Nederland gaat naar de haaien
- SteV6
Re: Nederland gaat naar de haaien
Je kan er elke keer wel op terugkomen, maar ik denk dat je vaderland dienen niet echt als parasitair te bestempelen valt ...
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Op de man lijkt me niet nodig, verre van.Ravin ///M schreef:Wauw, hoe spel je xenofobie... Ongelooflijk dit.
Echt zorgelijk is eigenlijk het feit dat het parasiterende element in de samenleving commentaar durft hebben op de werkenden.
Tegenargumentatie lijkt me een veel beter idee.
En daar leren we met z'n allen van.
@SteV6:Inderdaad.
- Ravin ///M
LOL, grappig dat dat storender is dan de xenofobie.

-
Robin
Gooi 't maar op xenofobie, lekker makkelijk, 1 woord, en tegenargumentatie?Ravin ///M schreef:LOL, grappig dat dat storender is dan de xenofobie.
Wat zei die minister en wat zei Erdogan? Kan ik ook 'n vorm van 'je eigen volk boven NL/D stellen' noemen, of 'xenofobie' zo je wilt.
IK wil tegenargumentatie aub.
Dáár leer ik van...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Volgens mij moeten Ravin en GTRene ff knuffelen en een kopje thee drinken
Zo is het wel genoeg.
Zo is het wel genoeg.
- Elise
Ravin ///M schreef:Wauw, hoe spel je xenofobie... Ongelooflijk dit.
Echt zorgelijk is eigenlijk het feit dat het parasiterende element in de samenleving commentaar durft hebben op de werkenden.
- GTRene
Ik zeg toch niks tegen of persoonlijk aan Ravin, wel blijven oplettenArthur schreef:Volgens mij moeten Ravin en GTRene ff knuffelen en een kopje thee drinken![]()
Zo is het wel genoeg.
of wil je ook een kopje thee, best lekker af en toe
- Ravin ///M
Gezellig! René is altijd welkom, kunnen we het eens over auto's hebben. Na werktijd (
sorry kon me niet inhouden).
-
Metchu
feit is dat René "buitenlanders" "het paard van troje" noemt en dat het "dubbelspionnen" zijn.
als dat geen xenofobie is, dan weet ik het ook niet meer... En als er dan mensen gaan "+1'en", dan valt dat ook aardig onder de noemer xenofobie.
Ik ben aardig beledigd om door René hier voor dubbelspion uitgemaakt te worden en als een barbaar die verstopt zit in een paard en Nederland wil veroveren met geweld. Want volgens het boekje van René val ik daar ook gewoon onder. Bedankt man.
Reagerend op die vrouw die uit het CDA stapt, terecht. Als de PvdA een coalitie aan zou gaan met de PVV zou ik ook mijn lidmaatschap opzeggen, dan is het mijn partij niet meer. Dat lijkt me toch niet zo heel vreemd, bovendien valt dat gewoon onder vrijheid van meningsuiting!!
Dat er een minister voor Turken in het buitenland zijn, is niet meer dan logisch. Er is veel gedaan voor de rechten van gastenarbeiders in het buitenland, er leven meer dan 3.5 miljoen Turken in Europa die allen Turkse staatsburger zijn of waren. Dan is het logisch dat de Turkse staat opkomt voor deze burgers. Zo is er bijvoorbeeld bedongen dat Turkse staatsburgers vrijwel dezelfde rechten hebben als EU staatsburgers e.d.
voor de rest ga ik hier echt niet meer op in. Discussie op internet is zo zinloos. Mensen hebben hier blijkbaar hun vizier op een kant gericht staan en die zit vastgeroest. Olie om rechts en links te kunnen kijken wordt niet geaccepteerd. Nou, veel plezier met je stijve nek
Probeer eens een keer echte vrijheid te nemen en eens uit het raam te kijken ofzo, we zijn zo heerlijk bekrompen aan het worden in Nederland met dingen die er absoluut niet toe doen.
als dat geen xenofobie is, dan weet ik het ook niet meer... En als er dan mensen gaan "+1'en", dan valt dat ook aardig onder de noemer xenofobie.
Ik ben aardig beledigd om door René hier voor dubbelspion uitgemaakt te worden en als een barbaar die verstopt zit in een paard en Nederland wil veroveren met geweld. Want volgens het boekje van René val ik daar ook gewoon onder. Bedankt man.
Reagerend op die vrouw die uit het CDA stapt, terecht. Als de PvdA een coalitie aan zou gaan met de PVV zou ik ook mijn lidmaatschap opzeggen, dan is het mijn partij niet meer. Dat lijkt me toch niet zo heel vreemd, bovendien valt dat gewoon onder vrijheid van meningsuiting!!
Dat er een minister voor Turken in het buitenland zijn, is niet meer dan logisch. Er is veel gedaan voor de rechten van gastenarbeiders in het buitenland, er leven meer dan 3.5 miljoen Turken in Europa die allen Turkse staatsburger zijn of waren. Dan is het logisch dat de Turkse staat opkomt voor deze burgers. Zo is er bijvoorbeeld bedongen dat Turkse staatsburgers vrijwel dezelfde rechten hebben als EU staatsburgers e.d.
voor de rest ga ik hier echt niet meer op in. Discussie op internet is zo zinloos. Mensen hebben hier blijkbaar hun vizier op een kant gericht staan en die zit vastgeroest. Olie om rechts en links te kunnen kijken wordt niet geaccepteerd. Nou, veel plezier met je stijve nek
- Michel P
Nederland gaat naar de haaien (part II)
Luister allemaal even naar peptalk op BNR!!! Nu met Joost Eertmans. Daar is de kwestie nu aanbod, en je kan het terug luistern op BNR via mp3!!
@DF, geen democratie, maar wel politiek........... Het gaat erg netjes toe in dat draadje, met nog steeds respect over en weer. Zo nu en dan wat woordjes neuken, maar niemand heeft nog een bomgordeltjes omgeknupt om een ander forumlid op te blazen........
Michel
@DF, geen democratie, maar wel politiek........... Het gaat erg netjes toe in dat draadje, met nog steeds respect over en weer. Zo nu en dan wat woordjes neuken, maar niemand heeft nog een bomgordeltjes omgeknupt om een ander forumlid op te blazen........
Michel
- GTRene
Re: Nederland gaat naar de haaien (part II)
ah, kan ik ff wat toelichten hier...
zoals je merkt ben ik niet snel persoonlijk gericht, immers waarom zou ik maar ik noemde wat mogelijkheden hoe het te werk kan gaan en soms ook gaat.
nu weet ik ook dat de meesten niet zo zijn en of denken, dus pak het niet zo persoonlijk op, daar wordt ik wat moe van en is niet men bedoeling.
Geloof me als ik je persoonlijk wat zeggen wil hoor je het wel en geef ik dat ook aan
verder met thee drinken
zoals je merkt ben ik niet snel persoonlijk gericht, immers waarom zou ik maar ik noemde wat mogelijkheden hoe het te werk kan gaan en soms ook gaat.
nu weet ik ook dat de meesten niet zo zijn en of denken, dus pak het niet zo persoonlijk op, daar wordt ik wat moe van en is niet men bedoeling.
Geloof me als ik je persoonlijk wat zeggen wil hoor je het wel en geef ik dat ook aan
verder met thee drinken
-
Moderator
We zullen het zien. Er wordt wel op de man gespeeld door sommigen en iedereen weet wie! Ook al zijn het steekjes onder water. En als wij vinden dat dat te ver gaat dan gaat het gummetje erdoor. Dus idd@ Michel
Nieuw draadje openen heeft dan ook geen zin want die gaat zo in het ronde archief. Je moet eens zien hoeveel "meldingen" we krijgen... doe je niets steigeren er mensen en doe je wel wat dan ook.
Dus bij deze, ga jullie "Goddelijke" gang maar weer maar probeer elkaar in de waarde te laten.
Dus bij deze, ga jullie "Goddelijke" gang maar weer maar probeer elkaar in de waarde te laten.
