20-10-2008 tm 24-10-2008: Vive la France circuitweek!

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Luco

Bericht door Luco » 06 mei 2008, 23:20

juist :D

DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 07 mei 2008, 13:14

Ik snap niet wat iedereen hier tegen het DSC heeft!! :lol:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 07 mei 2008, 17:45

jitse villerius schreef:Ik snap niet wat iedereen hier tegen het DSC heeft!! :lol:
Niets TEGEN het hele DSC, maar IETS MINDER MET het gefrustreerde deel van het DSC-volk. :wink:

Daar hoor jij toch (nog :wink: ) niet bij? :lol:

Niels v D

Bericht door Niels v D » 07 mei 2008, 22:10

Wij gaan niet, pa zit in het buitenland die week..

DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 07 mei 2008, 23:42

Haha, ik heb je door
:wink:
Jan Ozephius schreef:
jitse villerius schreef:Ik snap niet wat iedereen hier tegen het DSC heeft!! :lol:
Niets TEGEN het hele DSC, maar IETS MINDER MET het gefrustreerde deel van het DSC-volk. :wink:

Daar hoor jij toch (nog :wink: ) niet bij? :lol:

DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 07 mei 2008, 23:43

In frankrijk? komt goed uit!
Neluhz schreef:Wij gaan niet, pa zit in het buitenland die week..

Andre

Bericht door Andre » 08 mei 2008, 00:10

Jan Ozephius schreef: Al kunnen ze dan niet rijden volgens Andre, ze zijn wel gezellig. :wink:
Waar haal je die wijsheid vandaan. Dat zijn nooit mijn woorden geweest.

jullie mogen schrijven wat je wil voor mijn part zet je 10 x gefrustreerd neer boeit me weinig. Ik vecht voor me gelijk.

Geen zinnen typen met mijn naam erbij die niet waar zijn. Dan moet je je eigen naam er even onder zetten.

Niels v D

Bericht door Niels v D » 08 mei 2008, 12:47

jitse villerius schreef:In frankrijk? komt goed uit!
Neluhz schreef:Wij gaan niet, pa zit in het buitenland die week..
Helaas niet, azië :oops:

Hielke

Bericht door Hielke » 08 mei 2008, 19:13

Jan Ozephius schreef:
luco hornsveld schreef:Die haken na de eerste dag af als ze door iedereen worden ingehaald :D :D
Maar........... hebben dan wel weer veel te melden hier op DF. :lol: :lol:
Andre in ik zijn inmiddels in therapie geweest. We werden zo hyper van al dat pk/gewicht gedoe dat het ons in het normale dagelijkse functioneren begon aan te tasten. Dit hebben we gelukkig tijdig onderkend.

Goeroe Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft ons middels een 18 sessies durende meditatiecyclus de andere kant de DSC organisatie leren waarderen. Nee, waarderen is te zwak. Liefhebben is het woord. De grote Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft bronnen in ons aangeboord waarvan we niet wisten dat we ze hadden. Toen ik Andre laatst gadesloeg bij het bekijken van de samenvatting van de race op de Nürburgring via de site van supercarchallenge op het moment dat die leuke rode Mini op toertempo voorbijkwam (zo'n rustmoment is heerlijk na al dat gebrul van die rijders die haast schijnen te hebben) keek hij toch wel zo zielsgelukkig, ik ben de Goeroe (god hebbe zijn ziel en die van zijn 14 vrouwen) eeuwig dankbaar, dat ik wist dat die 18 sessies iedere cent dubbel en dwars waard zijn geweest.

Hadden we dit maar eerder gedaan. Komend weekend zijn we er weer bij op Zandvoort en ik kan nu al nauwelijks meer wachten op dat gelukzalige 'MiniMoment'. Halfgasja (tot ziens).

:lol:

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 08 mei 2008, 19:36

LOL :lol:

Niels v D

Bericht door Niels v D » 08 mei 2008, 21:05

Aernoudt schreef:LOL :lol:
LOL :lol: +1

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 08 mei 2008, 22:29

Hielke schreef:
Jan Ozephius schreef:
luco hornsveld schreef:Die haken na de eerste dag af als ze door iedereen worden ingehaald :D :D
Andre in ik zijn inmiddels in therapie geweest. We werden zo hyper van al dat pk/gewicht gedoe dat het ons in het normale dagelijkse functioneren begon aan te tasten. Dit hebben we gelukkig tijdig onderkend.

Goeroe Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft ons middels een 18 sessies durende meditatiecyclus de andere kant de DSC organisatie leren waarderen. Nee, waarderen is te zwak. Liefhebben is het woord. De grote Iggawelaandekanthoorra (hij en zijn 14 vrouwen zijn geprezen) heeft bronnen in ons aangeboord waarvan we niet wisten dat we ze hadden. Toen ik Andre laatst gadesloeg bij het bekijken van de samenvatting van de race op de Nürburgring via de site van supercarchallenge op het moment dat die leuke rode Mini op toertempo voorbijkwam (zo'n rustmoment is heerlijk na al dat gebrul van die rijders die haast schijnen te hebben) keek hij toch wel zo zielsgelukkig, ik ben de Goeroe (god hebbe zijn ziel en die van zijn 14 vrouwen) eeuwig dankbaar, dat ik wist dat die 18 sessies iedere cent dubbel en dwars waard zijn geweest.

Hadden we dit maar eerder gedaan. Komend weekend zijn we er weer bij op Zandvoort en ik kan nu al nauwelijks meer wachten op dat gelukzalige 'MiniMoment'. Halfgasja (tot ziens).

God bless your holy Dreetje. :wink:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 mei 2008, 23:11

Hier verder met de bitchfight s.v.p.: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9631
Dan houden we het hier even over een gaaf weekje in Frankrijk waar de pk/kg verhouding niks uitmaakt, ik rij jullie toch allemaal voorbij. :twisted:

Oh ja, wat die samenwerking met EM betreft: lijkt me zeker niet verkeerd om met een andere club samen te werken en dat doet ook niet echt afbreuk aan het DF-gevoel wat mij betreft (wat pas afbreuk zou doen is als we dit vanwege gebrek aan belangstelling af zouden moeten zeggen maar zo ver gaan we het niet laten komen als het aan mij ligt ;)).
Wat echter lastig is, is om een geschikt clubje te vinden waar mensen wel interesse in zo'n weekje zouden hebben, eerlijk gezegd betwijfel ik of er op EM mensen posten die hier niet posten die zo enthousiast met circuitrijden bezig zijn dat dit ze wel de moeite waard lijkt.
Maar als je een linkje zou willen plaatsen, be my guest, dan zien we vanzelf wel wat eruit komt. :)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 08 mei 2008, 23:12

Hielke schreef:
Jan Ozephius schreef:

Op de nurburgring zag ik trouwens ook een beemer rond rijden waarvan ik dacht " hee die heeft een mini moment".
Al die dikke karren reden zo makkelijk van hem weg dat ik dacht dat hij tijdens het rijden zat te mediteren.
Nu weet ik gelijk wie dat was........ :mrgreen: :wink:
Zou Mediteren in een beemer veel duurder zijn als in een mini :?: :wink:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 08 mei 2008, 23:45

@Peter. Met welke auto ga jij?
:D :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 09 mei 2008, 00:54

Peter, ik ben nu even aan het praten met moderator(s) van e-m voor je ;)
Maxi zegt (0:53):
ja goed idee metchu, ik sta er wel voor open, moet ik met stephan overleggen

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 09 mei 2008, 12:06

Jan Ozephius schreef:@Peter. Met welke auto ga jij?
Nou, als het met de aanmeldingen blijft gaan zoals het nu gaat waarschijnlijk met een Daihatsu Cuore 0.9 uit 1986 op gas. :lol: ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mei 2008, 12:11

Peter Tunissen schreef:
Jan Ozephius schreef:@Peter. Met welke auto ga jij?
Nou, als het met de aanmeldingen blijft gaan zoals het nu gaat waarschijnlijk met een Daihatsu Cuore 0.9 uit 1986 op gas. :lol: ;)
dan kun je pas echt gas geven :lol: :wink:

adriaan de reus

Bericht door adriaan de reus » 09 mei 2008, 13:15

Peter bedoel jij lachgas (nos) injectie ??

Dan zal jan ook gas moeten gaan geven. :twisted:

Wel de moet er in houden komt helemaal goed.

Metchu

Bericht door Metchu » 12 mei 2008, 13:00

Zijn er nog nieuwe aanmeldingen bijgekomen? deadline komt akelig dichtbij ...

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 12 mei 2008, 18:35

Metchu schreef:Zijn er nog nieuwe aanmeldingen bijgekomen? deadline komt akelig dichtbij ...
//worship modus aan - geprezen zijn de organisatoren 8)

Laten we hopen van wel !!

//einde worship modus

[img:425:308]http://www.mattglover.com/Images/Cartoons/Worship1.gif[/img]

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 14 mei 2008, 22:45

Wát een póetsers hier zeg :wink: ! Hoe kun je hier nou nee tegen zeggen :P !?

allen

Bericht door allen » 15 mei 2008, 10:03

G Kolkman schreef:Wát een póetsers hier zeg :wink: ! Hoe kun je hier nou nee tegen zeggen :P !?
Tja, sommigen slaan hun spaarvarken stuk en treffen twee losse euro's en een 5 gulden muntstuk aan. Dan wordt 'ja' zeggen wat lastig. :lol:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 15 mei 2008, 11:03

Ik maak vandaag het inschrijfgeld over aan Peter.
Oproep aan iedereen die zich heeft ingeschreven: betaal z.s.m.
Dan kan Peter gewoon niet meer terug.
Ik wil dit gewoon meemaken.......................
:D

E30-Amateur
Auto: BMW E36 325i

Bericht door E30-Amateur » 15 mei 2008, 21:17

Ik zou dolgraag mee willen, maar ik vind het nogal vlot om nu al te zeggen dat ik oktober 'zeker' van de partij ga zijn.

Het grote probleem is vooral de auto...wie zegt dat hij in oktober nog steeds rijdend is met mijn talenten.

En dan vind ik het nogal zonde om het geld, dat ik dan aanbetaald heb of moet gaan aanbetalen omdat ik heb toegezegt, dan kwijt te zijn.

Plaats reactie