Dan zou ik daar wel goede afspraken over maken

Luco schreef:als.kan.
Dan zou ik daar wel goede afspraken over maken
Luco schreef:dan zou het geen probleem moeten zijn.
duurt wel lang die verkoop
Fernando schreef:Even vanavond afwachten...
Ik heb robben rosmalen en nd motorcars gesproken voor mijn cayman. Ze rekenen een vast bedrag, bv 52k en alles daarboven is voor hun. Ofwel ze spreken een vast bedrag af van circa 1500 euroromo schreef:Ik schat in dat de prijs middels consignatie bij ongeveer €57 a 58 K komt te liggen.
Maar goed, dan heb je garantie en geen gezeik verder.
Welke marge rekent de dealer? Of welk % van verkoopwaarde?
Het nadeel voor de dealer is wel dat ze waarschijnlijk een auto extra op de voorraad krijgen, omdat de koper van de consignatie auto een auto heeft in te ruilen.Jules schreef:Voor de dealer ook altijd leuk om zo'n bijzonder model te kunnen verkopen zonder hem op voorraad te hoeven nemenGeen afschrijving, rentekosten etc. En garantie wordt vaak afgekocht in de vorm van een verzekering toch? Lijkt me een prima optie
Sander-E46 schreef:BMW 1 Series M Coupé - http://www.autojunk.nl/2015/05/bmw-1-series-m-coupe-11" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit hem? Je hebt verteld dat je hiervoor een m3 had? leuke reacties ook
Andre schreef:Mijn 1M is ook te koop voor 69900:) niet afdingen, want voor minder gaat ie niet weg.
Snipe schreef:Verwacht je dat de overheid zonder dat geld kan dan? Ze verzinnen ongetwijfeld weer wat nieuws.
Die is er al lang. Of zijn Tukkers vrijgesteld van assurantie belasting...?romo schreef:(...)
Vast deel van verzekering premie voor de schatkist
(...)
Niet om flauw te doen, maar dat denken potentiële 1M-kopers waarschijnlijk ook. Nog even wachten en je kan een M2 voor 50k kopenromo schreef:Ik heb echt de tijd helemaal nu er "voorzichtig" sprake is van afschaffing BPM per 2017.......
Nou, tot die tijd hou ik het met het huidig wagenpark wel vol............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten