F1 seizoen 2018
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Re: F1 seizoen 2018
Raceweek?
-
ErikS
So so true.
Elke keer stoor ik me zo enorm aan de mega fouten....
Als ik het kan zien op een schermpje, waarom hun dan niet?!
Wat betreft de race:
Prima resultaat
Goed gereden
Saaier dan Monaco helaas
Jammer dat dit geen 2 stopper is. Pirelli has got work to do!
-
Tom
Saaie race. Max ging voluit op het laatst, had 'm twee ronden extra gegeven en hij was voorbij Bottas gegaan. Maar 3e plek natuurlijk ook erg goed.
Overigens slordige verslaggeving, zowel vanuit Ziggo als F1 zelf. De laatste ronden van Max was ie helemaal niet in beeld geweest terwijl ie op een gegeven moment 0,8 sec. erachter zat, had dat afgewisseld met Hamilton's 'aanval'. Finish was een grove fout en rommelig of niet in beeld (alleen Vettel).
Overigens slordige verslaggeving, zowel vanuit Ziggo als F1 zelf. De laatste ronden van Max was ie helemaal niet in beeld geweest terwijl ie op een gegeven moment 0,8 sec. erachter zat, had dat afgewisseld met Hamilton's 'aanval'. Finish was een grove fout en rommelig of niet in beeld (alleen Vettel).
-
ErikS
Ja, Bottas heeft zo hard moeten pushen dat hij vrijwel zonder benzine zat.Tom schreef: 11 jun 2018, 08:20 Saaie race. Max ging voluit op het laatst, had 'm twee ronden extra gegeven en hij was voorbij Bottas gegaan. Maar 3e plek natuurlijk ook erg goed.
Max had hem absoluut nog gepakt, want Bottas kon & mocht dus ook niet meer pushen......
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Q3 van de kwalificatie vond ik ook erg matig in beeld gebracht. Ik kon niet heel erg duidelijk zien wie wanneer over de streep kwam.Tom schreef: 11 jun 2018, 08:20 Overigens slordige verslaggeving, zowel vanuit Ziggo als F1 zelf. De laatste ronden van Max was ie helemaal niet in beeld geweest terwijl ie op een gegeven moment 0,8 sec. erachter zat, had dat afgewisseld met Hamilton's 'aanval'. Finish was een grove fout en rommelig of niet in beeld (alleen Vettel).
Weinig actie allemaal, op Stroll zijn akkefietje naa. Ik vroe mij alleen wel af of hij niet werd aangetikt. Hij begin te schuiven (was op de onboard te zien) maar geen beeld van boven. Tenzij ik die finaal heb gemist.
-
Zed240
Ik stoor mij vaker aan de slechte regie, niet alleen deze race was het matig.Tom schreef: 11 jun 2018, 08:20 Saaie race. Max ging voluit op het laatst, had 'm twee ronden extra gegeven en hij was voorbij Bottas gegaan. Maar 3e plek natuurlijk ook erg goed.
Overigens keek ik de race via RTL. Ze hebben een nieuw record qua reclame gehaald hoor; +/- 25-30 minuten tijdens de race. In de eerste 7 ronden 2x over.
Nou maar eens vaart zetten achter een fatsoenlijke laptop die wel HD video kan streamen zonder vast te lopen. Ziggo inloggegevens heb ik al via via. RTL was echt de laatste keer.
-
allen
Nou, even flink boos worden inderdaad. Niet hoeven betalen en dan die verdomde reclame er nog tussendoor ook.
Voor een tientje per maand kijk je alle vrije trainingen, kwalificatie en de wedstrijd live. Zonder reclame tussendoor. Keertje in je uppie naar de film is ook dat geld?
Voor een tientje per maand kijk je alle vrije trainingen, kwalificatie en de wedstrijd live. Zonder reclame tussendoor. Keertje in je uppie naar de film is ook dat geld?
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
De race ook voor het eerst sinds tijden weer eens via Ziggo bekeken. Niet denderend inderdaad. Olaf mist weleens wat ja.
Het meeste erger ik me aan die malloten in de studio, als je die Doornbos en Coronel hoort praten denk je echt dat het studiogasten zijn met een heel andere achtergrond dan de racerij.
Tsja, RTL is vanwege de reclame al helemaal geen optie. Kwalificatie gaat wel, want dan stoppen ze de reclameblokken tussen de sessies.
Ik blijf voortaan wel weer knoeien met de stream van Sky. Ook niet perfect, maar vele malen beter. Veel meer achtergrond, maar ook natuurlijk een veel groter budget, laat dat duidelijk zijn.
Mocht dat in NL beschikbaar komen betaal ik er graag voor.
Het meeste erger ik me aan die malloten in de studio, als je die Doornbos en Coronel hoort praten denk je echt dat het studiogasten zijn met een heel andere achtergrond dan de racerij.
Tsja, RTL is vanwege de reclame al helemaal geen optie. Kwalificatie gaat wel, want dan stoppen ze de reclameblokken tussen de sessies.
Ik blijf voortaan wel weer knoeien met de stream van Sky. Ook niet perfect, maar vele malen beter. Veel meer achtergrond, maar ook natuurlijk een veel groter budget, laat dat duidelijk zijn.
-
Zed240
Beetje reclame is oké, vrijwel elke actie missen omdat van de eerste 15 ronden er slechts 5 zijn uitgezonden is wat minder. Als ze zo maar lang genoeg doorgaan kijken er steeds minder mensen, waardoor de reclames nog langer moeten worden om het geld te beuren. Daarnaast zijn er weinig dingen die mij zo irriteren als Duitse reclames.allen schreef: 11 jun 2018, 13:29 Nou, even flink boos worden inderdaad. Niet hoeven betalen en dan die verdomde reclame er nog tussendoor ook.![]()
Maar vanaf volgende keer Olav Mol, al is dat dus volgens de anderen hier ook niet ideaal haha.
De laatste keer dat ik naar de film ben geweest kan ik mij niet eens heugen.
-
allen
Je kunt natuurlijk altijd zelf wat invullen in plaats van de film. Het idee blijft hetzelfde. 
Olav Mol is niet ideaal, maar goed. Ben niet te veeleisend voor dat geld (in mijn geval inbegrepen in m'n normale Ziggo abo).
Olav Mol is niet ideaal, maar goed. Ben niet te veeleisend voor dat geld (in mijn geval inbegrepen in m'n normale Ziggo abo).
- Arthur
- Auto: Nr.51
Precies. Olaf Mol mist wel eens wat, en ik verbeter hem dan vanaf m'n luie stoel
Maar zo erg als jullie schetsen mbt Ziggo. Ik vind het heel erg meevallen. Maar ik zet de tv ook pas aan 1 minuut voor de start en zie de opwarmronde, race en dan gaat hij al bijna weer uit. Tenzij het interessant is om te horen wat Verstappen te vertellen heeft. Die mannen in de studio wel eens gehoord, ook daar stoor ik me niet aan. Nee, Ziggo is wat mij betreft prima F1 kijken.
-
Tom
Ik vind Olav Mol het leuk doen, prettig commentaar en vind 'm wel een geschikte vent. Ja, hij mist wel eens wat maar dat kan haast niet anders als je zoiets in je eentje doet. Sommige andere zenders hebben van die druktemakers, dat vind ik ook niks.
Die Jack vind ik minder, beetje kontenlikker soms.
Dat programma eromheen is wel geinig, Tom en Robert beetje geforceerd 'tegenpolen'. Maar wel leuk dat ze de race nog voor- en nabespreken. Het kan beter maar gok dat ze geen giga-budget hebben, ik vind het prima zo.
Die Jack vind ik minder, beetje kontenlikker soms.
Dat programma eromheen is wel geinig, Tom en Robert beetje geforceerd 'tegenpolen'. Maar wel leuk dat ze de race nog voor- en nabespreken. Het kan beter maar gok dat ze geen giga-budget hebben, ik vind het prima zo.
-
vester86
helemaal mee eens! zelf neem ik de voor beschouwing en de race op (harddisk recorder) en begin een half uurtje later met kijken, kan ik de reclameblokken, het gezwets en het rondje circuit wegzappen en meestal ben ik dan precies rond race-tijd weer bijArthur schreef: 11 jun 2018, 15:21 Precies. Olaf Mol mist wel eens wat, en ik verbeter hem dan vanaf m'n luie stoelMaar zo erg als jullie schetsen mbt Ziggo. Ik vind het heel erg meevallen. Maar ik zet de tv ook pas aan 1 minuut voor de start en zie de opwarmronde, race en dan gaat hij al bijna weer uit. Tenzij het interessant is om te horen wat Verstappen te vertellen heeft. Die mannen in de studio wel eens gehoord, ook daar stoor ik me niet aan. Nee, Ziggo is wat mij betreft prima F1 kijken.
- D20VT
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Ziggo vind ik prima. Wel het idee dat Olav Mol minder scherp is als een paar jaar geleden, en Jack Plooij z`n manier van interviewen vind ik tenenkrommend slecht. Daarentegen kan ik Doornbos steeds meer waarderen.. al kan dat ook komen doordat Tom Coronel ertegenover zit, die vaak maar wat roept en dan z`n onbenullige standpunt probeert recht te praten.
Belangrijker; Heeft de Honda motor en grote stap gemaakt? Vond het resultaat van de TR rijders niet heel bijzonder..
Belangrijker; Heeft de Honda motor en grote stap gemaakt? Vond het resultaat van de TR rijders niet heel bijzonder..
- Robin Hartog
Hartley had de update in z'n motor zitten, had een goede kwalificatie maar werd er naar 6 bochten uitgeknikkerd, dus daar kun je vrij weinig over zeggen. Gasly had de oude setup nog en reed niet veel beter dan voorheen. Dus denk wel dat ze stappen hebben gemaakt. 
- Mrton
Honda kiezen zou wel stoer zijn. Of je daar iets aan hebt betwijfel ik maar moet ook wel lachen om maclaren nu hoor. Franse meuk.
- Macboy
Das niet waar he er was een probleem met het vermogen van de motorSpijkerhard schreef: 10 jun 2018, 22:47 Hamilton laat weer zien dat ie eigenlijk alleen vooraan kan rijden.
Toevallig altijd als ie niet vooraan rijdt en ook niet zichtbaar in tijd tov voorganger en achterligger. Een echte fijnproever dus ! En nadat het hersteld was ging hij ook echt als een speer !
- Luco
Die franse meuk heeft het gat bijna dicht, op de party knop bij de kwali na, het slechte presteren van de mclaren ligt dus voornamelijk aan de auto, dat mag je nu gerust stellen.Mrton schreef: 11 jun 2018, 20:18 Honda kiezen zou wel stoer zijn. Of je daar iets aan hebt betwijfel ik maar moet ook wel lachen om maclaren nu hoor. Franse meuk.
Honda heeft wel stappen gemaakt maar lang niet genoeg om de overstap voor maar twee jaar te rechtvaardigen.
- WJ
Haha ja mooi moment..
Hij had de snelste tijd in de laatste ronde gezet....maar aangezien de finish vlag te vroeg werd gehesen tellen de laatste ronde(s) niet.... Had heel bizar geweest als Max toch Bottas nog voorbij was gegaan in de laatste ronde, had dan gewoon niet geteld.
-
Gijzert
Ik kijk het "gratis". Gemeld bij Xs4all dat ik f1 wilde kijken maar dat ik niet perse wilde overstappen.allen schreef: 11 jun 2018, 13:29 Nou, even flink boos worden inderdaad. Niet hoeven betalen en dan die verdomde reclame er nog tussendoor ook.![]()
Dan de vraag gesteld of zij nog iets konden betekenen. Antwoord : ja hoor. Hier een jaar gratis. Dat is nu al het 2e jaar.
-
Frank_Sch
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Gasly reed de Q in oude setup, maar de wedstrijd met nieuw dacht ik. Werd vanuit het achterveld 11e, vind ik toch veelbelovend. Ik hoop dat ze overstappen naar Honda.Robin Hartog schreef: 11 jun 2018, 19:54 Hartley had de update in z'n motor zitten, had een goede kwalificatie maar werd er naar 6 bochten uitgeknikkerd, dus daar kun je vrij weinig over zeggen. Gasly had de oude setup nog en reed niet veel beter dan voorheen. Dus denk wel dat ze stappen hebben gemaakt.![]()
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Wij kijken via een VPN verbinding afwisselend Channel 4 of Sky, voor Sky kopen we een weekendpass, echt beiden velen malen beter dan de Duitse RTL en al helemaal beter dan ZiggoWout309t schreef: 11 jun 2018, 13:43 Ik blijf voortaan wel weer knoeien met de stream van Sky. Ook niet perfect, maar vele malen beter. Veel meer achtergrond, maar ook natuurlijk een veel groter budget, laat dat duidelijk zijn.
- Mari Oh Oh!
Bij Renault hebben ze na iets minder dan 1,5 jaar nog steeds niet genoeg vertrouwen in hun 5kg lichtere en sterkere MGU-K. Dat onderdeel staat dus al 1,5 jaar stil. Geeft vertrouwen in de zaak... En als Honda nu na 1 jaar minder hybride ervaring en 2 keer from scratch* begonnen te zijn nu al aan Renaults 'voorsprong' begint te knagen is dat toch heel erg sneu... Bovendien hoeft Honda zich allen op de motor(voor één team, TR lift mee) te richten, Renault moet ook nog eens een chassis door ontwikkelen. Ze hebben er gewoon veel te weinig geld om een fabrieksteam(en betrouwbaar leverancier) te kunnen zijn. En de Japanners zijn in hun eer aangetast(bewuste actie lijkt het wel), de Fransen lijkt het weinig te kunnen schelen.
*= waarbij ze de eerste keer een totaal onrealistisch concept opgedrongen kregen door GP2Laren
*= waarbij ze de eerste keer een totaal onrealistisch concept opgedrongen kregen door GP2Laren
- Luco
Sorry hoor Mari, maar 1,5 sec op een rondetijd van 1.10 tot 1.14 is toch nog heel veel hoor, dan ben je in de race echt kansloos.
Dus het zou onverstandig zijn om voor die twee jaar voor Honda te gaan omdat daarna het motorconcept weer veranderd, of ze moeten bewust kiezen voor de langere termijn?
Maar de geruchten gaan dat het in 2021 porsche wordt.
Dus het zou onverstandig zijn om voor die twee jaar voor Honda te gaan omdat daarna het motorconcept weer veranderd, of ze moeten bewust kiezen voor de langere termijn?
Maar de geruchten gaan dat het in 2021 porsche wordt.