E89 Z4+E34 M5+C400X+Kodiaq
- Niels
- Auto: Prius+
Dat is echt een super combinatieJoy Jolliffe schreef:[img:1024:768]http://www.zvolution.com/Z3Faq/wheels/images/BBS_LM.jpg[/img]

@Fabian: alles op z'n tijd maar het eerste wat ik zou doen is een paar witte knippers voor. Oogt ie veel/nog agressiever

-
- Elmar
Die velgen werden standaard geleverd op de Viper GTS ACR.Niels schreef:Dat is echt een super combinatieJoy Jolliffe schreef:[img:1024:768]http://www.zvolution.com/Z3Faq/wheels/images/BBS_LM.jpg[/img]Helemaal top!
- frank de jonge
- Fabian
Zo, en net ook maar even het paaltje van mn parkeerplaats eraf geslepen. Reed mn subframe al op het paaltje toen hij niet verlaagd was, dus je kunt wel raden wat er nu gebeurde als ik achteruit in zou steken
Witte knippers wil ik zeker nog een keer. Setje op de achterzijde is 230 Euries, voorzijde moet je eigenlijk complete units kopen a Euries onbetaalbaar. Er is ook een trucje waarbij de units in de oven gelegd moeten worden enzo om de plastic glazen eraf te krijgen zodat je bij de knipperglazen kunt, maar daar voel ik niet zoveel voor....
Ik moet alleen nog zoveel....xenon, mn cruise control nog afbouwen, witte knippers, schokdempers, alle rubbers vervangen, banden, velgen, uitlaat, 2.5 inlaatspruitstuk monteren, luchtfilter. Owja, en mn motor nog gereed maken voor dit raceseizoen, een jaarkaart kopen, 80e Mille Miglia rijden zou ook wel leuk zijn etc etc etc
Tikt aardig aan, dus het gaat stap voor stap 

Witte knippers wil ik zeker nog een keer. Setje op de achterzijde is 230 Euries, voorzijde moet je eigenlijk complete units kopen a Euries onbetaalbaar. Er is ook een trucje waarbij de units in de oven gelegd moeten worden enzo om de plastic glazen eraf te krijgen zodat je bij de knipperglazen kunt, maar daar voel ik niet zoveel voor....
Ik moet alleen nog zoveel....xenon, mn cruise control nog afbouwen, witte knippers, schokdempers, alle rubbers vervangen, banden, velgen, uitlaat, 2.5 inlaatspruitstuk monteren, luchtfilter. Owja, en mn motor nog gereed maken voor dit raceseizoen, een jaarkaart kopen, 80e Mille Miglia rijden zou ook wel leuk zijn etc etc etc

- frank de jonge
- Fabian
het zou zomaar eens kunnen. Heb via Sven zon ding op de kop getikt voor een schijntje een paar maanden geleden, maar ik heb er verder nog geen seconde aandacht aan besteed eigenlijk. Als het niet past gaat ie linea recta marktplaats weer opfrank de jonge schreef:2,5 inlaatspruitstuk??
Je hebt toch een latere versie van de M52??
Die zijn toch weer compleet anders qua inlaat dan de gewone M52 die als ik heb??

-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
- Fabian
Insgelijks, ik werkte toen als chauffeur bij BMW NL....de TX RR 64, Estoril blauwe M Coupe. Ik was verkochtBBVW schreef:Ik heb ooit een keer mee mogen rijden tijdens mijn stage bij BMW met zo'n auto. Dat was ongeveer 9 jaar geleden, dat ik het me nu nog als de dag van gister kan herinneren zegt genoeg denk ik.
Wat een superauto is dat. Ook die 2.8 is al super trouwens.

heb de auto naar zijn nieuwe eigenaar gebracht toen (was een demo). Die heeft hem nu nog steeds op zn naam staan

- frank de jonge
- Niels
- Auto: Prius+
- yorick
-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Als die auto in zoetermeer is afgeleverd dan hebben we het waarschijnlijk over dezelfde auto. Dikke BBS wielen eronder.Fabian schreef:Insgelijks, ik werkte toen als chauffeur bij BMW NL....de TX RR 64, Estoril blauwe M Coupe. Ik was verkochtBBVW schreef:Ik heb ooit een keer mee mogen rijden tijdens mijn stage bij BMW met zo'n auto. Dat was ongeveer 9 jaar geleden, dat ik het me nu nog als de dag van gister kan herinneren zegt genoeg denk ik.
Wat een superauto is dat. Ook die 2.8 is al super trouwens.![]()
heb de auto naar zijn nieuwe eigenaar gebracht toen (was een demo). Die heeft hem nu nog steeds op zn naam staan
- Fabian
dat kan zeker! Ben net terug uit de stad, was weer gezelligRoger schreef:Fabian, ik zag vandaag je auto staan. Mooi ding, alleen jammer van die sticker achterop![]()
Ben sinds deze week mede inwoner van Breda geworden en was eerder vandaag even een rondje lopen. Zag de Z3 staan en dacht, die heb ik vaker gezien!

Maar ehh, wel herkenbaar dus met die sticker erop

-
Ook ik zag hem staan in bredaFabian schreef:dat kan zeker! Ben net terug uit de stad, was weer gezelligRoger schreef:Fabian, ik zag vandaag je auto staan. Mooi ding, alleen jammer van die sticker achterop![]()
Ben sinds deze week mede inwoner van Breda geworden en was eerder vandaag even een rondje lopen. Zag de Z3 staan en dacht, die heb ik vaker gezien!![]()
Maar ehh, wel herkenbaar dus met die sticker erop

- MartijnGizmo
Zijn toch geen BBS LM's op die Viper volgens mij:Elmar schreef:Die velgen werden standaard geleverd op de Viper GTS ACR.Niels schreef:Dat is echt een super combinatieJoy Jolliffe schreef:http://www.zvolution.com/Z3Faq/wheels/images/BBS_LM.jpgHelemaal top!
[img:600:405]http://www.dragtimes.com/images/9003-20 ... -Viper.jpg[/img]
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Wordt bij Subaru's (WRX) veel gedaan, volgens mij heeft PartyBram het ook, Je zou kunnen informeren bij hem hoe ze het exact doen :idea:Fabian schreef: Er is ook een trucje waarbij de units in de oven gelegd moeten worden enzo om de plastic glazen eraf te krijgen zodat je bij de knipperglazen kunt, maar daar voel ik niet zoveel voor....
- Fabian
dat heet wagenparkbehoudChristoph schreef:
Ook ik zag hem staan in bredaHij zag er top uit zeg.. plaatje, je had hem wel vlak langs wat paaltjes geparkeerd, lastig uitstappen zo

Genoeg ruimte creeren voor de auto aan de andere kant om zn deur open te kunnen doen zonder de mijne te hoeven raken. Die paaltjes aan mijn kant heb ik zelf onder controle als ik mn deur open doe, dus zo strak mogelijk tegenaan parkeren!