Eeuwe’s Heysteria Twingo - P4 TE KOOP

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4578
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Eeuwe’s Heysteria Twingo - P4 TE KOOP

Bericht door Eeuwe » 15 feb 2023, 09:52

Ja klopt! Heb tijdens de HR Sikler run wel eens met Arjan gewisseld, die had ook een eerdere Twingo (4 jaar ouder) en dus geen Eco2 zoals mijne. Hij had een stuk kortere versnellingsbak dan de mijne en dat gaf een heel ander karakter aan de auto. Maar dat maakte 'm ook wat rumoeriger op de snelweg. Deze Eco2 draait lekker 2700 rpm bij 120 km/u ofzo. Helemaal prima.
FDD schreef: 13 feb 2023, 20:54 Ondanks dat het idee was om hem een jaartje te rijden voor woon-werkverkeer zit ik er nu toch over te denken om hem gewoon te houden en zit ik al een lijstje te maken met punten
Mooie basis voor een F4RT swap :df: Ooit wel eens door m'n hoofd gespookt maar zat toen nog middenin de herbouw van de BMW dus nooit uitgewerkt haha.

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: Eeuwe’s Heysteria Twingo - P4 TE KOOP

Bericht door FDD » 15 feb 2023, 19:36

[quote=Eeuwe post_id=1608320 time=1676451159 user_id=14152
FDD schreef: 13 feb 2023, 20:54 Ondanks dat het idee was om hem een jaartje te rijden voor woon-werkverkeer zit ik er nu toch over te denken om hem gewoon te houden en zit ik al een lijstje te maken met punten
Mooie basis voor een F4RT swap :df: Ooit wel eens door m'n hoofd gespookt maar zat toen nog middenin de herbouw van de BMW dus nooit uitgewerkt haha.
[/quote]

Gaat niet gebeuren of de RS moet het veld ruimen..... :hmmm: :hmmm:

Nope

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bempie, Cuprafan_123, Estoque, Kadett, Kocheler, mark123, Rogerb, Sabberjoch, Sidney, SlowCo en 18 gasten