ik wilde wel eens een filmpje zien waar je kan zien dat de bochten ruimer worden dan ik ze gepland had

dus dat je hem naar buiten ziet glijden, maar weet niet of je dat kan zien op een kamera immers dat gaat zo langzaam je hoort alleen iets gepiep zeg maar, dus weet ik niet of het echt zichtbaar is/was.
Wel erg lastig moet ik zeggen, normaal stuur je en doet je kar wat je wil, maar op een circuit met hoge belasting op de banden met toch wel een redelijk gewicht gaan de banden toch glijden, vooral de voorbanden en kun je niet meer gas geven, zelfs gas lossen om druk te krijgen helpt niet onder die omstandigheden, je kon zelfs wat extra insturen enzo, op een gegeven moment op veilgige stukken ff geprobeerd maar voorwielen kregen gewoon geen grip om scherper te sturen, dus kon de power niet gebruiken aldaar(toch maar een Artega GT of de nieuwe Farbio GTS kopen over een jaar of?? als ze betaalbaar zijn, mooi laag gewicht en snel)
Volgende keer toch gewoon de volle 4 uur als dat weer zo gaat, dan kan ik wat meer proberen, heb al wat kleine dingen geleerd

nu nog wat vaker toepassen om ze als een automatischme toe te passen en je nog meer te kunnen focussen op de bocht en aansnijpunten.
Wat ik de volgende X ook wil proberen is aan het einde rechte stuk zolang mogelijk links, dan vol rem tot bijna rand bocht en dan hup stuur om naar rechts, dat zag ik Andre en Elmar ook een paar keer doen en ik denk dat dat ook goed is voor auto's die wat "zwaarder" zijn om de auto meer te kunnen zetten zodat de neus al beter staat en je wat meer kunt gassen (power naar de rear wheels) helaas was de tijd snel voorbij.
Nogmaals thx voor de mensen waar ik ff mee mocht rijden, en natuurlijk een BIG thx voor de organisatie 8)
En de volgende keer (want vergeten) moet ik ff onder de kap van Peter's auto kijken hoe dat zit, mede omdat ik zelf ook al 3 conversie's heb gehad met M5 en M3 motoren en eventueel kon kijken hoe hij dat had met ruimte en extra steunen.