CBR 2007 HIER ALLES POSTEN AUB !

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Desmond Prins

Bericht door Desmond Prins » 22 apr 2007, 23:47

Hmm ik heb wat gemist. Naja ik heb me goed vermaakt op Zandvoort vandaag.

tom caubo

Bericht door tom caubo » 22 apr 2007, 23:50

was zo te horen gezellig,ook al waren er politie mensen aanwezig 8)

Femme

Bericht door Femme » 22 apr 2007, 23:54

Paar pics:

[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/5cc406403fff3 ... 9/full.jpg[/img]

[img=700,444:700:444]http://tweakers.net/ext/f/74c62cf5aecde ... 4/full.jpg[/img]

[img=700,473:700:473]http://tweakers.net/ext/f/a27e1ab4f6eaf ... 8/full.jpg[/img]

[img=468,700:468:700]http://tweakers.net/ext/f/64e5dc63a3648 ... 9/full.jpg[/img]

[img=700,474:700:474]http://tweakers.net/ext/f/af33544e3ad62 ... 4/full.jpg[/img]

En mijn eigen vervoersmiddel van de dag:

[img=700,486:700:486]http://tweakers.net/ext/f/437f0b862e368 ... d/full.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Femme op 22 apr 2007, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 22 apr 2007, 23:54

Top dag...mede dankzij die opgelegde organisatie van duitse kant, is alles netjes verlopen...super !
Persoonlijke topper van de dag: de GTO supercharged en de R32 HGP turbo....wat een MONSTERS :mrgreen:
Verder het amerikaanse geweld van Cor, Hans, Harry en Elmar...respect !....en de hele nette M6 van Frank !...

En ja...dan de driving-FUN factor :mrgreen: ....uhhh....
1. HEENREIS...uiteraard DF-style....
2. TERUGREIS (en inderdaad die Hartge Z3 V8 loopt niet misselijk)...
3. .....het nieuwe file-rijden....DF-style :mrgreen: .....

geheel in stijl afgesloten met lekker etentje...(Bram, wil je nog een soesje ? :mrgreen: )

Dexter

Bericht door Dexter » 22 apr 2007, 23:55

Nog even mijn verslag voor het slapengaan:

Allereerst wil ik persoonlijk alle deelnemers van vandaag bedanken voor een (uiteindelijk) perfect gelopen dag zonder wanklanken! Super top gedaan jongens én meiden! :D

En wat een dagje was het weer.....:roll:
Ook al was er officieel geen enkele vorm van organisatie voor de CBR07 en de eventuele ritten en was de meeting op de Parkplatz ook zomaar losjes 'georganiseerd' met de komst van de Autobahn Polizei met een man of 12, nog voor iedereen er was, werd dat alles vanmorgen direkt volledig op z'n kop gezet.
En toen er daarna al snel door de Autobahn Polizei specifiek werd gevraagd naar de organisator van het gebeuren, heb ik (als één van de DF tolk-vertalers) geen moment getwijfeld en ben de discussie met de heren aangegaan.
Daarin bleek dat ze een gedetailleerde routebeschrijving met GPS coordinaten konden laten zien van onze adviesroute en dat zij er bovendien van uitgingen dat wij deze route met alle auto's tegelijk zouden gaan rijden, waarbij we ook het wedstrijdelement op hoge snelheid niet zouden schuwen. :sad:
Het heeft me daarna best even wat moeite gekost om ze dat idee uit het hoofd te praten en tegelijkertijd uit te vissen wat ze eigenlijk wél zouden accepteren.
Nadat ik dat eenmaal duidelijk op een rijtje had staan heb ik ze beloofd om jullie allemaal te vertellen wat er dus wel mocht en wat niet, waarbij ik er van uitgegaan ben dat jullie het dan ook zo zouden accepteren.
En zo geschiedde het en werd het voor ons allemaal toch nog een zeer geslaagde dag.

Jullie hebben mij gelukkig niet in mijn hemd gezet bij de Polizei en daar ben ik achteraf dan ook heel blij om.

Van foto's maken is het niet meer gekomen, ik heb mij de rest van de dag voornamelijk bezig gehouden met de communicatie met de Polizei en zelfs iemand die geen rijbewijs bij zich had (ik noem geen namen hoor Marc...:twisted: ) toch kunnen laten rijden! :roll:
Ben zelf nog wel even met de M3 van Remco wezen knallen en heb hem uiteraard volgas gereden tot de begrenzer ingreep.
En ik ben met Elmar en Hanz06 meegereden, wat voor mij in beide gevallen gewoon ongelofelijk genieten was! Jongens, bedankt nog daarvoor!
Verder een heleboel mensen in het echie leren kennen wat ik zeker ook heel leuk vond.
Al met al vond ik het vandaag een heel geslaagde dag en ik kijk dan ook al reikhalzend uit naar Papenburg! (waar ik dan toch maar weer zal proberen wat foto's te maken)

Tot slot nog een groot woord van dank aan alle deelnemers aan de CBR07, van mijn vandaag nieuw gevonden vriend 'Erster Polizeihauptkommissar' Dieter B￾üttner en zijn manschappen.
Hij was bijzonder onder de indruk van onze gedisciplineerdheid én van onze auto's.
Aan het einde van de dag kon hij samen met mij terugkijken op een 'geslaagde dag voor beide partijen' waarbij er geen wanklanken te horen waren geweest, en wat hem misschien nog het meest verbaasde....er lag zelfs geen papiertje op de grond op de Parkplatz.:wink:

Ik weet dat een en ander misschien wat sarcastisch klinkt, maar hij meende het wel degelijk en ik heb dan ook direkt met hem afgesproken dat we ons volgende keer eerst even met hem in verbinding stellen alvorens we weer naar Ems-Vechte afreizen.
We zijn dan wederom van harte welkom, als we het maar doen zoals we het vandaag hebben gedaan.
Geen rotzooi, geen burn-outs of donuts draaien op de Parkplatz en geen verkeersgevaarlijk gedrag met meerdere auto's naast elkaar op de Autobahn.
Gewoon een aantal autoliefhebbers met het hart op de juiste plaats en de juiste instelling die een leuke dag willen hebben.
Moeilijker hoeft het niet te zijn.... :wink:

Dexter

Bericht door Dexter » 22 apr 2007, 23:57

Mooie platen Femme! 8)
Alleen die eerste is wat minder.... :D

GTRene

Bericht door GTRene » 23 apr 2007, 00:00

Volgende keer de coppers maar weer uitnodigen dan? :lol: maar misschien een ander weggedeelte opzoeken want vond het bij tijd en wijle best druk daar, de parkeerplekken waren wel top..ow en ook liever zonder die heuvel, kunnen we ook nog meer kijken 8)
Die coppers stellen we gewoon als het ware aan als de regelaars van de dag op de weg :lol: beter mee dan tegen :idea: als ze zo doen int vervolg als we weer zoiets hebben, no problem ik kon het me op die stukken best voorstellen.
Volgende keer ook ff zo'n ijsco boer erbij ofzo :idea: en een cateraar bestellen die daar komt met een warme hap? haha moet kunnen toch?

GTRene

Bericht door GTRene » 23 apr 2007, 00:07

Fasteddie schreef:Top dag...mede dankzij die opgelegde organisatie van duitse kant, is alles netjes verlopen...super !
Persoonlijke topper van de dag: de GTO supercharged en de R32 HGP turbo....wat een MONSTERS :mrgreen:
Verder het amerikaanse geweld van Cor, Hans, Harry en Elmar...respect !....en de hele nette M6 van Frank !...

En ja...dan de driving-FUN factor :mrgreen: ....uhhh....
1. HEENREIS...uiteraard DF-style....
2. TERUGREIS (en inderdaad die Hartge Z3 V8 loopt niet misselijk)...
3. .....het nieuwe file-rijden....DF-style :mrgreen: .....

geheel in stijl afgesloten met lekker etentje...(Bram, wil je nog een soesje ? :mrgreen: )
Was jij dat achter mij :lol: wat heb je aan at ding van jou gedaan? trouwens ik merket dat de hARTGE NIET ZO SNEL MEER LIEP OP DE TERUGWEG...wat bleek bij NL aangekomen, ik had de Airco nog volop aanstaan want kon nog net de 290 halen terwijl ie anders al rond de 300 liep en hij had er meer moeite mee...dus ik balen haha...achja.
Maar vertel, hoeveel pk heeft die van jou want je zal er meer dan 400 hebben neem ik aan, want je bent zwaarder en ook al had ik vertraging door de airco die van jou is niet standaard maat :roll: :wink:

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 23 apr 2007, 00:12

standaard !....heb 'm 2 maanden...in die tijd 10.000km gereden..auto is opnieuw opgevoed :mrgreen:

maar ja de illusie dat je in een "redelijk" snelle auto rijdt is snel voorbij hoor...als een Z06 naast je rijdt en wegKNALT....geen houden aan....

Sander S.

Bericht door Sander S. » 23 apr 2007, 00:15

Wát een gang in die M5! Heb em vaak genoeg langs horen/zien vliegen, in de filé nog wel :D

Echt een mooie auto Patrick, mooie opzij gezet ook @ afrit richting v/d Valk 8)

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 23 apr 2007, 01:19

Mooie foto's & verhalen 8) Leuk verslag van Rico ook :)

RVV

Bericht door RVV » 23 apr 2007, 01:26

Dexter schreef:Tot slot nog een groot woord van dank aan alle deelnemers aan de CBR07, van mijn vandaag nieuw gevonden vriend 'Erster Polizeihauptkommissar' Dieter B￾üttner en zijn manschappen.
:wink:

Je gelooft het niet maar ik had het in mijn verslag al over een Dieter LOL Ik zweer je dat ik niet wist dat ie Dieter heet.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 23 apr 2007, 02:16

Fasteddie schreef:standaard !....heb 'm 2 maanden...in die tijd 10.000km gereden..auto is opnieuw opgevoed :mrgreen:
Wanneer ga je de heropvoedings-cursus met 'm doen? [img:15:15]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... tongue.gif[/img]

GTRene

Bericht door GTRene » 23 apr 2007, 08:22

Fasteddie schreef:standaard !....heb 'm 2 maanden...in die tijd 10.000km gereden..auto is opnieuw opgevoed :mrgreen:

maar ja de illusie dat je in een "redelijk" snelle auto rijdt is snel voorbij hoor...als een Z06 naast je rijdt en wegKNALT....geen houden aan....
Super hoor, dan knalt ie goed, ik kon geen top meer rijden door die airco en omdat ik zo moest opletten en jullie als een "verrassing" zo hard aan kwamen rijden, heb ik daar ook niet bij stil gestaan dat ik die energie weghalende Airco van mij uit moest zetten :idea: ...maar wil toch nog wat kleine dingen veranderen aan de auto, zo moeten er meer mogelijkheden komen om de gevangen wind onder mijn motorkap weg te laten vloeien, dat remt enorm af en kreeg al vreemde bijgeluiden daardoor over de 280 dus daar ga ik mee aan het werk, en het bestelde grotere luchtfilter komt hopelijk vandaag wordt ie opnieuw aangeboden, kwas er zaterdag niet aaah want die van nu werkt ook als een restictor op hoge snelheid en vol aanzuigvermogen...

@Subaru's hoe was de dag voor jullie, het was wat warmer merkten jullie dat nog met de turbo? of viel het mee..die dikke STI knalde ook hard haha gaaf geluid op volle snelheid :wink: en OPA ben jij wel wezen rijden?

Michel P

Bericht door Michel P » 23 apr 2007, 08:23

HANZ06 schreef:
Tristan schreef:Mooie foto, met dank aan Mark!

[img:640:425]http://img389.imageshack.us/img389/9633 ... opygv8.jpg[/img]

Mooie kar man die je hebt,
Ik heb even staan te kijken maar ik was onder de indruk.

Grtz,Hanz06 :wink:
Idd een toppertje! VdV pakket maakt het af!

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 23 apr 2007, 08:31

@Rico, goed verhaal man! mooi neergezet...heb genoten die dag, volgende keer graven we die bult zand daar weg, of ze moeten er een mooie standplaats/kijkplaats bijmaken :lol: 8)
Volgende keer zou het wel leuk zijn als we daar weer opmogen staan om te kijken en zeggen dat we ons zullen gedragen :idea:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 23 apr 2007, 08:48

Was idd een leuke dag.
Ben eerder weggegaan maar dat mocht de pret niet drukken zag ik.
Mooie foto's allemaal.
Heb zelf op de terugweg nog een persoonlijk record gehaald; 252/253 op de teller.
Zowaar niet slecht al zeg ik het zelf :wink:

HSR

Bericht door HSR » 23 apr 2007, 08:58

Was echt een geweldige dag.

Ik vond voornamelijk de terugrit geweldig. Sander Spoolder die de hele godsganse rit aan het terugschakelen was om die nep M3 te laten brullen.

Ook de sidepipes op de Viper van Elmar zijn waanzinnig. Als hij voorbij kwam stuiven trilde mijn hele wagen. :D de M3 van Michel Pol is mijn absolute favoriet. Wát een wagen, wat een snelheid en wat een sound. Ik hoorde de wagen een kilometer voor mij nóg!

De C30 heb ik op een persoonlijk snelheidsrecord gekregen met een whopping 215km/h.

Verder heb ik volgens Sander de C30 nog bijna op zijn kant gekieperd bij de A1 bocht bij Almelo, een redelijk scherpe rechts-links combi. Ik kon alleen niet sneller omdat Bram voor mij aan het treuzelen was :wink:

HansD

Bericht door HansD » 23 apr 2007, 09:00

Ik heb een leuke dag gemist lees ik wel. Ik ben blij dat het allemaal goed is gegaan.

Polizei is wel apart trouwens, is alo bekend hoe ze ervan af wisten?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 23 apr 2007, 09:06

Ja, en echt aardig wat.
Waren zo 6 zichtbare auto's.
Zelfs de hondenbrigade :lol:

Hoe ze het wisten?
Heb wel een id, wat gehoord, maar dat mogen de mods mededelen als ze dat nodig achten.
Ik denk toeval :wink:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 23 apr 2007, 09:08

Hans Disco schreef:Ik heb een leuke dag gemist lees ik wel. Ik ben blij dat het allemaal goed is gegaan.

Jah Hans, hoe wisten ze dat eigenlijk :wink:
Zal moeilijk worden om te weten wie het nou doorgespeeld heeft. Wat ik begrepen heb is de CBR ook doorgelinkt naar een Porsche forum, waar ook een aantal politiemensen zitten.

-

Mooiste is dat het hem niet gelukt is onze dag te verpesten.
Laatst gewijzigd door Sander S. op 23 apr 2007, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Michel P

Bericht door Michel P » 23 apr 2007, 09:23

Sander Spoolder schreef:
Hans Disco schreef:Ik heb een leuke dag gemist lees ik wel. Ik ben blij dat het allemaal goed is gegaan.

Jah Hans, hoe wisten ze dat eigenlijk :wink:
Zal moeilijk worden om te weten wie het nou doorgespeeld heeft. Wat ik begrepen heb is de CBR ook doorgelinkt naar een Porsche forum, waar ook een aantal politiemensen zitten.

Zou natuulijk ook kunnen dat iemand van ****** het doorgespeeld heeft, maarjah, denk dat we er toch nooit achter komen.

Mooiste is dat het hem niet gelukt is onze dag te verpesten.
Laten we dus maar geen poging gaan doen om er achter te komen wie de NSBer is, die aandacht is die persoon simpelweg niet waard :twisted:

Michel

RVV

Bericht door RVV » 23 apr 2007, 09:29

We laten het maar voor wat het is, verder geen gespeculeer meer op het forum wie het kan hebben gedaan, zinloos en het is die snitsch niet waard, ik de toekomst zullen we het meet beleid drastisch aanpassen. Denk maar eerder richting een ''geheim genootschap" ofzo.

Het is jammer maar helaas dat het open karakter van het forum tegen ons gebruikt word. HEt resultaat is bv, dat we alleen nog maar in afgelsoten gedeelten dingen gaan bespreken en dat iedereen die niet op meetings komt hier niet meer mee van kan genieten, de goeie moeten maar weer eesn lijden onder slechten. Maar zoiets als dit wil ik in ieder geval niet meer memaken.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 23 apr 2007, 09:52

Vind ik ook Rico, ik zal dan ook niet op alle meetings aanwezig zijn maar dit soort dingen is het mooiste wat je kan en mag meemaken.

Dit is het echte driving-fun gehalte en de super goede sfeer en daar teken ik voor!

GTRene

Bericht door GTRene » 23 apr 2007, 10:05

was net al aan het google zoeken ivm nieuws over de zondag, en toen kwam ik verschillende links tegen naar buitenlandse site's weer met links naar driving-fun en verzichten van auto's en dat er een soort race zou zijn...en dat ze er graag bij wilden zijn, dus denk gewoon uit enthousiasme van een aantal personen dat het uiteindelijk ook ergens kwam bij de Polizei... dus verschillende autoforums hebben het op hun site staan en via google te vinden...tja daar heb je natuurlijk behoorlijk veel lekkage, dus van kwade opzet hoeft geen sprake te zijn... en iemand die uitgenodigd is en de regels kent kan het wel lekker gezellig aan iemand anders vertellen en die kent de regels niet dus hup, mooi nieuws en delen...dan gaat het vlammetje snel...net als foto's van mijn Hartge..nu al meer bekend schijnbaar want kwam hem al tegen nu in meerdere forums...met ook de marknauta.nl foto's dus reclame in het buitenland Mark :lol:

Plaats reactie