Hij vindt bijv dat de beslickede F40 LM over de limiet soms houdbaar is en soms wispelturig is en totaal door/wegslaat. Ben ik ten dele met 'm eens, maar ligt tóch IMHO aan je eigen gasvoet(uit mijn ervaring nu na tig laps Imola en de LM beter hebben leren kennen)
Niels vindt dat dat ook 't geval is bij de CSL. Dat vind ik 100% niet.
Ook vindt hij dat de ACE LM geen voorwielen kan blokkeren. Dat lukt mij zeer eenvoudig(op green asphalt en banden warm of koud geen 'probleem' ) Dus is 't een beetje 'each to their own' .
Ook een klaagzang op de NSX en de FFB damping etc etc
Een comment ergens: 'Ja in real life kan 'n F40 gewoon gedrift worden, zie Chris Harris'
^Dat was een straat F40(geen LM) op semis. Een F40LM op slicks driften? Het kán , maar 't is een deathwish denk ik:)
Als iemand een real life video heeft houd ik me aanbevolen!
Maar!...... dan zie ik deze video en vooral de beleving/bevindingen van Jimmy(tot aan het zwart painten van de LM wielen aan toe, idem bij mij lol, nouja donkergrijs bij mij) staan 100% op mijn niveau. 100%. De drivability/toegankelijkheid van de NSX, hoe de banden werken, gripslip, abruptheid of smeuiige transitie.
Kijk de video zelf en luister ook vooral goed in het eerste deel. Totaal mijn punt/idee: