Of dat op datum van aankoop je eigen rijbewijs verlopen blijkt te zijn...Knot schreef:Misschien vriend/vriendin verhaal? Hebben wij ook met de E36 gedaan, om beiden no-claim door te bouwen.

Of dat op datum van aankoop je eigen rijbewijs verlopen blijkt te zijn...Knot schreef:Misschien vriend/vriendin verhaal? Hebben wij ook met de E36 gedaan, om beiden no-claim door te bouwen.
Super exemplaar! Hele mooie bak, lekker zeldzaam ook.M@rcel schreef:Zal ik haar maar eventjes onder de aandacht brengen Maikel?![]()
http://auto.marktplaats.nl/bmw/39009173 ... -2002.html
Frisser zijn ze er in NL bijna niet meer, mooie prijs ook.
Als ik toch eens een dubbele garage had en nog wat centen over.....M@rcel schreef:Zal ik haar maar eventjes onder de aandacht brengen Maikel?![]()
http://auto.marktplaats.nl/bmw/39009173 ... -2002.html
Frisser zijn ze er in NL bijna niet meer, mooie prijs ook.
Ander (auto) doel voor ogen 8)Knot schreef:Waarom zou je daar vanaf willen, laatste van de band zo'n beetje met een prachtige kmstand!
Volgens mij is het facelift gebonden toch? Pre facelift heeft stalen dak, daarna bij de facelift kwam die glazen schuifdak, volgens mij had je geen keuze maar dat kan ik fout hebben?Ravin ///M schreef:Eerste optie was het stalen dak, kort daarna kwam het glasdak in de e39. Warmte valt mee he, je kunt de bekleding dicht hebben en toch het dak kantelen.
Je hebt het inderdaad foutEG schreef:Volgens mij is het facelift gebonden toch? Pre facelift heeft stalen dak, daarna bij de facelift kwam die glazen schuifdak, volgens mij had je geen keuze maar dat kan ik fout hebben?
De E30 zelfs weg?!////Maikel schreef:Ander (auto) doel voor ogen 8)Knot schreef:Waarom zou je daar vanaf willen, laatste van de band zo'n beetje met een prachtige kmstand!
Destijds hetzelfde gevoel met de verkoop van de E36 M3 maar dat gaat wel weer over hoor. Tevens gaan in de verkoop, Golf 5 R32 en E30 M3 (opknapper).
Die dubbele garage heb ik ook nietErik K. schreef:Als ik toch eens een dubbele garage had en nog wat centen over.....M@rcel schreef:Zal ik haar maar eventjes onder de aandacht brengen Maikel?![]()
http://auto.marktplaats.nl/bmw/39009173 ... -2002.html
Frisser zijn ze er in NL bijna niet meer, mooie prijs ook.
Ok grappig dat had ik nooit geweten. Zal een stalen dak dan stiller zijn ofzo?Paskal Morriën schreef:Je hebt het inderdaad foutEG schreef:Volgens mij is het facelift gebonden toch? Pre facelift heeft stalen dak, daarna bij de facelift kwam die glazen schuifdak, volgens mij had je geen keuze maar dat kan ik fout hebben?Mijn pre-face-lift 97-er 540i had immers (net zoals mijn huidige '02 530d) een glazen dak:
Tja, voor de hardcore fans hier zal een E46 M3 wel fijner zijn maar je moet toch sterk in je schoenen staan om deze M5 te negeren. Voor een kleine 20k wordt het lastig zoeken om een 2002 M3 in de staat van deze M5 te vinden. Lijkt mij tenminsteM@rcel schreef:Zal ik haar maar eventjes onder de aandacht brengen Maikel?![]()
http://auto.marktplaats.nl/bmw/39009173 ... -2002.html
Frisser zijn ze er in NL bijna niet meer, mooie prijs ook.
Hoe zit dat met moderne BMW's eigenlijk, kan je daar nog kiezen tussen staal of glas? En zijn die nieuwe glazen daken beter geisoleerd? Ik hoop dat dat toch echt verbeterd is?Ravin ///M schreef:Voor de liefhebbers; het stalen dak is eenvoudig om te bouwen naar een glazen dak door een glascasette te scoren en die over te zetten. Glas is idd altijd wel rumoeriger, maar ik geniet altijd wel van het licht in de auto.
Gebruikers op dit forum: Joël D. en 2 gasten