hugo schreef:Robin schreef:Hugo, wel eens van de M1 gehoord? Ik bash niet, ik meld gewoon dingen.
Urquattro's en vooral Sportquattro's zijn wel mijn ding. Top, motor over de vooras voor de frontbumper, prima. ROFLOL.(Sportquattro blijft 1 van mijn liefdes)
Paar jaar later ofzo lelde Peugeot Audi om de oren met hun 205 Turbo 16.
Dit was in de jaren dat de E30 M3 zo ongeveer alles won wat er te winnen viel(over uitlachen gesproken.

)
Nee qua weggedrag, balans is Audi inderdaad altijd goed bezig geweest.
R8 hoef ik niet, anderen kunnen hem de hemel in prijzen, ik vind het maar een Audi. Dan haal ik liever een S8, RS4(liever een 335i btw, lol) of A5/S5(PRACHTIGE KARREN) of een dikke A6 om bij m'n klanten aan te komen.
M1 is/was zeker wel een supercar. In die tijd had Audi helemaal geen wagen die in die klasse viel. Er was dus weinig te vergelijken
Maar Robin, zijn er eigenlijk nog merken onder de zon buiten BMW en de bekende excessen die jou kunnen bekoren?
To be honest, no, maar eigenlijk wel een beetje: Clio V6 PhII, nieuwe C Klasse, mits juist gemotoriseerd, en verder wat Mercedessen en AMG's(valt onder excessen denk ik?), een MX5 in welke hoedanigheid dan ook vind ik geinig, een S2000 Honda of een 350Z Nissan. Oude karren zouden zijn:E30 M3(maar niet van harte, liever een 190 2.3/5 16, dan lever ik wel wat roadholding in), mischien een Alfa 75/Spider, ook geinig ja. Jag MkII en verder wat excessen....
Nieuw:
Exige(liever wat meer power) Donkervoort, Caterham, 130i/135i, E90 M3, 997(GT3), F430, verschillende TVRs als ze nog worden gebouwd, AM V8 Vantage, Corvette Z06, Murcielago met liefst rwd, Carrera GT, Enzo vind ik niet mooi en de rest van m'n voorkeur/ afkeer van excessen ken je.Ultima, Koenigsegg, Radical, prima.Misschien een nieuwe EVO X Mitsubishi of die nieuwe Subaru, die lijken me wel wat...
En de rest van de nieuw op de markt gebrachte auto's zeggen me gewoon niet veel. Een A5/S5 kan ik wel waarderen.
De rest vind ik aardig (of) kut, en leuk voor iemand anders Hugo.
Ben jij ook ingelicht, hoe ik erover denk.