Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
Ik heb niets met die vent of diens gedachtengoed..................maar wat een zwakte van het OM is dit...........doe je werk dan goed en begin niet jaren later te zeiken............as is verbrande turf, klinkt te veel naar "met de wijsheid van nu, hadden we achteraf"............of toch weer een dubble agenda....??
Amateurs, andere term kan ik niet bedenken...........het hele land lijkt er wel mee vergeven...........
Amateurs, andere term kan ik niet bedenken...........het hele land lijkt er wel mee vergeven...........
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Manneke, even wachten tot 31 december:
- GTRene
paradise en 70 maagden...
in elk geval "goed' afgelopen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ach, valt allemaal wel mee toch?GTRene schreef:paradise en 70 maagden...
Pubers van 14, geen land mee te bezeilen, daarover gesproken : Het begint met zo'n Palestijntje met 'n bomgordel en 't eindigt bij Laura Dekker en d'r fratsen(vrij naar Wim Zonneveld)
- GTRene
Dak auto klapt dicht en doodt vrouw
zo dan...
benieuwd van wat voor auto dat was, dat moet een sterk dak mechanisme zijn of ongelukkig gevallen?
benieuwd van wat voor auto dat was, dat moet een sterk dak mechanisme zijn of ongelukkig gevallen?
Een werkster in het Belgische Lokeren heeft het schoonmaken van een auto met de dood moeten bekopen.
De 60-jarige Belgische was bezig de cabrio van haar baas te wassen, toen het dak plotseling sloot. De schoonmaakster kwam met haar nek onder het dak vast te zitten en overleed ter plekke.
Automatisch dichtgeklapt
Waarschijnlijk heeft de vrouw tijdens het schoonmaken van de auto een knopje geraakt, waardoor het dak automatisch dichtklapte.
Auto in beslag genomen
Hulpdiensten werden gealarmeerd, maar konden niets meer voor de vrouw doen. De auto is door de Belgische politie in beslag genomen voor verder onderzoek.
© RTL Nieuws.nl
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Dak auto klapt dicht en doodt vrouw
GTRene schreef:zo dan...
benieuwd van wat voor auto dat was
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... brio.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
best apart, dacht eerst aan zo'n klap/dak stalen variant.
ff anders lezen in het Belgisch NL
45 kilo woog die vrouw, das ook niet veel...benieuwd hoe het dan zat immers ook een onderdeel naast de auto gevonden (strange)
ff anders lezen in het Belgisch NL

45 kilo woog die vrouw, das ook niet veel...benieuwd hoe het dan zat immers ook een onderdeel naast de auto gevonden (strange)
-
Zie je wel dat cabrio's geen vrouwenauto's zijn 

- GTRene
- Marius
http://www.youtube.com/watch?v=r9TXcB8_d7k" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tjah... what's new really?Marius schreef:http://www.youtube.com/watch?v=r9TXcB8_d7k" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
nog niet gekeken toen ik de bijna 1.5 uur zag
lijkt het wat op zeitgeest en het verhaal oid?
als ik het nu op TV kon kijken kon ik het morgen doen

lijkt het wat op zeitgeest en het verhaal oid?
als ik het nu op TV kon kijken kon ik het morgen doen

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
De meeste moderne tv's hebben een extra vga aansluiting.GTRene schreef:als ik het nu op TV kon kijken kon ik het morgen doen
- GTRene
ben al blij dat het werktsmiley schreef:De meeste moderne tv's hebben een extra vga aansluiting.GTRene schreef:als ik het nu op TV kon kijken kon ik het morgen doen

zo ook Internet via TV als ik de power in men brains van vroegah nog had dan...maja ach vind het wel "goed" genoeg zo

Misschien dat ik het vandaag op de PC kijk.
thx
- GTRene
heb er vluchtig doorgekeken en vatte de boodschap...
zag trouwens op diezelfde pagina ook deze video, zeg maar iemand die het bevestigd en zijn verworven medailles weg gooit enz...
een klein fragment wat op grote schaal werd toegepast eigenlijk ook passend in die lange video zeg maar.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yvYUp1md ... re=related[/youtube]
zag trouwens op diezelfde pagina ook deze video, zeg maar iemand die het bevestigd en zijn verworven medailles weg gooit enz...
een klein fragment wat op grote schaal werd toegepast eigenlijk ook passend in die lange video zeg maar.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yvYUp1md ... re=related[/youtube]
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een oorlog kost veel geld, maar dit slaat echt alles;
The Dead, the Dollars, the Drones: 9/11 Era by the Numbers;
http://www.wired.com/dangerroom/2011/09 ... es+2%29%29" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieronder een aantal van de soms onvoorstelbare cijfers uit de infographics:
-De VS gaven tussen 2001 en 2011 bijna 6000 miljard dollar uit aan militaire zaken.
-In 2009 bereikte het totaal aantal Amerikaanse soldaten dat gelegerd was in Afghanistan en Irak een hoogtepunt: 189.600.
-2007 was het dodelijkste oorlogsjaar voor de VS. In Irak en Afghanistan sneuvelden toen opgeteld 1021 Amerikaanse soldaten.
-De schattingen over het aantal burgerdoden dat viel tijdens de oorlog in Irak loopt uiteen van 66.000 tot meer dan 1 miljoen.
The Dead, the Dollars, the Drones: 9/11 Era by the Numbers;
http://www.wired.com/dangerroom/2011/09 ... es+2%29%29" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieronder een aantal van de soms onvoorstelbare cijfers uit de infographics:
-De VS gaven tussen 2001 en 2011 bijna 6000 miljard dollar uit aan militaire zaken.
-In 2009 bereikte het totaal aantal Amerikaanse soldaten dat gelegerd was in Afghanistan en Irak een hoogtepunt: 189.600.
-2007 was het dodelijkste oorlogsjaar voor de VS. In Irak en Afghanistan sneuvelden toen opgeteld 1021 Amerikaanse soldaten.
-De schattingen over het aantal burgerdoden dat viel tijdens de oorlog in Irak loopt uiteen van 66.000 tot meer dan 1 miljoen.
- dvh
En ik maar zwoegen voor die paar centen.
Maar ik snap het wel.. Ben gewoon dom bezig... Je moet niet voor jezelf beginnen met producten om mensen te helpen, je moet in de wapenhandel gaan. Dat levert veel meer op.
Maar ik snap het wel.. Ben gewoon dom bezig... Je moet niet voor jezelf beginnen met producten om mensen te helpen, je moet in de wapenhandel gaan. Dat levert veel meer op.
-
Ja doden. En in het geval van Amerika meer dan 1000 dode militairen in een jaar. Mooie cijfers.
- GTRene
6.000 miljard
dat zijn een boel nullen
heeft ook veel "werk" opgeleverd, en ja ook veel doden en ellende.
als ze mij daar een miljoen van doen merken ze het niet eens
ik zekers wel

als ze mij daar een miljoen van doen merken ze het niet eens

ik zekers wel

-
Voor die 6.000 miljard heeft de VS voor 6000 jaar lang gratis gezondheidszorg.GTRene schreef:6.000 miljarddat zijn een boel nullen
![]()
als ze mij daar een miljoen van doen merken ze het niet eens![]()
ik zekers wel
En maar hypocriet beetje om 9/11 huilen. Verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar het staat totaal niet in verhouding wat de VS in Irak heeft aangericht.
Van mij moet Bush en de rest van zijn regering hiervoor gestraft worden. Maar dat zal nooit gebeuren.
Ik begin ook echt moe te worden dat het geld heeft opgeleverd e.d. als ze al die geld in de gezondheidszorg hadden gestoken had dat veel en veel meer NUTTIG werkgelegenheid opgeleverd. Maar nee, je moet zelf kunnen beslissen of je voor gezondheidszorg verzekert, maar van je belastinggeld worden hele landen naar de tering geschoten, maarja, daar hebben ze in de VS "allemaal voor gekozen". Sure

- Marius
Heftig filmpje Rene. Uit eerste hand hoe het nu echt is in oorlogsgebied, en dat is ook wat oa naar voren komt in die lange documentaire. Al die onnodige doden onder de burgers, al dat onnodige kapot schieten van huizen en infrastructuur, al dat leed.
Het geld wat de weggeschoten kogel kostte komt nooit meer terug, het geld dat wat het kapotgeschotene kostte komt nooit meer terug. En dat noemt men het opbouwen van een land..... Complete waanzin is het.
En de volgende is Iran, en we worden er weer in ge pr'd met dezelfde leugens.
Het geld wat de weggeschoten kogel kostte komt nooit meer terug, het geld dat wat het kapotgeschotene kostte komt nooit meer terug. En dat noemt men het opbouwen van een land..... Complete waanzin is het.
En de volgende is Iran, en we worden er weer in ge pr'd met dezelfde leugens.
- Bert ///M3
6000 miljard over de balk aan wapentuig. Aan de andere kant moeten 42 miljoen Amerikanen (14% van de bevolking!!) leven van voedselbonnen, anders hebben ze niks te eten. Waanzin.
- Marius
En dan te bedenken dat ze het geld niet eens hebben. Geld-uit-niets wat verrekend gaat worden met toekomstige generaties die nooit 1 stem in het hele verhaal gehad hebben.
- GTRene
als je inderdaad ziet wat er allemaal kapot geschoten wordt en al die levens van die mensen wat het overleeft hebben al die levens/gezinnen verwoest enz.
op een gegeven moment worden sommige net beesten...
en dan weet je hoe de Huties en Toeties (of hoe heten die stammen) die elkaar verminken en vermoorden en aanranden en dorpen plat branden enz....
maar sommige militairen waarvan je "mag" verwachten dat ze met een soort code of honer werken en natuurlijk de hoge officieren, gingen wel heel ver....best scary hoe het zich kan ontplooien.
verder denk ik ook vaak als ik weer van 9/11 hoor of zie, oke zeg 3 a 4.000 doden, kijk eens hoeveel er dood zijn gegaan de 10 jaar er na ook weer van eigen volk, maar nog veel meer burgers en extremisten, eigenlijk raar, dom, strange...magoed, thats historie and present I guess.
op een gegeven moment worden sommige net beesten...
en dan weet je hoe de Huties en Toeties (of hoe heten die stammen) die elkaar verminken en vermoorden en aanranden en dorpen plat branden enz....
maar sommige militairen waarvan je "mag" verwachten dat ze met een soort code of honer werken en natuurlijk de hoge officieren, gingen wel heel ver....best scary hoe het zich kan ontplooien.
verder denk ik ook vaak als ik weer van 9/11 hoor of zie, oke zeg 3 a 4.000 doden, kijk eens hoeveel er dood zijn gegaan de 10 jaar er na ook weer van eigen volk, maar nog veel meer burgers en extremisten, eigenlijk raar, dom, strange...magoed, thats historie and present I guess.
- Maus335i
Hmmmm weet ik niet! Republikeinen hebben wel een handje van oorlogvoeren he, dat hebben ze wel bewezen de afgelopen 8 jaar van Bush. Laten we Bush ook weer niet téveel credits geven, een president is wat dat betreft ook maar een poppetje.Marius schreef:En dan te bedenken dat ze het geld niet eens hebben. Geld-uit-niets wat verrekend gaat worden met toekomstige generaties die nooit 1 stem in het hele verhaal gehad hebben.
Nu Obama daar wat aan probeert te doen (wat hoe je het wend of keert, beter is dan de boel zelfs nog opvoeren), wordtie alsnog afgeschoten. Clinton heeft de boel redelijk op de rails gekregen, Bush heeft het flink verziekt, Obama probeert het weer op te kalefateren en Amerika verliest het vertrouwen weer in de democraten.
Ergens bijzonder als je er over nadenkt. Hier is het juist andersom: links verziekt de economie (kapitalisme = egoistisch oid) en rechts moet de gaten weer zien te dichten. De ondankbare taak van het bezuinigen.