Zou hem anders zo ophalen, prachtige klok!
Daarom, niet uitleggenBram schreef: 09 mei 2017, 13:40 Omdat 11K neertellen voor een horloge niet voor iedereen dagelijkse kost is?
Bram: Schat, ik moet iets uitleggenBram schreef: 09 mei 2017, 13:21 Ik krijg zo'n aanschaf gewoon niet uitgelegd, hoe doen jullie dat toch![]()
Waarom denk je dat ik haar meeneem naar Watch 2017 zaterdag?Tom schreef: 09 mei 2017, 14:11Bram: Schat, ik moet iets uitleggenBram schreef: 09 mei 2017, 13:21 Ik krijg zo'n aanschaf gewoon niet uitgelegd, hoe doen jullie dat toch![]()
Bram: Ik wil uitleggen hoe je een nieuw horloge koopt
Bram: Vanmiddag ga ik naar de winkel om een horloge te passen
Bram: Dan zeg ik 'mooi ja, doe die maar' en lopen we naar de kassa
Bram: Vervolgens pak ik m'n pinpas, stop die in de gleuf en toets m'n pincode in
Bram: Bij het bedrag van 11K klik ik op 'ja'
Bram: En dan kom ik weer naar huis om m'n nieuwe horloge te laten zien!
Bram: Zweigen is instemmen haha hahaah hahahahahah hahaha!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwmens met tape over mond: mmhmhmhmhmmmm
dvh schreef: 09 mei 2017, 08:11 Heel simpel. Als je hem (nog even?) weg wil leggen blijft je van alles af.
Geen band op maat maken, geen diver extension ertussenuit halen. Gewoon alles laten zitten zoals het hoort. Stickers moeten eraf anders is hij niet op maat te maken.
Have fun overwegen![]()
Zo denk ik er ook over.Arthur schreef: 09 mei 2017, 08:13 Ik heb geen horloge van 10k... maar je had hem niet, je legt hem weg, dus je hebt hem ook niet. Dan mooi zo laten. Op maat maken kan altijd nog.
Just my 10k![]()
Tom schreef: 09 mei 2017, 09:13 Ik koop horloges, auto's etc. om te gebruiken, niet om weg te zetten of weg te leggen als belegging. Dat het spul z'n waarde blijft houden (ook bij gebruik) is mooi meegenomen. En bij een SD vraag ik mij ook af waarvoor je het doet.. mocht ie meer waard worden dan worden ze allemaal meer waard en een NOS exemplaar levert je misschien 2K extra op t.o.v. een gedragen exemplaar. Die 2K win je niet na 2 á 3 jaar, dan zit je al over een periode van 5, 10 jaar of langer te kijken.
Zoals hierboven gezegd, normaliter mee eens, voor de rest zie hierboven.allen schreef: 09 mei 2017, 08:13 Hard werken voor de centen, iets moois ervan kopen en daarna wegleggen of in de verpakking laten zitten. Genieten hoor!
Met evt negatieve rentes in aantocht, bij huidige al, om te janken rente standen, vervolgens ook nog vermogens rendement heffing, was dit een verdere overweging!dvh schreef: 09 mei 2017, 09:09 Als het op de spaarrekening staat geniet je er net zo min van.
En daar levert het nog niets op ook :/
Ik beleef best veel plezier van een bom volle spaarrekening, het geeft me mijn onafhankelijkheid en mijn vrijheid die ik boven alles prefereer. Maar het plezier wordt wel minder, want gestraft word je als je netjes, beschaafd leeft;Tom schreef: 09 mei 2017, 09:29Om dezelfde reden dat ik geen plezier heb aan een bomvolle spaarrekening.
Kijk je op je 80e terug op je leven en wat heb je dan bereikt: een nog dikkere spaarrekening.
Enige waar mijn spaarrekening nuttig voor is is zorgen dat ik lekker slaap. Check.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Gijzert, L5S1, m@rco, Majestic-12 [Bot], Sidney, WillemBoer en 14 gasten