28k als alles erin zit valt ergens wel mee, dus sportstoelen, clima, ESP, 17" velgen etc.
Met name als de meerprijs naar betere motorisering meevalt. De 1.4TFSI met 160pk lijkt me prijstechnisch ideaal, voor 30k.
Vroeg ik me ook af. Misschien dat ze op deze manier de verliezen nog een beetje binnen de perken kunnen houden. Veel auto's verkopen en je verlies nemen lijkt me beter dan helemaal niets verkopen en met perperdure afname contracten in je maag zitten (?)Marc RS4 schreef:Toch wel gek,dat ze dan een prijsverlaging doorvoeren.....
De 1.4 TSI met 122pk heeft wel een hoog koppel dat al vroeg beschikbaar is: max. koppel 200 Nm @ 1500tpmallen schreef:122 pk lijkt me wel wat weinig voor een auto die zo lekker vlot en stoer oogt. Twee litertje erin, setje leuke velgen en dan is het imho een leuke auto om te hebben.
Of gaat VW naar een lichter motorconcept voor 250+ pk's?Mike schreef:Er gaat misschien ook een R komen.
Ben benieuwd of dat een VR6 gaat worden.
Hier staan nog meer foto's:
http://www.worldcarfans.com/9080616.013 ... o-in-depth
Inderdaad, dit of een mooie 1 serie!!allen schreef:Ilja, rot toch op met het hybride idee. Een Scirocco! DAT is wat je wil hebben. Veel gaver dan een Civic of Prius. :idea:
Golf V dacht ik ergens gelezen te hebben. Hij zou ook breder zijn dan de nieuwe Golf; dat biedt mogelijkheden, vooral als VW het aandurft een DSC/off (oidMark Nauta schreef:In vergelijking met wat Aernoudt??
Op welk onderstel staat de Scirocco eigenlijk?? Golf V?? Golf VI?? Verlengd nieuwe Polo/Ibiza onderstel??
ESP heet dat gewoon bij VW. Als het zo is als op de Passat, dan kan het wel uit, maar blijft het in de achtergrond, in grenssituaties toch aan en grijpt het in zo'n geval dus wel in. Het is in mijn pa's Passat zelfs zo, dat als je hem uitdoet, hij wel uit is, maar als je één keer iets krachtiger remt, de ESP direct weer inschakeld. Ik hoop dat het op de Scirocco iets ruimer is dan ja.Aernoudt schreef:Golf V dacht ik ergens gelezen te hebben. Hij zou ook breder zijn dan de nieuwe Golf; dat biedt mogelijkheden, vooral als VW het aandurft een DSC/off (oidMark Nauta schreef:In vergelijking met wat Aernoudt??
Op welk onderstel staat de Scirocco eigenlijk?? Golf V?? Golf VI?? Verlengd nieuwe Polo/Ibiza onderstel??) knop te maken 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten