20-10-2008 tm 24-10-2008: Vive la France circuitweek!
- DownforceJitse
- DownforceJan
- DownforceJitse
- DownforceJitse
-
Waar haal je die wijsheid vandaan. Dat zijn nooit mijn woorden geweest.Jan Ozephius schreef: Al kunnen ze dan niet rijden volgens Andre, ze zijn wel gezellig.
jullie mogen schrijven wat je wil voor mijn part zet je 10 x gefrustreerd neer boeit me weinig. Ik vecht voor me gelijk.
Geen zinnen typen met mijn naam erbij die niet waar zijn. Dan moet je je eigen naam er even onder zetten.
- Hielke
Andre in ik zijn inmiddels in therapie geweest. We werden zo hyper van al dat pk/gewicht gedoe dat het ons in het normale dagelijkse functioneren begon aan te tasten. Dit hebben we gelukkig tijdig onderkend.Jan Ozephius schreef:Maar........... hebben dan wel weer veel te melden hier op DF.luco hornsveld schreef:Die haken na de eerste dag af als ze door iedereen worden ingehaald![]()
![]()
Goeroe Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft ons middels een 18 sessies durende meditatiecyclus de andere kant de DSC organisatie leren waarderen. Nee, waarderen is te zwak. Liefhebben is het woord. De grote Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft bronnen in ons aangeboord waarvan we niet wisten dat we ze hadden. Toen ik Andre laatst gadesloeg bij het bekijken van de samenvatting van de race op de Nürburgring via de site van supercarchallenge op het moment dat die leuke rode Mini op toertempo voorbijkwam (zo'n rustmoment is heerlijk na al dat gebrul van die rijders die haast schijnen te hebben) keek hij toch wel zo zielsgelukkig, ik ben de Goeroe (god hebbe zijn ziel en die van zijn 14 vrouwen) eeuwig dankbaar, dat ik wist dat die 18 sessies iedere cent dubbel en dwars waard zijn geweest.
Hadden we dit maar eerder gedaan. Komend weekend zijn we er weer bij op Zandvoort en ik kan nu al nauwelijks meer wachten op dat gelukzalige 'MiniMoment'. Halfgasja (tot ziens).

- DownforceJan
God bless your holy Dreetje.Hielke schreef:Andre in ik zijn inmiddels in therapie geweest. We werden zo hyper van al dat pk/gewicht gedoe dat het ons in het normale dagelijkse functioneren begon aan te tasten. Dit hebben we gelukkig tijdig onderkend.Jan Ozephius schreef:Maar........... hebben dan wel weer veel te melden hier op DF.luco hornsveld schreef:Die haken na de eerste dag af als ze door iedereen worden ingehaald![]()
![]()
Goeroe Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft ons middels een 18 sessies durende meditatiecyclus de andere kant de DSC organisatie leren waarderen. Nee, waarderen is te zwak. Liefhebben is het woord. De grote Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft bronnen in ons aangeboord waarvan we niet wisten dat we ze hadden. Toen ik Andre laatst gadesloeg bij het bekijken van de samenvatting van de race op de Nürburgring via de site van supercarchallenge op het moment dat die leuke rode Mini op toertempo voorbijkwam (zo'n rustmoment is heerlijk na al dat gebrul van die rijders die haast schijnen te hebben) keek hij toch wel zo zielsgelukkig, ik ben de Goeroe (god hebbe zijn ziel en die van zijn 14 vrouwen) eeuwig dankbaar, dat ik wist dat die 18 sessies iedere cent dubbel en dwars waard zijn geweest.
Hadden we dit maar eerder gedaan. Komend weekend zijn we er weer bij op Zandvoort en ik kan nu al nauwelijks meer wachten op dat gelukzalige 'MiniMoment'. Halfgasja (tot ziens).

- Peter Tunissen
Hier verder met de bitchfight s.v.p.: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9631
Dan houden we het hier even over een gaaf weekje in Frankrijk waar de pk/kg verhouding niks uitmaakt, ik rij jullie toch allemaal voorbij. :twisted:
Oh ja, wat die samenwerking met EM betreft: lijkt me zeker niet verkeerd om met een andere club samen te werken en dat doet ook niet echt afbreuk aan het DF-gevoel wat mij betreft (wat pas afbreuk zou doen is als we dit vanwege gebrek aan belangstelling af zouden moeten zeggen maar zo ver gaan we het niet laten komen als het aan mij ligt
).
Wat echter lastig is, is om een geschikt clubje te vinden waar mensen wel interesse in zo'n weekje zouden hebben, eerlijk gezegd betwijfel ik of er op EM mensen posten die hier niet posten die zo enthousiast met circuitrijden bezig zijn dat dit ze wel de moeite waard lijkt.
Maar als je een linkje zou willen plaatsen, be my guest, dan zien we vanzelf wel wat eruit komt.
Dan houden we het hier even over een gaaf weekje in Frankrijk waar de pk/kg verhouding niks uitmaakt, ik rij jullie toch allemaal voorbij. :twisted:
Oh ja, wat die samenwerking met EM betreft: lijkt me zeker niet verkeerd om met een andere club samen te werken en dat doet ook niet echt afbreuk aan het DF-gevoel wat mij betreft (wat pas afbreuk zou doen is als we dit vanwege gebrek aan belangstelling af zouden moeten zeggen maar zo ver gaan we het niet laten komen als het aan mij ligt

Wat echter lastig is, is om een geschikt clubje te vinden waar mensen wel interesse in zo'n weekje zouden hebben, eerlijk gezegd betwijfel ik of er op EM mensen posten die hier niet posten die zo enthousiast met circuitrijden bezig zijn dat dit ze wel de moeite waard lijkt.
Maar als je een linkje zou willen plaatsen, be my guest, dan zien we vanzelf wel wat eruit komt.

- Downforce Hans
Op de nurburgring zag ik trouwens ook een beemer rond rijden waarvan ik dacht " hee die heeft een mini moment".Hielke schreef:Andre in ik zijn inmiddels in therapie geweest. We werden zo hyper van al dat pk/gewicht gedoe dat het ons in het normale dagelijkse functioneren begon aan te tasten. Dit hebben we gelukkig tijdig onderkend.Jan Ozephius schreef:Maar........... hebben dan wel weer veel te melden hier op DF.luco hornsveld schreef:Die haken na de eerste dag af als ze door iedereen worden ingehaald![]()
![]()
Al die dikke karren reden zo makkelijk van hem weg dat ik dacht dat hij tijdens het rijden zat te mediteren.
Nu weet ik gelijk wie dat was........

Zou Mediteren in een beemer veel duurder zijn als in een mini

- DownforceJan
- Peter Tunissen
- adriaan de reus
-
//worship modus aan - geprezen zijn de organisatoren 8)Metchu schreef:Zijn er nog nieuwe aanmeldingen bijgekomen? deadline komt akelig dichtbij ...
Laten we hopen van wel !!
//einde worship modus
[img:425:308]http://www.mattglover.com/Images/Cartoons/Worship1.gif[/img]
- DownforceJan
- E30-Amateur
- Auto: BMW E36 325i
Ik zou dolgraag mee willen, maar ik vind het nogal vlot om nu al te zeggen dat ik oktober 'zeker' van de partij ga zijn.
Het grote probleem is vooral de auto...wie zegt dat hij in oktober nog steeds rijdend is met mijn talenten.
En dan vind ik het nogal zonde om het geld, dat ik dan aanbetaald heb of moet gaan aanbetalen omdat ik heb toegezegt, dan kwijt te zijn.
Het grote probleem is vooral de auto...wie zegt dat hij in oktober nog steeds rijdend is met mijn talenten.
En dan vind ik het nogal zonde om het geld, dat ik dan aanbetaald heb of moet gaan aanbetalen omdat ik heb toegezegt, dan kwijt te zijn.