Paul Walker is overleden.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Re: Paul Walker is overleden.

Bericht door G Kolkman » 13 mei 2014, 20:00

Herinner ik het mij incorrect dat er ergens ook gerapporteerd is dat de auto nog op superoude banden stond? Lijkt mij op basis daarvan vrij eenvoudig om je mee te verdedigen als fabrikant. Maargoed, als je advocaat bent dan zul je met wat zoeken ook eerdere cases met fatale afloop in deze auto tegen gekomen zijn en dat biedt weer houvast. Zulke rechtszaken zijn echt funest voor wat fabrikanten nog op de markt durven te brengen schat ik zo in :? .

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 13 mei 2014, 20:13

Wat is dit trouwens voor stom gelul dat dit "fabrikanten lekker scherp houd" ? Flikker toch op! Lekker met zijn allen kankeren op elke nieuwe auto die uit komt. Allemaal saai, pussy hulpjes, geen hooligans, vroeger was alles beter, listige auto's bestaan niet meer, etcetera etcetera. Als dan één of andere kloot zich dood rijdt met een filmsterretje naast zich, omdat ze: 1. Veel te hard reden en 2. de auto volgens het onderzoek op stokoude banden stond, gaan we met zijn allen vingerwijzen dat dit fabrikanten lekker scherp houd? :clap: :please: :kotsen: :kotsen: :kotsen:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 13 mei 2014, 20:16

In aanvulling op vorige relaas: dat ding had toch een fucking type goedkeuring of wel? :verveeld:

Joopieboy

Bericht door Joopieboy » 13 mei 2014, 21:24

G Kolkman schreef:Herinner ik het mij incorrect dat er ergens ook gerapporteerd is dat de auto nog op superoude banden stond? Lijkt mij op basis daarvan vrij eenvoudig om je mee te verdedigen als fabrikant. Maargoed, als je advocaat bent dan zul je met wat zoeken ook eerdere cases met fatale afloop in deze auto tegen gekomen zijn en dat biedt weer houvast. Zulke rechtszaken zijn echt funest voor wat fabrikanten nog op de markt durven te brengen schat ik zo in :? .
Kijk naar Toyota, een stomme Amerikaan spande een rechtzaak aan omdat het gas bleef hangen door zelfgeplaatste aftermarket automatten....

Plaats reactie