Die Bolle moet niet zo overdrijven.brian schreef:Hey Ron, we horen zoveel verhalen van Christ over jou dus we verwachten wel een hoop van jou kunnen

Tuurlijk niet, tis toch veel leuker om zelf een tijd neer te zetten met je auto. Anders heb je weer van dat borrelpraat: "De mijne doet CPZ onder de 2 minuten..." Lekker belangrijk, hoe lang doe je er zelf over :!:GTRene schreef:dan had 1 van de broertjes coronel met de Hartge een rondje kunnen zetten..
Klopt ook, maar zo kun je ongeveer zien wat zo'n auto kan doen in de handen van een "echte'coureur en dan ik haha euhm 30 sec erbij op misschien welElmar schreef:Tuurlijk niet, tis toch veel leuker om zelf een tijd neer te zetten met je auto. Anders heb je weer van dat borrelpraat: "De mijne doet CPZ onder de 2 minuten..." Lekker belangrijk, hoe lang doe je er zelf over :!:GTRene schreef:dan had 1 van de broertjes coronel met de Hartge een rondje kunnen zetten..
lol, lijkt me zelf ook wel leuk, maar echt volluit...beetje zonde, maar op zo'n dag en heel af en toe moet dat kunnen, echter dan moet alles eigenlijk wel een beetje afgesteld staan voor zandvoort om wat seconden extra eraf te snoepen.Knot schreef:Rene, ik wil m ook wel voor je doen hoor die sub2min, geen enkel probleem
[img:25:18]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... m_tmbs.gif[/img]Stéphane schreef: Ik ga wel mijn best doen om dan in ieder geval goede foto's van het evenement te maken en die zal ik dan hier (i.i.g. de link) plaatsen.
Elmar, kan je dat 1e rondje dan niet als een geflipte onder en overstuurd doen?Elmar schreef:Nog een nadeel van semi's is dat je ze in 1 rondje warm moet zien te rijden. Afgelopen maandag ook geklokt, het 2e rondje (wat dan bij de time attack je flying lap wordt) is dan nog 3-4 seconde langzamer dan de daarop volgende rondes.
René, paddock is op zo'n dag voor iedereen toegankelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten