DF Ringmeeting zondag 14 mei
- Hielke
Zal wel een tractieprobleempje zijn geweest Tristan. Met 350+ pk rookt het binnenste wiel van een FWD beter dan Old Shatterhand de vredespijp smookt. In rechte lijn zal 400 pk geen probleem zijn maar zodra er een bochtje opduikt en het binnenste wiel tijdens accelereren ontlast wordt dan kun je het met de voertuigversnelling shaken.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Nee joh ben je bezopen?!Hielke schreef:Zal wel een tractieprobleempje zijn geweest Tristan. Met 350+ pk rookt het binnenste wiel van een FWD beter dan Old Shatterhand de vredespijp smookt. In rechte lijn zal 400 pk geen probleem zijn maar zodra er een bochtje opduikt en het binnenste wiel tijdens accelereren ontlast wordt dan kun je het met de voertuigversnelling shaken.

Ander thema. We zagen de auto van Herr Direktor Alois Ruf nog he?
In 't babyblauw, een 650PK RWD carbonflieber hi tech autootje gebaseerd op de 997 Porker.
Deze dus(dik 3 sec op de 100 en 350plus kmh) Stefan Roser zal er vandaag mee op de Ring vegen is mij verteld(dit is een ander kleurtje, maar 't gaat om 't idee:
http://www.autoblog.nl/pivot/entry.php?id=2922
-
- René
- Prins Claus †
- Auto: BMW 118iA
De video is via http://www.nuerburgring.nl te downloaden.
Tipje van de sluier: Er zitten her en der wat bekende gezichten tussen
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
P.s. Mocht de downloadprocedure onduidelijk zijn of niet werken, laat 't me dan ff weten...
Tipje van de sluier: Er zitten her en der wat bekende gezichten tussen
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
P.s. Mocht de downloadprocedure onduidelijk zijn of niet werken, laat 't me dan ff weten...
- Prins Claus †
Zoals enkelen al gemerkt hebben krijg je de download details per mail. Dit werkt met een auto-responder, dus je hoeft enkel de e-mail te versturen. Het is dus niet nodig tekst in het bericht te zetten...Prins Claus † schreef:P.s. Mocht de downloadprocedure onduidelijk zijn of niet werken, laat 't me dan ff weten...
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
-
Was weer een heerlijk dagje Ring.. Hebben weer een hoop gelachen.. Bmw's die als draaiorgels beschreven worden.. Seats die nog slechter rijden dan een citroën BX volgens de Eigenaar.. etc etc..
Met yme (gele 106GTI) even rondje meegereden.. heerlijk speels auto'tje die mij voor de toekomst ook wel wat lijkt.. nog even doorsparen en dan hoop ik er in te toekomst ook bij te zijn..
Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid..!
Gr. marco
Met yme (gele 106GTI) even rondje meegereden.. heerlijk speels auto'tje die mij voor de toekomst ook wel wat lijkt.. nog even doorsparen en dan hoop ik er in te toekomst ook bij te zijn..

Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid..!
Gr. marco
- RVV
Heej leuk om te lezen dat het allemaal goed en gezellig is gegaan, jaamer genoeg was ik er niet bij
Maarja moest de energie kwijt aan het thuisfront. Wat zijn jullie vaak op de foto gezet zeg ! Was het niet druk soms ?
Hoe was het weer eigenlijk ? Beetje droog gehouden ?
Andre ben je nu met sper nog sneller rond gegaan ? En hoe zit het ondertussen met de 130i dichtheid op de ring ? Rijden die Duitsers er al mee rond ?

Hoe was het weer eigenlijk ? Beetje droog gehouden ?
Andre ben je nu met sper nog sneller rond gegaan ? En hoe zit het ondertussen met de 130i dichtheid op de ring ? Rijden die Duitsers er al mee rond ?
-
- Prins Claus †
-
- Auto: Fun Damn Mentally
weer een pic:
[img:600:400]http://people.freenet.de/nordschleife/2 ... G_1580.jpg[/img]
Ik snap niet wat die 760 op de voorgrond in beeld doet, ik reed lekker m'n rondjes met de Gelaendewagen :twisted:
Ik snap niet wat die 760 op de voorgrond in beeld doet, ik reed lekker m'n rondjes met de Gelaendewagen :twisted:
- Michel P
Mooie foto!!Robin schreef:weer een pic:
Michel
- Peter Tunissen