesen, später zehn weitere, gehen an Abarth zurück, wo sie als Wettbewerbswagen weiter aufgebaut werden. Von den übrigen 350 Exemplaren überleben nicht viele die oft fehlgeleiteten Ambitionen ihrer Besitzer. "Etwa 20 bis 25 dieser Autos dürfte es noch in Europa geben", schätzt Ed Goedert.
Gek als je denkt dat het wat anders is, dacht een halve seconde aan deze hondsdolle hond
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 02 sep 2014, 15:07
door GTRene
zie je ook zelden zo'n Hyena, ooit in Duiven dacht ik?
bij zo'n bouwer van die auto's geweest, ik wilde namelijk een motorkap van een Lancia Delta Evo hebben en wist dat dat bedrijf voor de Hyena die Evo's sloopte
dus mooi nwe delen voor een redelijk bedrag zo
Re: Italiaanse porno
Geplaatst: 08 sep 2014, 11:39
door GTRene
ook maar ff hier, zo'n prachtige auto voor dat geld incl dikke 410pk V8 Porno
Dit mag ook zeker tot een koopje worden gezien.
Prachtige Maserati Ghibli die normaal een 2.0 V6 of 2.8 V6 heeft....
Echter deze heeft een 410pk sterke V8 net als de Shamal echter die heeft 328pk oid.
dus dikke V8 in de mooie Ghibli body voor maar 12.900,-euro
meer klasse en power krijg je bijna niet voor dat geld, nog mooie kleur ook...damn
Keurig nette Maserati Ghibli 3.2 V8 Bi-Turbo 410 Pk, een heerlijk beest om te rijden!!
Zover bekend de enige in Nederland. V8 op kenteken, het is een Qp biturbo motor met kms computer.
ook de wielophanging en de remmen zijn van de Qp
de auto is voorzien van speciaal voor deze auto gebouwde intrax veren en dempers.
compleet rvs uitlaatsysteem met een prachtig donker geluid.
verder heeft hij oa.: automatische airco, lederen bekleding, elektrische ramen voor, houtafwerking interieur en stuurbekrachtiging.
Deze auto moet u gezien en gereden hebben om het verschil met een gewone ghibli te ervaren.
dit terwijl een gewone ghibli al een heerlijke auto is.