haha bij de vraag van Veejay moest ik direct aan deze foto denken.
5L op 1 km dat zijn bij leopard tank waarden (die schijnen 7L op 1km te doen)
haha bij de vraag van Veejay moest ik direct aan deze foto denken.
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Gewicht heeft niet zoveel invloed op de topsnelheid, wel op de tijd die het duurt voordat je erop zit.....stroomlijn en overbrengingen(en natuurlijk het vermogen) zijn meer van invloed.Knot schreef: 27 mar 2023, 10:33 dan zie je dat de stroomlijn toch echt een stuk beter is dan de ibiza, die haalt met 200kg minder en 5pk meer met een hoop moeite netaan de 200 op de teller.
En nog een stuk sneller dan de topuitvoeringen van de huidige Volvo's......Martijn_bmw schreef: 27 mar 2023, 16:53 Toch mooie snelheid voor de instapmotorHad je 30jr geleden de aller dikste uitvoeringen voor nodig...
DSG zal het niet aan liggen, met heel veel aanzetten heb ik hem ook op 213 gehad vorige week, en zelfs heel even de 214 op het scherm gehadKnot schreef: 27 mar 2023, 16:46 Ibiza doet zeg 4750rpm bij 200 teller, zit nog iets lager dan de A3 maar motoren storten toch in boven de 5000. Denk een klein beetje door de DSG/S-tronic dat ie harder loopt maar vooral CW waarde, zal eens zoeken wat ze beiden hebben.
De Advanced heeft de stoffen stoelen (wel zelfde vorm sportstoel) en geen verlaagd onderstel en mist nog wat dingetjes. Ik vind het een goed bestede 34k omdat het voor mij een heerlijke daily is in de fabrieksgarantie met moderne technieken. Die virtual cockpit zou ik niet meer zonder kunnen, dan had BMW in 2019 zelfs niet beter voor mekaar.Paskal schreef: 27 mar 2023, 19:05 Ik ben denk ik niet gemaakt voor al dat moderne te geperfectioneerde spul. Morgen ook weer een heel stuk op pad, eens kijken of dat mijn beeld bij gaat stellen.
Bel je audi dealer en zeg dit, wat antwoorden zij dan?Knot schreef: 29 mar 2023, 14:29 "Aanvullende werkzaamheden" zoals bij de F900R, kleinmateriaal, brandstofreiniger, proefrit enz.. haha, ik wil dat allemaal NIET juist, gewoon oliewissel, interieurfilter, remvloeistof en verder afblijven, ook niet door de krasstraat, niet proefrijden ermee enz.