Breaking news: de SEAT staat vanaf zaterdag a.s. niet meer op mijn oprit. De opvolger is een Ford Fiesta ST geworden. Die auto kan ik niet uit mijn systeem krijgen. I got to have one. Dus na een lange en vermoeiende zoektocht (wtf Ford, investeer eens in je verkopers!) eindelijk de juiste gevonden. Demo met 3.500 op de teller en full-option. Dus inc extra's als panodak, performance pack, led koplampen en safety pack. Bizar trouwens wat er allemaal standaard al in zit. Tot grootlichtassistent, b&o audio, voorruit- stuurverwarming aan toe.
Hier de link naar de auto. Kan zijn dat deze snel offline wordt gezet, maar als je snel bent kun je de auto nog even bewonderen.
https://www.autodealers.nl/3962630/3836/
Anyways, heb er waanzinnig veel zin in en verheug me al op een lekkere Eifelrit. Ik zal dit weekend even een nieuw topic starten voor de Fiesta zodat dit topic langzaam naar de vergetelheid kan raken.
De SEAT mag een nieuw baasje zoeken en die gaat er vast plezier mee beleven. Het blijft een onvoorstelbaar competente auto. Maar ik ben toe aan een iets minder serieuze en meer speelse auto.