Hoppa schreef:dvh schreef:Als er nu vandaag een originele E30 M3 met 500dkm op de teller te koop zou staan.
En de verkoper vraagt er 17.5k voor.
Hoe snel denk je dat die dan weg is ?
Goh wat een vergelijking, van die 46 M3tjes zijn er dik 80.000 gemaakt... even net wat anders dan een E30 m3
een 2005 wegzetten met een knappe christelijke kmstand... tja daar zit wat in, die gaat wel in waarde stijgen.. maar een met 4 ton op de teller wegzetten, heeft geen nut IMHO
E46 +/- 80k waarvan 35 cabrio = 45000 coupe's.
E30 een kleine 20000
Zeg dat er ruim 2x zoveel E46's zijn. Waarvan ook een hoop Amerikaanse modellen en die willen we hier niet.
En een E30 m3 voor 17.5k is sowieso waanzin. Die dingen brengen (meer dan) het dubbele op.
Dan zal 17.5k voor een M3 met 4 ton in de (3cyl + turbo en of hybride) toekomst helemaal zo gek nog niet zijn...
Maar sommige hier kunnen beter in aandelen gaan handelen. Want die lijken van te voren alles al te weten :*-)