Worden de zijskirts ook gespoten als je achterbumper laat doen om het "aan te laten sluiten op de achterbumper" anders wordt het zwart voor de achterwielrand een beetje haaievin a la 911 Turbo en dat kan natuurlijk ook best.
Dat is ook het enige wat er aan word gedaan hoor Niels. En die sideskirt word gewoon even bekijken. Vond het zonde om die direct wit te laten spuiten... wil eerst zien hoe het staat.Niels schreef:Errug mooi speelgoed. Persoonlijk zou ik er niet te veel aan doen maar das persoonlijk![]()
Worden de zijskirts ook gespoten als je achterbumper laat doen om het "aan te laten sluiten op de achterbumper" anders wordt het zwart voor de achterwielrand een beetje haaievin a la 911 Turbo en dat kan natuurlijk ook best.
Goede keuze Arthur :!:Arthur schreef: Je hebt DSG zie ik, ben benieuwd.
In Assen komt ook een 2007 GTI DSG binnen (16kkm) met leer, donkere ramen en 5-drs, united grey.
Helaas geen 18"en geen Xenon.
Klint verder wel interessant![]()
- 230pk = erg nice.Energy schreef: Even het lijstje hoe die word:
- 230pk
- 18" ATP Tieffe Black velgen
- Donkere achterramen
- Meegespoten achterbumper, behalve het gedeelte van de uitlaat. Zoals de R32 in feite.
En ik zit erover na te denken om het VW logo zwart te doen en het GTI tekentje eraf halen... wat vinden jullie?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten