PANIEK, 50-55k, maar geen idee wat ik moet gaan kopen...
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Re: PANIEK, 50-55k, maar geen idee wat ik moet gaan kopen...
NSX is wel ontzettend gaaf.. Al heeft hij (in mijn ogen) wel een paar mods nodig om hem er wat beter/voller uit te laten zien. De latere versies zien er standaard al wat beter uit, maar zijn onbetaalbaar.
De waarde van een nette NSX (ongemodificeerde?) zal alleen maar omhoog gaan.
De waarde van een nette NSX (ongemodificeerde?) zal alleen maar omhoog gaan.
- Bijlagen
-
- honda-acura-nsx-honda-acura-sport-car-white-carbon-white-machine-cfrp-spoiler-wheels-rays-volk-gram-ethan-caldwell.jpg (228.15 KiB) 2193 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Marsnel op 28 feb 2017, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
-
- JP
Weinig afschrijving in ieder geval ! 

- EmielS60
http://m.autoscout24.nl/anbod/lexus-is- ... -298628365
Mooie sleeper, maar misschien iets te praktisch?
Mooie sleeper, maar misschien iets te praktisch?
- frank de jonge
Al in Duitsland gekeken naar een GT-R?
- frank de jonge
- Roy RS
das nie duitsland he frank
anyways, ik ben via via bij een nederlands gekentekende USA import (van 25miles af aan, dus vanaf nieuw naar NL) uitgekomen, met 45k miles, Visser Amsterdam onderhouden, nieuwe remmen/banden/service én een jaar garantie. De kmstand vind ik eigenlijk wat hoog, maar het is wel een hele echte met 0 keer de launchcontrol (dat kun je blijkbaar uitlezen en is een heel ding schijnbaar), geen tuning en alle lakdikten kloppend...belangrijker nog, ik kan hem betalen, hoewel ik wel flink aan mijn budget moet sleutelen, maar ik heb nog een paar duizend gevonden ergens
daar ga ik volgende week maar eens kijken denk ik.
anyways, ik ben via via bij een nederlands gekentekende USA import (van 25miles af aan, dus vanaf nieuw naar NL) uitgekomen, met 45k miles, Visser Amsterdam onderhouden, nieuwe remmen/banden/service én een jaar garantie. De kmstand vind ik eigenlijk wat hoog, maar het is wel een hele echte met 0 keer de launchcontrol (dat kun je blijkbaar uitlezen en is een heel ding schijnbaar), geen tuning en alle lakdikten kloppend...belangrijker nog, ik kan hem betalen, hoewel ik wel flink aan mijn budget moet sleutelen, maar ik heb nog een paar duizend gevonden ergens
daar ga ik volgende week maar eens kijken denk ik.
-
Ben benieuwd hoe snel die het veld ruimt. Ik denk het snelste van al je auto's in het verleden, al zal het de 205 niet verslaan qua snel weer weg 

- frank de jonge
Ben benieuwd Roy.
Ohw, die GT-R die ik deelde stond op mobile.de.... niet gekeken waar die precies stond... sorry
Ohw, die GT-R die ik deelde stond op mobile.de.... niet gekeken waar die precies stond... sorry
-
OnlineDownforce Hans
Visser in Amsterdam.........nou laat dan maar. Daar kan Ben Boooh je wel wat over vertellen.
Zoals ik het mee gekregen heb (want ik was er een paar keer bij) vond ik de service dramatisch.
Behalve natuurlijk als je een auto gaat kopen, dan kan alles. (maar dat is helaas bij veel dealers zo)
Zoals ik het mee gekregen heb (want ik was er een paar keer bij) vond ik de service dramatisch.
Behalve natuurlijk als je een auto gaat kopen, dan kan alles. (maar dat is helaas bij veel dealers zo)
- tomgtr
uhuh, eens met Hans
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Breek me de bek niet open
, ik zou persoonlijk wel voor een NL/EU versie gaan en dan vanaf de Nav versie (2010) want dan heeft je display een (veel) betere resolutie en heb je ook gewoon de normale navigatie ...
Succes

Succes
-
Exige S1?
Staat er een bij VdK. Niet goedkoop maar afschrijven zal het ook niet doen.
Staat er een bij VdK. Niet goedkoop maar afschrijven zal het ook niet doen.
- Roy RS
hmm, blijkt dus dat ik het verkeerd begreep, hij is in Duitsland vanaf nieuw geweest en bij de Duitse GTR dealer in onderhoud geweest, ik had de aanname gedaan dat hij bij Visser geweest was. De huidige eigenaar heeft hem overgenomen van de 1ste Duitse eigenaar.
Boooh, ik snap dat jij vanaf 2010 zou zoeken en een nl versie, maar dat past niet in mijn budget en ik heb verder een goed gevoel bij deze. Maar goed eerst maar eens kijken of we rond komen en of hij in het echt ook zo netjes is als omschreven.
Tot die tijd sta ik nog altijd open voor alternatieven, ik ben nog altijd niet klaar met de zoektocht, hoewel dit een heel goede mogelijkheid lijkt.
Boooh, ik snap dat jij vanaf 2010 zou zoeken en een nl versie, maar dat past niet in mijn budget en ik heb verder een goed gevoel bij deze. Maar goed eerst maar eens kijken of we rond komen en of hij in het echt ook zo netjes is als omschreven.
Tot die tijd sta ik nog altijd open voor alternatieven, ik ben nog altijd niet klaar met de zoektocht, hoewel dit een heel goede mogelijkheid lijkt.
-
http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... ox/6211448
BAM!
Hebbeding en volgens mij elke keer een smile tot achter je oren!
BAM!
Hebbeding en volgens mij elke keer een smile tot achter je oren!
Laatst gewijzigd door Karel op 01 mar 2017, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
GTR lijkt me heel klinisch na je andere auto's eerlijk gezegd.
Gaat allemaal hartstikke snel maar geen ervaring en geen gevoel.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Klaar. Ik neem 'm zo wel mee. Pinnen of cash?Karel schreef: 01 mar 2017, 22:27 Zo zie je jezelf toch al naar je werk knallen
https://m.youtube.com/watch?v=OoigMFX2ivM
- MVB
Persoonlijk heb ik niks met een GT-R (kan hem ook niet betalen). Wel eens mee gereden ding is heel capabel maar ook er klinisch zoals al werd genoemd. Ook vind ik het interieur niet echt mooi al is dat persoonlijk.
Je laatste auto's waren vol emotie en fun vanaf de eerste meter dat je hem de garage uit haalt. Ben je niet bang dat je dat gaat missen?
Heb toch nog twee Porsches gevonden voor je die net wat speelser zijn als een GT-R
Optie 1 bijna nieuw: Cayman S met PDK en PASM en leder pakket
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Optie 2 oud maar wel met een indrukwekkende optielijst (Heeft een sper dus niet aan Knot laten zien
)
Je laatste auto's waren vol emotie en fun vanaf de eerste meter dat je hem de garage uit haalt. Ben je niet bang dat je dat gaat missen?
Heb toch nog twee Porsches gevonden voor je die net wat speelser zijn als een GT-R
Optie 1 bijna nieuw: Cayman S met PDK en PASM en leder pakket
Optie 2 oud maar wel met een indrukwekkende optielijst (Heeft een sper dus niet aan Knot laten zien

-
- Auto: M3P, 130i
Iemand zoals Jethro Bovingdon zegt juist dat de GT-R een goed gevoel geeft. Zeker voor het wagengewicht een bijzonder goede auto.Karel schreef: 01 mar 2017, 22:39 GTR lijkt me heel klinisch na je andere auto's eerlijk gezegd.
Vanuit een Caterham, X-Box, Atom valt natuurlijk alles in het niet. Zelfs een GT3RS zou dan comfortabel aanvoelen volgens mij....
-
Over de GT-R word ook wel veel nagepraat denk ik, weinig mensen hebben er daadwerkelijk mee gereden (waarmee ik niet zeg dat iemand ongelijk heeft, zou best kunnen dat het als een Playstation-aanvoelt.. maar het is iets wat ooit een journalist heeft geroepen en nu iedereen roept).
- JdBn
- Auto: F31 330d & Golf mk1 Cabriolet
E92 M3? Ik heb de E92 altijd al een bloedmooie auto gevonden, hoewel bij de M3 de lijnen van de auto wel wat overschreeuwd worden door de extra gaten en uitstulpingen. Desalniettemin nog steeds een prachtige auto met 450pk V8 en voor 50k heb je best wat keuze in auto’s van na 2008. Geen idee wat de afschrijving doet alleen, dat zou dan de afweging zijn tussen eentje met wat km’s waar de grote afschrijving al van geweest is of met weinig km’s en de afschrijving lijden. Als je ziet wat een E46 M3 nog doet met flink wat km’s zal het nooit heel erg worden denk ik.

Of, aangezien motorswaps ook mogen: Ouwe Volvo, BMW V8 met turbo, GTR aandrijflijn
Heeft te koop gestaan voor rond de 40k dollars, misschien wilt de huidige eigenaar er wel afstand van doen als ie al verkocht is. Bruut ding!

Of, aangezien motorswaps ook mogen: Ouwe Volvo, BMW V8 met turbo, GTR aandrijflijn

Laatst gewijzigd door JdBn op 02 mar 2017, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kasteel
Volgens mij heeft MRBBS ook wel eens iets over geschreven dat het klinische wel mee valt en de auto best wel uitdaging heeft.Karel schreef: 01 mar 2017, 22:39 GTR lijkt me heel klinisch na je andere auto's eerlijk gezegd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
E90/92 M3 vind ik een aardig overrated auto en betrekkelijk lomp log en 'n motor die in 'n 1100kg auto thuishoort:)