27 mei 2007: DF Elfstedentocht
- Joop
-
-
- Jan Visser
-
-
- gerard lubbe
- Harry Bootsma
Voor we in slaap vallen nog even dit:
we zijn op weggetjes geweest die zelfs wij niet kenden!
we zijn blij dat we toch eerder uit Parijs zijn gekomen om dit mee te maken. Alles tot in de puntjes geregeld , heerlijk gegeten en zelfs mooi weer vergeleken met Parijs. Daar hoorden we dat het 's nachts heel slecht weer was geweest.
We hopen volgende keer Hoge Beintum te bereiken, aangezien ik daar al jaren naar toe onderweg ben.
Allemaal bedankt voor de gezellige dag.
Groeten
Harry en An
we zijn op weggetjes geweest die zelfs wij niet kenden!
we zijn blij dat we toch eerder uit Parijs zijn gekomen om dit mee te maken. Alles tot in de puntjes geregeld , heerlijk gegeten en zelfs mooi weer vergeleken met Parijs. Daar hoorden we dat het 's nachts heel slecht weer was geweest.
We hopen volgende keer Hoge Beintum te bereiken, aangezien ik daar al jaren naar toe onderweg ben.
Allemaal bedankt voor de gezellige dag.
Groeten
Harry en An
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ja was erg leuke dag, goed georganiseerd René!
Ik ben erachter gekomen dat er een kabel mist voor de camera dus kan de beelden nog niet op de pc zetten, maar zal dinsdag meteen zorgen dat het goed komt. Hopen dat het wat wil lukken
Al met al erg leuke dag, en ach dat weer. Was best te doen, of niet Kees
Harry, ben benieuwd wat er in Hoge Beintum te beleven is? Dat is toch bij Ferwerd?
Ik ben erachter gekomen dat er een kabel mist voor de camera dus kan de beelden nog niet op de pc zetten, maar zal dinsdag meteen zorgen dat het goed komt. Hopen dat het wat wil lukken

Harry, ben benieuwd wat er in Hoge Beintum te beleven is? Dat is toch bij Ferwerd?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
weer was niets mis mee, dat natte wegdek vind ik heerlijk, scheelt weer wat banden..
En die speedster vind ik ook te gek, net een onweerstorm als hij achter je rijd. Al ben ik nog steeds benieuwd hoeveel onze wagens schelen met acceleratie..
Hierbij de uitnodiging om je kunsten eens te vertonen op Drachten dit jaar? Kan je ook tegen Rene sporten misschien..

En die speedster vind ik ook te gek, net een onweerstorm als hij achter je rijd. Al ben ik nog steeds benieuwd hoeveel onze wagens schelen met acceleratie..
Hierbij de uitnodiging om je kunsten eens te vertonen op Drachten dit jaar? Kan je ook tegen Rene sporten misschien..

- gerard lubbe
- Joop
Volgens mij ligt in Hoge Beintum de hoogste terp van Nederland.Steven Nauta schreef:Ja was erg leuke dag, goed georganiseerd René!
Ik ben erachter gekomen dat er een kabel mist voor de camera dus kan de beelden nog niet op de pc zetten, maar zal dinsdag meteen zorgen dat het goed komt. Hopen dat het wat wil lukken![]()
Zoek het even op...: 8,8m boven NAP
Steven/Mark: Hoe staat het overigens met de tunnelfoto's / video's en rijdende beelden op de snelweg?
Ben wel benieuwd of deze gelukt zijn.