Het dorp waar tankstations dicht zijn op zondag.

Het dorp waar tankstations dicht zijn op zondag.
Gooi al jaren in alle auto’s 98, ben alleen bang dat 98 met 4 maanden stilstand ook schadelijk kan zijn. Ik begreep dat er nogalArthur schreef: 30 sep 2019, 19:15 Gooi er dan 98 in, dat blijft E5.
@MPara; volgens mij zijn dat E5 brandstoffen?
+1. Zo gaan de benzine motoren er vanzelf uit.Tom schreef: 30 sep 2019, 19:46 Als ik alu hoedje was zou ik er wat van gaan denken gezien klimaatplannen...
Nee, alleen een E0 sticker is er niet. Op een pagina of twee terug is naar de sute van Shell, resp. BP gelinkt waar staat dat ze nu (nog) 0% hebben.Arthur schreef: 30 sep 2019, 19:15 Gooi er dan 98 in, dat blijft E5.
@MPara; volgens mij zijn dat E5 brandstoffen?
Baboulah schreef: 01 okt 2019, 16:46 Tja, als het ze maar geld oplevert daar in den haag, als onze motoren in de soep draaien hierdoor moeten we ze vervangen, wat weer extra geld is voor die honden in Den Haag.... Ipv dat ze gewoon is tol gaan heffen, dat brengt meer int laatje met al die polen etc in nl die niks betalen....
Daar wijzigt voorlopig niets aan.Robin schreef: 01 okt 2019, 17:00
Hier om de hoek zit een BP waar ik 'n tankpas van heb. Ik tank altijd Ultimate 98 (E5?) . Ik let niet eens op hoe het nu heet.
Dat verandert dan toch niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten