25 juli mijn eerste 2 uur motorrijden , ben benieuwdMike Spanjersbergh schreef:Ik ga zo snel mogelijk aan mijn motorrijbewijs beginnen, het begint toch wel te branden haha.
eerst even een goede rijschool vinden hier.

Gefeliciteerd :shakeit:Roy schreef:Zo, vandaag in werkelijk een stortbui mijn AVB (Algemene Voertuigbeheersing) gehaald! Nu alleen nog de verkeersdeelname.
Gefeliciteerd!Roy schreef:Vandaag zijn mijn vriendin en ik beiden geslaagd! :shakeit:
Ja je moet wel iets meer volgens mij dan alleen slalom maar daar komt het wel zo'n beetje op neer. Ze zetten een parcours uit en je krijgt een tijdslimiet om het in te doen. Je moet bij sommige stukken alleen achter rem etc dat soort dingen.frank de jonge schreef:Alleen slalom tussen pionnen?? en stukje openbare weg?
Das chill.
Hier moet je meerdere byzondere verrichtingen doen
Ach, motor is peace of cake
Ik heb het ook binnen 2 maanden afgerond, goed te doen hoor! Als je eenmaal je AVB maar binnen hebt, ben je zo klaar!Roman schreef:Heb me zojuist ingeschreven bij een rijschool hier voor m'n A rijbewijs.
Ik had het eerder moeten doen want dan had ik die 2 jaar restrictie niet maar goed dat kon nou eenmaal niet anders.
Maandag even daar op de computer de theorie vragen afmaken, zijn maar 20 vragen op het examen dus kan niet moeilijk zijn. Dan hopenlijk binnen een week of 2 kan ik theorie examen doen.
En kunnen de praktijk lessen beginnen. Ik ga er 1 nemen en hopenlijk is dat voldoende (2 jaar met Derbi Senda R gereden, deed 130 op de teller niet slecht). Lijkt me wel eerlijk gezegd want alles is in principe hetzelfde, alleen m'n Senda had bijna geen grip vanwege de cross banden op het toch al gladde asfalt hier. Maar goed ik kon daar best netjes mee overweg dus ik verwacht geen problemen.
Weet niet hoe het in NL werkt maar heb hier 2 examens te doen, 1 op circuit (om pionnen slalommen etc binnen een bepaalde tijd) en 1 op de weg. Hoop het hele zaakje binnen een maand of 2 te kunnen afronden.
Zie er erg naar uit, lijkt me erg leuk allemaal :banaan:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten