tomgtr schreef: 03 dec 2017, 13:09Vind hem goed te pruimen maar ken een gozer die ik best mag en die ruilde hem ne een maand of wat in dus denk het niet.

tomgtr schreef: 03 dec 2017, 13:09Vind hem goed te pruimen maar ken een gozer die ik best mag en die ruilde hem ne een maand of wat in dus denk het niet.
En dan kijken ze nu weer naar Audi's en BMW's of opteren ze zelfs voor een Jaguar XF...
Vind hem ook mooi hoor, daarom ook gekocht. Maar geen klik mee, paar kleine dingetjes waar je je aan ergert en een geschilletje met de dealer deden me besluiten om hem weer een schop te geven. Maar vooral dat ik er toch geen klik mee had. Kwam mss ook door de lange levertijd, dat ik alweer aan t kijken was voor wat andersWJ schreef: 03 dec 2017, 13:25 Ik vind de Tiguan er ook netjes uit zien.
Waarom ook alweer weggedaan? Vreselijk saai qua rijden?
Ik herken het, van Up naar 325i en via een Polo GTi langs een Astra OPC. Vervolgens FoFo ST afvinkend naar (ook) een X1 (bouwjaar 2012-2014)
Een leuke benzine is vaak veel goedkoper in de lease. Maar met mijn kilometers betaal je best veel benzine. Dat compenseer je met een wat dure diesel die veel zuiniger is. Maar dat is beetje 320d niveau. Een 330d is geen zuinigheidswonder dus vandaar dat het wat lastiger is allemaal.Arthur schreef: 03 dec 2017, 09:42 Dat snap ik natuurlijk ook wel... Moet ik alles letterlijk uitleggen, dat je nu benzine rijdt, minder gaat rijden en op diesel wilt overgaan, dan kun je net zo goed benzine blijven rijden. Maar dar snapte jij ook al wel
Nee, die van mij is zwart met een wit dak..........en meestal een Defender met pech erachter........tomgtr schreef: 03 dec 2017, 22:27 Ha nou mag de Morgan ook?
Welke kleur is die Toyota eigenlijk, zie heel vaak een gele in Schiedam rijden. Ben jij dat?
Downforce Hans schreef: 03 dec 2017, 22:52Nee, die van mij is zwart met een wit dak..........en meestal een Defender met pech erachter........tomgtr schreef: 03 dec 2017, 22:27 Ha nou mag de Morgan ook?
Welke kleur is die Toyota eigenlijk, zie heel vaak een gele in Schiedam rijden. Ben jij dat?
Hou me maar een keer aan dan kan je gelijk met Allen kennis maken.![]()
tomgtr schreef: 03 dec 2017, 22:22 Technisch gezien een halve GTS, een halve M4, een halve M3W (dat is maar 1,5 wiel!) en een halve X5.
Nou comfort is zeker niet beter dan een E91. Maar wel minder stug dan een E81 op 18 inch run-flat. Nadat we vorige week achter het net hadden gevist bij Thijs voor een zwarte X1 met M-pakket zijn we uitgekomen bij deze witte X1s20i met M-pakket. Behoorlijk volle uitvoering!Martijn_bmw schreef: 26 sep 2017, 21:53 Het is technisch een e91 met langere veerwegen dus ik heb altijd begrepen rijgedrag van een e91 maar met meer comfort. Lijkt me een mooie combi!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten