https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-p ... -ion-accus?
Ding krijgt bouten die op 120nm moment zijn gezet nog niet meer los

Hmm dat is toch wel slecht voor de prijs.. Het parkside ding kan ook niet veel meer hebben als die 120nm, maar hij heeft nog nooit een wielbout niet losgekregen.JP schreef: 06 okt 2022, 15:18 Toch die Parkside maar eens overwegen, want heb 2 jaar geleden deze van HBM gekocht.
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-p ... -ion-accus?
Ding krijgt bouten die op 120nm moment zijn gezet nog niet meer los![]()
Tjsa, je kan ook boodschappen doen in de winkel ipv laten bezorgen, je kan ook eten koken ipv uit eten gaan.Arthur schreef: 07 okt 2022, 11:19 Maar wielen wisselen kan gewoon met je/een momentsleutel toch? Om die 20 moeren los te draaien heb je dat ding niet echt nodig. Vast doe ik met de hand, of dat verlengstukje, en dan met de momentsleutel op moment.
Leeftijdsdingetje...... een beetje vent die jaagt zijn vlees (of tegenwoordig; maait het gras), die heeft smeer op zijn gezicht, die doodt draken met zijn blote handen, en wisselt ook zijn eigen wielen......Martijn M schreef: 07 okt 2022, 11:55Tjsa, je kan ook boodschappen doen in de winkel ipv laten bezorgen, je kan ook eten koken ipv uit eten gaan.Arthur schreef: 07 okt 2022, 11:19 Maar wielen wisselen kan gewoon met je/een momentsleutel toch? Om die 20 moeren los te draaien heb je dat ding niet echt nodig. Vast doe ik met de hand, of dat verlengstukje, en dan met de momentsleutel op moment.
Gemak dient de mens.
Pak hier vooralsnog de ratel en dan inderdaad laatste stukje met de momentsleutel.Arthur schreef: 07 okt 2022, 11:19 Maar wielen wisselen kan gewoon met je/een momentsleutel toch? Om die 20 moeren los te draaien heb je dat ding niet echt nodig. Vast doe ik met de hand, of dat verlengstukje, en dan met de momentsleutel op moment.
Ik heb nog die parkside wel, 2 keer gebruikt ofzo haha.. Mag wel weg op zich..HJ2 schreef: 07 apr 2023, 04:08 Intussen op de site voor ‘slechts’ 85 Euro.
Wil nog iemand er van af?
Gebruikers op dit forum: MarcH, Ome subtilieco en 2 gasten