BMW 330i Executive M
-
Haha sindskort dus...Macboy schreef:Hoe lang heb jij dat kippehok achterin ?

Je hebt het geluid bij mij gehoord toch? Dat was echt de grootste bagger, BMW moest zich schamen daarvoor. Mijn pa heeft een tijdje terug zo'n nieuwe Hyundai Tucson (consumentenprijs 25k ofzo?) gekocht en het standaard geluid wat daarin zit is gewoon stukken beter. En dat is dan een koreaanse auto die sowieso al scherp geprijst is.
Sinds m'n Alfa eruit is en ik dus dagelijks in de BMW rijd erger ik me eraan dus sindsdien zit die kist (samen met goede speakers in de deur en hoedenplank en twee versterkers) erin. Nu klinkt het wel goed

Nee, ik heb TomTom op mijn telefoon en heb navigatie incidentieel eens nodig. Voldoet dus prima zo.Mike Spanjersbergh schreef:Fraaie auto.
Maar mis je geen navigatie ? of gebruik je iets anders ?
http://www.driving-fun.com/Tom/330i/200806/330ikade.jpg m'n nieuwe background hehe

-
Hehe ik vind het ook niet mooi maar vind goed geluid belangrijker... blijkbaar is dit de enige oplossing om dat te krijgen. Die kofferbak gaat bij mij toch nooit open dus ik vind het wel goed zoRico v Velzen schreef: Over die bak in de bak zal ik het maar verder niet hebben

(was ook de reden dat ik 'sjonnie' in m'n MSN naam had

- MartijnGizmo
-
Even kort naar gekeken maar na het lezen van dit topic niet gedaan:Knot schreef:Kon je niet wisselen naar een standaard harman/kardon systeem? Dit klapt waarschijnlijk wel maar ik ben meer van de standaard bmw optielijst oplossingen....
http://gummen.org/newforum/forum_messag ... id=0248968
Daar schijnt dat HK ook niet zo geweldig te zijn en dat je veel voor het naampje betaald.
Verder zie je er bij mij niets van, heb de originele radio voorin, speakers zie je niet (zitten achter originele roostertjes), het is puur de kofferbak die nogal bezet is.
-
- Macboy