Time-Attack op CPZ
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
de lijst is nu vol!!!!!
Bij deze heb ik geen kaarten meer beschikbaar tenzij er iemand niet komt opdagen op de dag zelf OF eerder afmeld.
Kan altijd een reservelijst aanmaken.
Nu maar hopen dat het een mooie dag gaat worden
Als iemand op de lijst nog geen PB heeft gehad van mij met de locatie etc. Graag even hier melden. :!:
Bij deze heb ik geen kaarten meer beschikbaar tenzij er iemand niet komt opdagen op de dag zelf OF eerder afmeld.
Kan altijd een reservelijst aanmaken.
Nu maar hopen dat het een mooie dag gaat worden
Als iemand op de lijst nog geen PB heeft gehad van mij met de locatie etc. Graag even hier melden. :!:
- Nutkees
-
DDX schreef:zat vandaag ook kortingbon van 2 euro in de spits :
http://digi.spitsnet.nl/2007-05-31/1024/
pagina 17 even uitprinten 8)
Op pagina 5 onderaan rechts van de Telegraaf van vandaag zit ook een kortingsbon.
- Geert.
ach iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden heFlatline schreef:Sorry hoor maar wij gaan echt niet in jouw kont knijpen hoor!Knot schreef:Flatline, wordt prima weer!
Sander, bij die van mij mag het wel hoor
Alhoewel.. Ik denk dat Mister-G er niet vies van is

wat zei je net ook alweer Kees moet iedereen s' ochtends voordat ze bij je huis aankomen een burnout voor je deur maken

- borism3
wakker maken
Ja nou dat kan geregeld worden die burnout alhoewel ik dat niet nodig heb want met mijn uitlaat maak ik de hele buurt wel even wakker hoor
en wat dat billen knijpen betreft kees (wie rijdt er nou in een veredelde kappers auto)

- Nutkees
Re: wakker maken
borism3 schreef:Ja nou dat kan geregeld worden die burnout alhoewel ik dat niet nodig heb want met mijn uitlaat maak ik de hele buurt wel even wakker hooren wat dat billen knijpen betreft kees (wie rijdt er nou in een veredelde kappers auto)
hahaah maar die van mij roest niet en volgens mij vond jij hem stiekem ook wel fijn rijden...

Dus ga jij die rat van je maar even lekker [img:49:50]http://pages.cthome.net/postroad/iconsex-fuckdog.gif[/img]
hahahahah maar je doet maar mooi even rustig aan zondag ouwe pik
!.

- Arthur
- Auto: Nr.51
[img:30:18]http://focusclub.nl/forum/images/smiles/fc_roll.gif[/img]
-
- Geert.
Haha ja ehh gek he als ie meer dan 120 pk extra heeft PLATTELIJN het was dus ook een sarcastisch bedoelde opmerking.. .tenminste dat deel over rene 8)Flatline schreef:dan ken jij de auto van rene nog niet zeker...
Dat ding is SNELLLlllllllllllllllllllllllllll
@PLATTELIJN doe jij morgen ook weer je roze korte broek aan??
- Geert.
-
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Nutkees
Heb extra kaarten gekregen dus je kan ook op het paddock!! Ben je er dan ook morgenochtend al bij? anders wordt het wel wat lastiger!Steven Nauta schreef:Ah lees dit topic nu pas![]()
Geen paddock voor mij dus, maar kom denk ik wel kijken. Kan je sowieso in de paddock komen, dus zonder auto?
Zet me trouwens maar op de reserve lijst!
@ mister g-spot
WEET IK TOCH!!!!!!!!!!

- Stéphane
- Sander S.
Ik wou net zeggen, kunnen jullie nog behoorlijk gaan poetsen morgenavond om alle vieze vlekken er vanaf te krijgenStéphane schreef:Ik weet niet wat jullie morgenochtend nu allemaal samen gaan doen, en volgens mij wil ik het ook niet weten. Maar ik ben er in ieder geval niet bijFlatline schreef:Ben je er dan ook morgenochtend al bij? anders wordt het wel wat lastiger!![]()
Zondag 3 juni wel