Helemaal niet. Probeer DF te redden van de ondergang

Helemaal niet. Probeer DF te redden van de ondergang
Amen!Mike R32 schreef: 14 dec 2017, 17:21Helemaal niet. Probeer DF te redden van de ondergang. Vroeger hadden we het hier over dikke auto’s met zes, acht, tien of twaalf cilinders. Nu hebben we het alleen maar over downsizing, 3 of 4 cilinders, hybride of elektrische aandrijving. Verder blijf ik de Up een lelijk ding vinden om te zien dat wel.
indobesar schreef: 14 dec 2017, 19:56Amen!Mike R32 schreef: 14 dec 2017, 17:21Helemaal niet. Probeer DF te redden van de ondergang. Vroeger hadden we het hier over dikke auto’s met zes, acht, tien of twaalf cilinders. Nu hebben we het alleen maar over downsizing, 3 of 4 cilinders, hybride of elektrische aandrijving. Verder blijf ik de Up een lelijk ding vinden om te zien dat wel.
Sommige hebben een klap van wen molenwiek nodig om wakker te worden!![]()
Of gechoked worden met een Porsche hoes...Robin schreef: 14 dec 2017, 20:32indobesar schreef: 14 dec 2017, 19:56Amen!Mike R32 schreef: 14 dec 2017, 17:21
Helemaal niet. Probeer DF te redden van de ondergang. Vroeger hadden we het hier over dikke auto’s met zes, acht, tien of twaalf cilinders. Nu hebben we het alleen maar over downsizing, 3 of 4 cilinders, hybride of elektrische aandrijving. Verder blijf ik de Up een lelijk ding vinden om te zien dat wel.
Sommige hebben een klap van wen molenwiek nodig om wakker te worden!![]()
![]()
Wat voor molenwiek, een windmolenwiek of een watermolenwiek, waarom geen hengst tegen de harses met een zonnepaneel of accu?:)
Moderne tijden Ion Lee, moderne tijden!![]()
Zet voor de gein eens een Lupo GTI naast een Up GTI. Hot hatch vs Mini MPV met logo’s.ErikS schreef: 14 dec 2017, 21:48 Ion heeft tijden in 'n Lupo gereden.
Die kan je ook niet meer serieus nemen....
Zo is het en niet anders!Tom schreef: 15 dec 2017, 09:36 Ik snap Mike wel.. gewoon de saaiere eco achtige hokken.
Een Impreza WRX met z'n 2 liter 4 cilindertje is niks eco aan... is gewoon een gaaf rally-achtig hok. Een E30 M3 heeft ook een 4 cilinder, maar ook erg vet. Etc.
Voor mezelf trek ik daarom ook geen harde lijn (rijd nu natuurlijk ook een fucking 4 cilinder), maar over het algemeen vind ik alles wat meer verbruikt en meer cilinders heeft ook gaver![]()
Sorry mijn fout. Natuurlijk zijn er genoeg lekkere vier cilinders gemaakt zoals eerder genoemd. Dacht laat ik de boel eens wakker maken hier.Arthur schreef: 15 dec 2017, 08:32 Nou, daar heeft Mike het anders wel over, over die 4 cilinders. Verder snap ik je uitleg wel, behalve dan dat je auto/DF hart dood moet zijn om zo'n ding te kopen. Maar d'r moet ook wat tegengas gegeven worden![]()
16 jaar later dus echt een koopje. Inflatie correctie meegenomen.///Joost schreef: 15 dec 2017, 09:42 1.6L 125 PK A.K.A. "Het DF-bommetje"
975 kg
0-100 km/h in 8,5 s.
205 km/h top
EUR 22.995,-
1.0L TSI 115 PK A.K.A. "De truttenschudder-mini-SUV-lupogtiwannabe"
997 kg
0-100 km/h in 8,8 s.
196 km/h top
EUR 19.840,-
Nuff said.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 38 gasten