- Michel P
modteam@driving-fun.com schreef:We zullen het zien. Er wordt wel op de man gespeeld door sommigen en iedereen weet wie! Ook al zijn het steekjes onder water. En als wij vinden dat dat te ver gaat dan gaat het gummetje erdoor. Dus idd@ MichelNieuw draadje openen heeft dan ook geen zin want die gaat zo in het ronde archief. Je moet eens zien hoeveel "meldingen" we krijgen... doe je niets steigeren er mensen en doe je wel wat dan ook.
Op de man spelen is en dient altijd als onacceptabel betiteld worden! No brainer! Daarvoor heb je mail en PB maar dat kleuternivo moeten we niet willen.
Mensen die met hun tere zieltjes er niet tegen kunnen, terwijl dit in mijn ogen een correcte discussie is met in de regel wederzijds respect, LEZEN MOET NIET, REAGEREN OOK NIET!
Michel
- Ravin ///M
René, bij deze mijn excuses voor de steekjes onder water mijnerzijds. Het modgummetje heeft jouw
uitspattingen van gister in mijn richting zorgvuldig verwijderd waardoor je inderdaad kunt stellen dat je
niet op de man speelt - en mijn irritatie in jouw richting nu wel heel erg onterecht overkomt, dus bij deze
mijn oprechte 'peace' teken voor jou.
uitspattingen van gister in mijn richting zorgvuldig verwijderd waardoor je inderdaad kunt stellen dat je
niet op de man speelt - en mijn irritatie in jouw richting nu wel heel erg onterecht overkomt, dus bij deze
- Arthur
- Auto: Nr.51
Straks komt het toch nog uit
Arthur schreef:Volgens mij moeten Ravin en GTRene ff knuffelen en een kopje thee drinken![]()
- Michel P
Ravin ///M schreef:René, bij deze mijn excuses voor de steekjes onder water mijnerzijds. Het modgummetje heeft jouw
Heb de berichten van Rene niet gezien, die waren al weg, maar dat is uiteraard ook ongewenst.
Klasse Ravin, al kan ik het in the heat of the moment voorstellen! Je gebaar zegt genoeg over het aanwezige nivo, en respect dat er wederzijds is!
Michel
-
Robin
Muzikaal intermezzo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bch1_Ep5 ... re=related[/youtube]
Bij 1:23 Jimi!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bch1_Ep5 ... re=related[/youtube]
Bij 1:23 Jimi!
- GTRene
dat moet dan vanaf de vraag naar het geloof ofzo zijn geweest?Michel P schreef:Heb de berichten van Rene niet gezien, die waren al weg, maar dat is uiteraard ook ongewenst.
anyway, ik zal niet snel persoonlijk worden of de andere kant moet zoiets doen en of doorgaan daarmee en helemaal als het persoonlijk gerichte niet klopt of onredelijk is
dat heb ik al genoeg meegemaakt in men leven en tja dan ga ik ook vragen stellen als ik ze niet weet, of als je bv echt een
sorry :morecoffee:
anyway, next
met typen e.d. kan al snel wat verkeerd opgevat worden, ligt soms aan hoe de ontvanger leest en of hoe cryptisch
dus een beetje relativeren op DF is wel gewenst, er van uitgaande dat we goede bedoelingen hebben ook al zitten we soms met wat discussies, dus niet te snel op je teentjes getrapt voelen en of op een foute manier persoonlijk worden.
volgend onderwerp mag van mij op opgeworpen worden wat zich bv in NL afspeelt of heeft gespeeld.
@Robin bij 1.23 bedoel je Jimmy hendrix of hoe heet die reggae man
-
Robin
WTH!? Jimmy Carter ken ik wel.GTRene schreef: @Robin bij 1.23 bedoel je Jimmy hendrix of hoe heet die reggae man
JIMI Hendrix!
reggae man......
CULTUURBARBAAR
'Music is my religion.'-Jimi Hendrix
Laatst gewijzigd door Robin op 29 okt 2010, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
lol @Robin en
for me
tis dus Jimi? nooit geweten.
ff wat anders
Boete voor scheef zetten container

ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar een vuilniswagen met 1 persoon kan toch nooit goed vloeiend werken.
soms trekken anderen aan de container en staat ie al scheef, soms jongeren die baldadig zijn enz....
mijns inziens heb je altijd wel een extra mannetje nodig toch?
ff wat anders
Boete voor scheef zetten container
lol, die gaan in de bosjes zitten?Inwoners uit Purmerend riskeren een boete van 60 euro als de afvalcontainer niet recht staat. De gemeente zet controleurs in om overtreders op heterdaad te betrappen, meldt AD.
ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar een vuilniswagen met 1 persoon kan toch nooit goed vloeiend werken.
soms trekken anderen aan de container en staat ie al scheef, soms jongeren die baldadig zijn enz....
mijns inziens heb je altijd wel een extra mannetje nodig toch?
De gemeente komt tot de maatregel omdat de vuilniscontainers sinds een half jaar met een grijparm in de vrachtwagen worden geleegd. De kliko's moeten recht staan anders werkt het systeem niet.
Tot voor kort liep er nog een vuilnisman mee om de containers recht te zetten. Volgens Purmerend is dat nu niet meer nodig, omdat iedereen gewend moet zijn aan het systeem.
© ANP
- dvh
Wtf... Wat een slechte grap.
Dat wil ik wel eens meemaken daar een boete voor te krijgen.
Die word dus never nooit niet betaald.
Dat wil ik wel eens meemaken daar een boete voor te krijgen.
Die word dus never nooit niet betaald.
- Ravin ///M
Da's leuk, mogen ze beginnen de vuilophalers bij mij in de straat te beboeten. Die heren maken
er een sport van de kratjes voor glas en blik half op de weg te smijten na lediging. En de containers
staan altijd zo dat je net de bocht ruimer moet nemen en in geval van een tegenligger klem komt.
Regels regels regels... boetes.
er een sport van de kratjes voor glas en blik half op de weg te smijten na lediging. En de containers
staan altijd zo dat je net de bocht ruimer moet nemen en in geval van een tegenligger klem komt.
Regels regels regels... boetes.
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hier werkt het al een tijdje prima hoorik kan me er wel iets bij voorstellen, maar een vuilniswagen met 1 persoon kan toch nooit goed vloeiend werken.
Die boete is wel achterlijk ja. Als ie scheef staat legen ze hem toch lekker niet, leren de burgers het vanzelf om dat ding op de juiste manier aan de straat te zetten
- Ravin ///M
Da's leuk, een leraar op mijn minddelbare school riep dit al. Volgens hem moest de dag zo zijn dat we het meest gebruik maken van het zonlicht.PVV wil af van wintertijd
Uitgegeven: 29 oktober 2010 12:56
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2010 15:41
DEN HAAG – De PVV wil dat de klok aan het begin van de winter niet meer een uur wordt teruggedraaid.
Uit Brits onderzoek zou blijken dat mensen meer buiten actief zijn indien er geen wintertijd is. Weliswaar is het dan ’s morgens later licht, maar daar tegenover staat dat het ’s middags later donker wordt.
De wetenschapper stelt dat als de klok aanstaande zaterdagnacht niet een uur terug, maar een uur vooruit wordt gezet dit voor volwassenen 300 uur extra daglicht oplevert.
Europarlementariërs Barry Madlener en Lucas Hartong willen dat de EU onderzoek gaat doen naar het draagvlak onder de Europese bevolking om de wintertijd af te schaffen.
De wintertijd gold tot 1977 als de norm in het hele jaar. Sindsdien gaat in de zomermaanden de klok een uur vooruit.
- GTRene
persoonlijk hoef ik de wintertijd ook niet (de winter ook niet, brrr maja die verander je niet zomaar
), scheelt ook weer gedoe met de tijd
kost mensen toch vaak ff wennen en aanpassen of te laat of te vroeg komen in enkele gevallen
voor mij no problem dat ze het afschaffen.
edit:
kost mensen toch vaak ff wennen en aanpassen of te laat of te vroeg komen in enkele gevallen
voor mij no problem dat ze het afschaffen.
edit: