Dit niks? Even een uitstapje naar Stuttgart

https://link.marktplaats.nl/m1810110102 ... nt=app_ios
En een opa spec 1983 e30 320 automaat

Als dat originele Startec achterlichten in goede staat zijn heb je de eerste €800 al weer terug verdient door ze te wisselen voor originele.
Wie wat waar betalen ze dat voor die lampjes?beske schreef: 14 mar 2022, 06:54 Als dat originele Startec achterlichten in goede staat zijn heb je de eerste €800 al weer terug verdient door ze te wisselen voor originele.
Zie daar mijn onwetendheid over deze liefhebbers achterlichtenbeske schreef: 14 mar 2022, 06:54Als dat originele Startec achterlichten in goede staat zijn heb je de eerste €800 al weer terug verdient door ze te wisselen voor originele.
Maar dan is ie nog steeds te duur en zijn de rest van je opmerkingen nog steeds terecht, dus ik zou hem ook mooi laten staan.
Donkere Startec achterlichten? Begin maar te schroeven en gooi ze maar eens online.
Deze heb ik.beske schreef: 14 mar 2022, 11:55Donkere Startec achterlichten? Begin maar te schroeven en gooi ze maar eens online.
Tja, je zit in een andere levensfase, zoals ook ondergetekendeMartijn_bmw schreef: 10 mar 2022, 08:19 Wellicht hebben jullie gelijk, in het verleden wel veel zelf gesleuteld aan E30's maar toen nog student of net student af met eerste baantje en veel vrije tijd. Inmiddels is het spul nóg eens 20jr ouder geworden en mijn vrije tijd i.c.m. gezin, huis en fulltime baan flink geslonken.... Een ritje maken met de Z4 moet ik zelfs plannen![]()
Het is idd de charme van "het was mijn eerste auto" en de echte mechanische rijbeleving die de liefde doet opbloeien en mij al tijden, met tussen pose, doet zoeken naar E30's maar met zo'n topic als dit komt de realiteit wel weer boven drijven![]()
Waarschijnlijk met niks328Ti schreef: 14 mar 2022, 18:27Tja, je zit in een andere levensfase, zoals ook ondergetekendeMartijn_bmw schreef: 10 mar 2022, 08:19 Wellicht hebben jullie gelijk, in het verleden wel veel zelf gesleuteld aan E30's maar toen nog student of net student af met eerste baantje en veel vrije tijd. Inmiddels is het spul nóg eens 20jr ouder geworden en mijn vrije tijd i.c.m. gezin, huis en fulltime baan flink geslonken.... Een ritje maken met de Z4 moet ik zelfs plannen![]()
Het is idd de charme van "het was mijn eerste auto" en de echte mechanische rijbeleving die de liefde doet opbloeien en mij al tijden, met tussen pose, doet zoeken naar E30's maar met zo'n topic als dit komt de realiteit wel weer boven drijven![]()
, dat inplannen van een dakloos tripje tot daaraan toe, zon hobbyproject, tja die heb ik nu ook op de brug staan en gewoon geen tijd (of zin als je alle verplichtingen hebt afgewerkt).
Ben benieuwd waar je mee thuis komt!
Zie 2 posts hierbovenmatthyssie schreef: 15 mar 2022, 11:12 Heb je al een E30 gevonden om onder te gaan liggen en kvs/olie/benzine/zand/troep in je bek te krijgen?![]()
Hoort er allemaal bij, emotie noemen ze dat.
Die is idd wel heel gaaf!!
Is pre facelift model, dus die knippers aan de zijkant zijn niet origineel (wel mooi).Arthur schreef: 15 mar 2022, 16:24 - Rijd je ook een Z4M van.
- Kijk ff goed naar het merk banden.
- Etc etc
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten