http://www.bangarage.nl/volvo-selekt/re ... k/7221917/
http://www.bangarage.nl/volvo-selekt/re ... i/5039787/
Maar dit begint wel erg op een topic-kaping te lijken

Ferdi Gielen schreef:Ik heb dan een S60 diesel, maar ook een geartronic bak en daarbij komt het maximale koppel van goed 500 nm ook pas bij 3000 toeren vrij.
Eerder kan wel, maar als je lang met de automaatbak wil doen moet je of het koppel later laten komen, of inderdaad gaan begrenzen in de lagere versnellingen
Of / wanneer hij stuk gaat bedoel je? In de VS rijden er heel wat rond met licht gekietelde V50 T5’s (zeg rond de 300 pk), die lijken i.c.m. de torque limiter in de 1e en 2e versnelling wel (een tijd) heel te blijven. Uiteindelijk slijt natuurlijk alles.Niels schreef: Tunen i.c.m. een Geartronic is niet een kwestie van of maar meer van wanneer. Het is maar net hoe vaak je zelf het max. koppel op de voorwielen los laat.
Deze nog leuk voor achterop?Niels schreef:Vanaf zaterdag join ik de club met een Los Pollos Hermanos blauwe classic V70 T5. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen
Die is wel voor de echt oplettende Breaking bad liefhebberijsga schreef:Deze nog leuk voor achterop?Niels schreef:Vanaf zaterdag join ik de club met een Los Pollos Hermanos blauwe classic V70 T5. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen
MartijnGizmo schreef:(die ze van dode vleermuizen oid maken)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten