Laat staan als je er langer vertoefd.
Ik mag graag in Keulen en Düsseldorf komen, leuke en prachtige auto's begint haast de normaalste zaak van de wereld te worden....
....yeah right...: kom maar op met dat mooie spul: it brings a smile on my face
Op weg naar servicebeurtje bij v/d Kooi. Even een setje 'undercover' stickers erop plakken. Dan herken ik je de volgende keer wel.Jurriaan schreef:Knalrode Speedster vanochtend vlak voor achten bij knooppunt Gorinchem, ik was alleen undercover in boodschappenbak dus Allen kon mij niet herkennen
Op weg naar servicebeurtje bij v/d Kooi. Even een setje 'undercover' stickers erop plakken. Dan herken ik je de volgende keer wel.Jurriaan schreef:Knalrode Speedster vanochtend vlak voor achten bij knooppunt Gorinchem, ik was alleen undercover in boodschappenbak dus Allen kon mij niet herkennen
Volgens mij net nietRoy schreef:Voorbumper tegen het stoepje?
Ik werk 1 straat verder en heb uitzicht op deze parking, maar nog niet eerder zien staan. Wel en erg stoere kappersauto (+ dreier)tim1981 schreef:Zou die van die kapper zijn, waar ie voor staat geparkeerd?
Deze ben ik ook tegengekomen vorige week. 's morgens om 8 uur, leek me een aparte auto om voor woon-werkverkeer te gebruiken, nu zie ik waar ie dus voor gebruikt wordtskinnybmw schreef:Gister (zondag) op Terschelling gespot:
Niet gezien, 'leukste' van vandaag was een Cayenne S. Die dingen staat op RDW trouwens geregistreerd als 'terreinwagen'Jurjen van Rhee schreef:Dé M3 CS omg. Barneveld?
En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ie dat ook ZEKER is!Kees Bunk schreef:Niet gezien, 'leukste' van vandaag was een Cayenne S. Die dingen staat op RDW trouwens geregistreerd als 'terreinwagen'Jurjen van Rhee schreef:Dé M3 CS omg. Barneveld?
Die kant is ie wel opgegaan iig...Jurjen van Rhee schreef:Dé M3 CS omg. Barneveld?
Ik heb tot ruim een jaar geleden, meer dan 2,5 jaar in B'veld gewerkt. Liep dagelijks over de markt, vandaar.Kees Bunk schreef:Trouwens, hoe kom jij erbij dat daar een kapper zit? Ik weet het zelfs niet wat er zit
Gebruikers op dit forum: Roy RS en 4 gasten