Roy’s Jaguar F-Type R Coupe, TO SELL OR NOT TO SELL
- Martijn M
Re: Roy’s Jaguar F-Type R coupe, RESULTAAT WINTERPROJECTJES
Dat laatste zal al moeilijker worden, gezien er natuurlijk al blanke lak op de klauwen zit die je er dan lokaal af moet schuren.
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
zou je eigenlijk de gehele klauw op moeten schuren. Template spuiten, en daarna het geheel weer in de blanke lak.
Krijg je ook geen vervelend randje van het gespoten logo.
Krijg je ook geen vervelend randje van het gespoten logo.
- JagOnTrack
- Auto: Jaguar XKR (Performance pack)
Op mijn vorige XKR inderdaad gewoon dunne (ali
) stickers gebruikt.
Bleef goed zitten ook na paar rondjes Zandvoort.
Bleef goed zitten ook na paar rondjes Zandvoort.
- Roy RS
Ow maar das wel cool, ga ik dat toch proberen
- Roy RS
Deze jaaaaag heeft weer een lekkere verse apk.
Dus ik heb een jaar…volgend seizoen maar eens verkopen denk ik, tijd voor wat nieuws
Ik merk dat ik er gewoon te weinig mee doe. Áls ik ermee rij dan is het FAN-TAS-TISCH, maar ik heb zo weinig tijd met de nieuwe baan en het gezin dat ik eigenlijk vooral avonds als de kinderen erin liggen even 45-60 min ga knallen…dan pak ik toch altijd de Atom.
Ik denk dat ik dus iets radicalers moet hebben, al dan niet met dak.
Mogelijk krijg ik daar spijt van want qua combi is het eigenlijk perfect…maar iets waar ik zelf wat meer aan tweaken vind ik misschien wel weer leuk of gewoon iets minder betrouwbaars
Een TVR Sagaris lijkt me in dat kader wel wat, en lekker speciaal, heeft toch een dak, is toch relatief light en is best vlot.
Of een Noble M12 GTO 3(R) wellicht
Nou ja, nog tijd genoeg om te denken…maar als iemand een F-Type zoekt die écht zeldzaam op punt staat, meld je gerust.
Dus ik heb een jaar…volgend seizoen maar eens verkopen denk ik, tijd voor wat nieuws
Ik merk dat ik er gewoon te weinig mee doe. Áls ik ermee rij dan is het FAN-TAS-TISCH, maar ik heb zo weinig tijd met de nieuwe baan en het gezin dat ik eigenlijk vooral avonds als de kinderen erin liggen even 45-60 min ga knallen…dan pak ik toch altijd de Atom.
Ik denk dat ik dus iets radicalers moet hebben, al dan niet met dak.
Mogelijk krijg ik daar spijt van want qua combi is het eigenlijk perfect…maar iets waar ik zelf wat meer aan tweaken vind ik misschien wel weer leuk of gewoon iets minder betrouwbaars
Een TVR Sagaris lijkt me in dat kader wel wat, en lekker speciaal, heeft toch een dak, is toch relatief light en is best vlot.
Of een Noble M12 GTO 3(R) wellicht
Nou ja, nog tijd genoeg om te denken…maar als iemand een F-Type zoekt die écht zeldzaam op punt staat, meld je gerust.
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: Roy’s Jaguar F-Type R Coupe, TO SELL OR NOT TO SELL
Sagaris is héél bruut, maar flikkeren die niet al uit elkaar als je buurman een scheet laat?
En waar haal je zo’n ding vandaan?
- Roy RS
Ja kwalitatief houdt het niet over, hoewel dit wel de laatste stuiptrekking was en daarmee ook het best doorontwikkeld! Hier bestaan gevallen van eigenaren die geen klachten haddenGodspeed schreef: 10 aug 2024, 17:15 Sagaris is héél bruut, maar flikkeren die niet al uit elkaar als je buurman een scheet laat?
Maar beetje knutselen zoek ik ook wel.
Misschien een projectauto, biiv een charger en daar een supercharger opschroeven ofzo
- Jaws
Ik heb een T350c uit 2004 gehad, dat is dezelfde bouwperiode. En in die tijd ook naar een Sagaris gekeken. Die kocht je toen (2010, 2011) voor 40 a 50k rechtsgestuurd. Wat mij destijds al opviel: er zijn er erg weinig zonder schadeverleden. En houd rekening met de meest vreemde issues. Onder motorkap wordt het veel te heet, dus dingen smelten. Van motorsteunen tot ruitensproeierslangetjes. De bouwkwaliteit is echt anders dan je gewend bent. Maar als je daarmee kunt leven, zijn het wel enorme karakterbakken waar de beleving vanaf druipt. Ik vond ze, ondanks het ontbreken van hulpsystemen, niet moeilijk te rijden.
- JagOnTrack
Zo'n Noble daarintegen
!!
Supergaaf zo'n ding, en goed.
Supergaaf zo'n ding, en goed.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En wat voor geld moet er binnen komen (voor die F-type) om jou te laten switchen naar iets radicalers?
- Roy RS
Nah dat ligt eraan wie hem kopen wilt. Als jij interesse hebt dan app/ bel je me even of kom je langs en komen we daar wel uit.Arthur schreef: 11 aug 2024, 01:10 En wat voor geld moet er binnen komen (voor die F-type) om jou te laten switchen naar iets radicalers?
Maar als ik hem ga adverteren dit jaar dan ga ik eerst eens zien of ik er geld van kan maken, omdat ik niet verwacht dat het in Nederland verkocht wordt heb ik een plan bedacht…er zit nog 7000+ bpm in deze origineel NL auto en ik zie dat internationaal de prijzen gelijk aan NL liggen.
Nou denk ik dat mijn auto absoluut beter is dan gemiddeld in de markt met alles dat ik eraan gedaan heb, RWD (alleen dit jaar geleverd), de kleur die alleen in het introductiejaar (en nu in het uitzwaaijaar) geleverd is, de staat, de km stand van 45dkm en het feit dat ik na alle werk eigenlijk niet meer gereden heb.
Als ik hem dan internationaal aanbied dan zou ik met 65k veel kwaliteit aanbieden voor een gemiddelde prijs en krijg ik de bpm als “winst”
Maar zoals gezegd, als een df’er interesse heeft voordat ik ermee aan de slag moet, want daar heb ik superweinig zin in, dan neem maar contact op, is me wel wat waard om hem in NL te houden en niet de tijd in adverteren en exporteren te hoeven steken.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Rogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
BPM zitten wel haken en ogen aan, auto moet dan binnen Europa geregistreerd worden en binnen bepaalde periode (dacht 8 of 12 weken) anders kan je er alsnog naar fluiten.
- Roy RS
Rogerb schreef: 11 aug 2024, 16:28 BPM zitten wel haken en ogen aan, auto moet dan binnen Europa geregistreerd worden en binnen bepaalde periode (dacht 8 of 12 weken) anders kan je er alsnog naar fluiten.
Mwah ik heb al zoveel auto’s op export gedaan, geen probleem.
Wat er vaak mis gaat is dat je jezelf overgeeft aan de koper qua registratie en dus bpm.
Wat ik altijd doe is gewoon zelf, via een nl bedrijf, eeb duitse registratie erop zetten incl een bewijs van transport en verblijf in Duitsland (tenzii het een duitse koper is die transport stuurt, want dan heb heb je de vrachtbrief). Dat kost een paar honderd euro, maar dan heb je gegarandeerd je bpm en kun je die direct aanvragen op dag van export.
Daarbij heeft de koper dan een geregistreerde auto zonder lastenverplichting, die in de garage kan tot er geld en tijd is om te registreren. Doe ik ook zo als ik zelf importeer en niet direct bpm wil schokken…
- Godspeed
Toevallig komt deze net online (geen idee hoe hier te plaatsen, misschien ook niet wenselijk): https://youtu.be/H1VYs3sZQ-s?si=DLrt9PU2eujjo_Uu
- Roy RS
nou hij is al verkocht hoor! voor Kadett die dalijk post dat ik weer geld verdient heb....dat had zeker gekund als ik hem in duitsland aangeboden had, dan had ik de bpm verdient, makkelijk zelfs, maar ik heb niet zoveel geduld dus ik heb genoegen genomen met iets verlies maar wel snel geld en geen moeite erin steken...
op naar het volgende
op naar het volgende
- Martijn_bmw
Gefeliciteerd! Mooi snel gegaan
- tomgtr
Snel gegaan zeg en tegen klein verlies prima toch. Weer een ervaring rijker. Hele mooie lijst auto’s vink je zo aan.
- Roy RS
Ja zo is het, ik heb een kans gegrepen hem te vervangen voor een ultraslecht idee waar ik gegarandeerd spijt van krijg, maar stond op mn lijstje en moest even afgevinkt worden…later meertomgtr schreef: 18 aug 2024, 21:20 Snel gegaan zeg en tegen klein verlies prima toch. Weer een ervaring rijker. Hele mooie lijst auto’s vink je zo aan.
-
Dat ging weer snel Roy!
Het is al een indrukwekkende lijst van auto’s!!!
- Roy RS
Deze heb ik zelfs een apk gegeven, dus niet echt snel snelmark323ti schreef: 18 aug 2024, 22:28 Dat ging weer snel Roy!
Ok die apk was 1 dag voor mn vakantie, maar toch
- Godspeed
Heel benieuwdRoy RS schreef: 18 aug 2024, 22:18Ja zo is het, ik heb een kans gegrepen hem te vervangen voor een ultraslecht idee waar ik gegarandeerd spijt van krijg, maar stond op mn lijstje en moest even afgevinkt worden…later meertomgtr schreef: 18 aug 2024, 21:20 Snel gegaan zeg en tegen klein verlies prima toch. Weer een ervaring rijker. Hele mooie lijst auto’s vink je zo aan.

- JagOnTrack
- Roy RS
Allemaal niet, to be continued.JagOnTrack schreef: 20 aug 2024, 20:52 Sagaris?
Of toch een M12?...
https://youtu.be/LA6uT_mMEc0?si=WeJ-E4V4xJPGEwft
Ik had al 3 jaar een zoekactie open staan op een auto en die moest aan een bepaalde spec voldoen met bepaald bouwjaar ivm bpm…gevonden
-
En denk je die langer te houden dan dat de zoekactie geduurd heeft...?