maarja de boete bedragen zijn idd ook wel bizar

Precies. Ik heb mijn Z3 ook in Zwiterland gekocht en de prijzen, zelfs voor junkfood, zijn echt absurd.Eric Z schreef:M'n pa heeft pas in zwitserland gewerkt. Daar sprak hij een electromonteur, die verdient daar 3800 euro maar is dan al krap aan om rond te komen met een gezinnetje.
Een pizza kost daar een euro of 30, een zak m&m rond de 7 euro. Dus zo gunstig als Martijn het schets is het zeker niet.
Overdrijven is ook een vak. 30 euro voor een pizzaatje is sterk overdreven. Reken op prijzen tussen de 15 en 20 CHF voor een pizzaatje (tussen de 14 en 19 euro als je het omrekent schat ik in) in een wintersportplaats waar wij wel eens een pizzaatje eten, http://www.almonastero.ch/assets/files/ ... 3-2016.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;). In NL is een pizzaatje niet eens zo gek veel goedkoper.Eric Z schreef:M'n pa heeft pas in zwitserland gewerkt. Daar sprak hij een electromonteur, die verdient daar 3800 euro maar is dan al krap aan om rond te komen met een gezinnetje.
Een pizza kost daar een euro of 30, een zak m&m rond de 7 euro. Dus zo gunstig als Martijn het schets is het zeker niet.
13uMartijn_bmw schreef:Hoelaat ga je naar Crooke? Is bij mij om de hoek! Misschien kan ik even komen buurten