Pagina 6 van 10
Geplaatst: 30 jul 2008, 10:27
door allen
Dat vind ik toch ook debiel veel geld.

Geplaatst: 06 aug 2008, 02:58
door Corvette
allen schreef:Dat vind ik toch ook debiel veel geld.

Daar heb je dan ook wat voor
Met nog enkele aanpassingen is het een komplete GT3 en die kost bij Callaway 250k, dus dan valt 't nog mee, toch

:
Gr. Cor
Geplaatst: 06 aug 2008, 08:16
door allen
Relatief gezien heb je absoluut gelijk Cor alleen ga ik uit van m'n eigen banksaldo.

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 10 sep 2008, 16:19
door Rein
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:35
door Tristan
Gaat hard!
En wat gaaf in het geel. :banaan:
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 11 sep 2008, 09:35
door Thommy
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 11 sep 2008, 09:47
door Aernoudt
Dat ziet er goed uit ! Had die sound best willen horen 8)
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 11 sep 2008, 10:39
door Tom
Gaaf Thommy.. ding ziet er bruut uit.
Las dat ze bij Corvette in het volgende model misschien ook aan downsizing gingen doen, zou toch jammer zijn :!:
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 12 sep 2008, 11:14
door GTRene
man wat een bak...(niet de kleur) maar wow gaaf hoor

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 05 okt 2008, 18:54
door Macboy
http://www.abhd.nl/video/corvette-zr1-a ... n/?feature" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad wel aardig filmpje. Niet normaal wat een stappen boven 260km/h

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 05 okt 2008, 23:32
door GTRene

wow wat een snelheid maakt dat ding zeg

amazing zoveel meer power dan de standaard Z06 me like it :banaan: damn wat een monster

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 06 okt 2008, 09:41
door Michel P
Kermis wielen doen de auto geen goed

verder dom dat met geen zwarte had staan

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 06 okt 2008, 09:49
door SteV6
Michel P schreef:Kermis wielen doen de auto geen goed

verder dom dat met geen zwarte had staan

Denk je dat Cor 'm dan wel besteld zou hebben Michel

Zijn APP pakket is erg indrukwekkend hoor ... Ik weet niet of de ZR1 daar iets aan kan toevoegen. Iemand 'n idee?
SteV6
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 06 okt 2008, 11:04
door René130i
Jammer vd kleur en de velgen idd.

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 26 okt 2008, 21:32
door romo
Hoe meer ik de kar zie, des te mooier vind ik hem............................pracht apparaat, dat is het.................
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 28 okt 2008, 14:47
door Francisco
Zwarte nemen en velgen zwart maken.
Rode lampjes en Knight Rider in de gloria

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 28 okt 2008, 15:06
door Dexter
Leuk zo'n Z1R Corvette, maar doe mij deze maar:

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 29 okt 2008, 04:23
door dannYZ
Als het goed is kan ik komend voorjaar de ZR1 ook in het echt aanschouwen, want dan zal die van mijn oom binnen komen..
Blauw met zwarte velgen, ben erg benieuwd

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 29 okt 2008, 11:29
door GTRene
mmm blauw met zwarte velgen zal wel lekker staan...

leuk zo'n oom

kun je zo een ritje bietsen 8)
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 29 okt 2008, 22:03
door Erik K.
ZR1 vs GT-R:
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 29 okt 2008, 22:11
door indobesar
Twee wagens, met een hoge value for money waarde.
De Vette oogt trouwens erg sierlijk naast de GT-R. Me like ZR1!

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 29 okt 2008, 22:17
door GTRene
mooi filmpje

aan het eind ff een rook gordijn rond de GT-R leggen

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 30 okt 2008, 00:39
door SteV6
Hahaha, dat rookgordijn, skitterend 8)
GT-R lijkt groot naast een Corvette, of is een GT-R gewoon een grote auto?
SteV6
Re: Officieel: Corvette ZR1 nog snellere ronde tijd Nurburgring
Geplaatst: 31 okt 2008, 13:59
door GTRene
:banaan: een nog snellere ronde tijd op de Nurburgring
7.22,4sec, en wat een geluid
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 02 nov 2008, 10:46
door Erik K.
Dragrace: ZR-1 vs GT-R vs GT2 vs 599GTB