Van het af-fabriek alarm wordt je ook niet wakker ook al gaat dat af...Joy schreef:Dat is balen. De vuillakken die dit aan de lopende band doen geven geen moer om wat van een ander is. Wel gek dat het alarm niet is afgegaan. Je zou zeggen ruit intikken is genoeg reden voor een activatie. Blijkbaar weten ze die ook te omzeilen. Dat is het nadeel van af-fabriek systemen. Ze hoeven er maar een keer achter te komen hoe het systeem werkt en ze kunnen telkens op dezelfde manier inbreken.
Je moet eigenlijk wat verzinnen om ze af te schrikken voordat ze überhaupt denken aan inbreken en mochten ze toch binnen geraken een verrassingseffect om ze weg te jagen.
Ik weet hoe het voelt in ieder geval. In Portugal vorig jaar een inbraakpoging verijdeld van de M3 maar dat zit nog wel even een tijdje in je hoofd. Vooral het feit dat die lui er ongestraft van tussen komen en de volgende dag weer iemand anders pakken.
Bij de bmw's nog niet gehoord eerlijk gezegd. Bij de vw's zijn er kkanten bij waar 4x achterelkaar RNS510 eruit ging........ uiteindelijk besloten standaard na 1x te wisselen naar aftermarket met afneembaarscherm of de navilock. (de eersten hadden da natuurlijk nog niet, daarna een verplichting bij RNS510)FreudeamFahren schreef:Fabian, herken jij de factor herhaling? Komt het vaker voor? Daar maak ik mij nog 't meeste zorgen over. De auto staat altijd in dezelfde straat, soms een paar dagen achter elkaar. Als die idioten elke keer komen shoppen nadat er weer een nieuwe in is gezet ben ik echt zuur! Ik had ooit een collegaatje wiens Golf V (toen nieuw) tot 4x toe voor de deur werd weggehaald. Wisselen naar een Seat was voor haar de oplossing destijds.
ow...ze zijn nog steeds niet "netjes" dus...FreudeamFahren schreef:De dealer heeft foto's gemaild aan de lease maatschappij. Allemaal doorgeknipte draden...
Voor jou misschien wel. De leasemij zal je helaas uitlachen en je hoogstens aanbieden om het contract te verkorten of af te kopen.indobesar schreef:Goed voor je conditie!FreudeamFahren schreef:En dan? Die idioten laten winnen? En 80.000 km per jaar gaan lopen?
Zonder dollen, tijd/omzet die je verliest door deze incidenten zouden voor mij een valide reden zijn.
Joop schreef:Dat nou uitgerekend jij met die foto's komt aanzetten Luco...![]()
...voor wat ik er van gelezen en gezien heb toch vooral de zoveelste kraleneditie, nu naar aanleiding van de overall overwinning in de DTM; helaas geen extra vermogen, strakker onderstel of iets van dien aard.
Weet iemand toevallig het onderdeelnummer van dat fatsoenlijk ronde alcantara stuur?
...in een verkeerd draadje !Joop schreef:Dat nou uitgerekend jij met die foto's komt aanzetten Luco...![]()
En zou dat stuur op de nieuwe 1 serie passen ? Lijkt me wel toch ?Joop schreef:Weet iemand toevallig het onderdeelnummer van dat fatsoenlijk ronde alcantara stuur?
Gebruikers op dit forum: Marcelvv en 7 gasten