Bij Van der Velden / Tuningparts in Benthuizen: € 1.170,- incl. BTW en montage.Roy schreef:Bedankt voor het aanbod Kees. Echter woon ik in Heerhugowaard, vlakbij Alkmaar... dus dat is een stukje bij je vandaan. Mag ik vragen hoeveel dat setje + montage bij jou gekost heeft?
Ik heb geen DSG, wel in proefgereden. Veel info kan ik je er niet over geven eerlijk gezegd. Vind handbak leuker/lekkerderThomas H schreef:Hoe zit het met die dsg bak? Heb je daar ook een semi-manuele stand? En flippers aan het stuur? Of alleen bij de versnellingspook?
Groot gelijk!Roy schreef:Ik heb geen DSG, wel in proefgereden. Veel info kan ik je er niet over geven eerlijk gezegd. Vind handbak leuker/lekkerderThomas H schreef:Hoe zit het met die dsg bak? Heb je daar ook een semi-manuele stand? En flippers aan het stuur? Of alleen bij de versnellingspook?![]()
Zat zelf inderdaad ook te denken aan Eibach veren, maar kan je die ook ergens in Noord-Holland krijgen? Beetje op google aan het zoeken, maar vind alleen een leverancier in Apeldoorn en in Delft dacht ik.Tristan schreef:Ik had 19' eronder en dan icm Bilstein's was het op mooi asfalt goed te doen, maar op slecht wegdek ga het je snel irriteren. In dat geval zou ik een setje Eibach veren monteren. Levert weinig in qua comfort en staat toch een stuk beter.
Roy schreef:echter heb ik nog even een vraagje aan jullie. De voorlip, dat zwarte randje... ook wit of niet? Wat vinden jullie?
Gebruikers op dit forum: bartb, Berry1000RR, Bokkepoot, e30touring1990, Mark 320iS, Mil0, nielsdf en 12 gasten