Het grote E38 (occasion) topic
-
Re: Het grote E38 (occasion) topic
Jammer om zoiets over 500 euro te laten lopen 

-
Als hij gewoon had gereageerd, kom maar langs daar komen we wel uit, dan waren we er wel uitgekomen.Ruben schreef:Jammer om zoiets over 500 euro te laten lopen
Op deze manier hoeft het van mij gewoon al niet meer.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Voor beide kampen

Ruben schreef:Jammer om zoiets over 500 euro te laten lopen
- Martijn_bmw
gewoon geduld hebben erik 
zo heb ik ook mijn 325i gekocht... bod neergelegd werd in eerste instantie weggewuift toen dacht ik prima dan niet...
na 2 maanden stond hij er nog, ik nog eens gemaild toen kon ik ineens wel komen kijken en was de deal op mijn bod gesloten.
blijkt achteraf dat ik hem mooi scherp heb gekocht, heb nu al 2x een inruilbod gehad wat hoger lag dan mijn aanschafprijs 6mnd / 12K km geleden

zo heb ik ook mijn 325i gekocht... bod neergelegd werd in eerste instantie weggewuift toen dacht ik prima dan niet...
na 2 maanden stond hij er nog, ik nog eens gemaild toen kon ik ineens wel komen kijken en was de deal op mijn bod gesloten.
blijkt achteraf dat ik hem mooi scherp heb gekocht, heb nu al 2x een inruilbod gehad wat hoger lag dan mijn aanschafprijs 6mnd / 12K km geleden

-
Ik heb geduld.
Zoeken staat even op een laag pitje.
Eerst maar eens kijken of er interesse is voor de E36.
En er loopt nog een andere leuke optie........

- Arthur
@Martijn: Particulier verkopen dan maar 

- Martijn_bmw
is een optie
alleen wat moet er voor terug komen
(ik ben er nog niet geheel overuit...)

alleen wat moet er voor terug komen

- Arthur
1 vd auto's waar je op in wilt ruilen? En dan dus zonder inruil 

- GTRene
B8 E36?ErikS schreef:Ik heb geduld.

-
Had je graag willen uitproberen, maar zoveel kaas krijg ik niet op in m'n eentje.ErikS schreef:8,5K.Arthur schreef:Zo heb ik anders de Saab cabrio en de Boxster S gekocht... Eerst mailen met gerichte vragen en eventueel al onderhandelen. Daarna telefonisch contact. Was beide keren 200+ km enkele reis. Ga niet voor nop heen en weer. Verkopers hadden blijkbaar goed in de gaan of mijn interesse serieus was. Zo raar vind ik het daarom niet. Heb overigens niet gekeken wat degene vraagt waar Erik 7,5k op biedt
Owh, enne, als Allen voor zo'n bedrag kaas komt halen krijgt ie korting, JA zelfs al aan de telefoon.

-
Had net nog iemand voor een hele kaas van 15KG.
Ook die krijgen korting. Hoort gewoon bij de 'sport' toch?!
- Petrolhead Tom
Alleen als ze er om vragen neem ik aan?ErikS schreef:Had net nog iemand voor een hele kaas van 15KG.
-
Vaak mats ik ze evengoed wel.Petrolhead Tom schreef:Alleen als ze er om vragen neem ik aan?ErikS schreef:Had net nog iemand voor een hele kaas van 15KG.
Gebeurt met regelmaat dat ze dan nog een keer vaker terug komen voor een hele kaas.
En een feit is: Wij hebben geen snijverlies, dus korting is dan in principe een logisch vervolg.
- Martijn_bmw
haha ja dat snap ikArthur schreef:1 vd auto's waar je op in wilt ruilen? En dan dus zonder inruil

- Tim N
En je mes niet te slijpen moet je nagaan, hoppa zo 20% in de pocketErikS schreef:Vaak mats ik ze evengoed wel.Petrolhead Tom schreef:Alleen als ze er om vragen neem ik aan?ErikS schreef:Had net nog iemand voor een hele kaas van 15KG.
Gebeurt met regelmaat dat ze dan nog een keer vaker terug komen voor een hele kaas.
En een feit is: Wij hebben geen snijverlies, dus korting is dan in principe een logisch vervolg.

-
Niet snijden, heerlijk!

- Knot
Wie weet hoe het nou precies zit met een E39 M5 sper op een E38 (V8)?
- back plate van het E38 diff op het E39 sper monteren?
- cardanas van een E39 V8 gebruiken?
- steekassen naar de wielen van de E38 houden of moeten daar ook E39 exemplaren op?
- back plate van het E38 diff op het E39 sper monteren?
- cardanas van een E39 V8 gebruiken?
- steekassen naar de wielen van de E38 houden of moeten daar ook E39 exemplaren op?
- Knot
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... asrc=st|sr" onclick="window.open(this.href);return false;
Vind dit ook een mooi ding, mooie kleur, juiste opties, schuifdak, zonnerollo. Alleen hoge kmstand (260k) voor die 4000 euro en staat erg ver weg.
Vind dit ook een mooi ding, mooie kleur, juiste opties, schuifdak, zonnerollo. Alleen hoge kmstand (260k) voor die 4000 euro en staat erg ver weg.
- GTRene
hij mist de sportstoelen
- Knot
Dat wel maar vind het wel een mooi en compleet apparaat, en een 4.0 met 6bak (meer toeren/redline).
- Knot
Tsja, de pre-facelift (niet steptronic) automaat is ook niet beter toch?EvdP schreef:De automaat en de draagarmen zijn ook aandachtspunten.Knot schreef: Enige minpunt wat ik steeds voorbij zie komen is de watergekoelde dynamo.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Volgens mij is de niet steptronicbak duurzamer.
- Knot
Als ik toch verder ga kijken dan de handbakken en de pre facelift 4.0 automaat meepak in de selectie vind ik dit ook wel een mooie auto.
http://link.marktplaats.nl/718549576" onclick="window.open(this.href);return false;
230k gelopen, blauw, zwart leder, schuifdak, alleen geen navi, wel weer dubbel glas. Vraagprijs 3k + 400 afleverkosten, neem je voor 3k mee lijkt me, misschien nog wel minder. Als de automaat een nieuw filter heeft en nieuwe olie, alle displays/pixels gerepareerd zijn en er idd 2 nieuwe kleppendekselpakkingen in zitten zijn de meest bekende problemen aangepakt.
Tielen auto's (bovag) Hilversum, ken ze verder niet, staat ook nog een B10 Alpina zag ik.
http://link.marktplaats.nl/718549576" onclick="window.open(this.href);return false;
230k gelopen, blauw, zwart leder, schuifdak, alleen geen navi, wel weer dubbel glas. Vraagprijs 3k + 400 afleverkosten, neem je voor 3k mee lijkt me, misschien nog wel minder. Als de automaat een nieuw filter heeft en nieuwe olie, alle displays/pixels gerepareerd zijn en er idd 2 nieuwe kleppendekselpakkingen in zitten zijn de meest bekende problemen aangepakt.
Tielen auto's (bovag) Hilversum, ken ze verder niet, staat ook nog een B10 Alpina zag ik.
- jgpeggeman
zo ver ik kan zien is dit een automaat!Knot schreef:Als ik toch verder ga kijken dan de handbakken en de pre facelift 4.0 automaat meepak in de selectie vind ik dit ook wel een mooie auto.
- Knot
Bedoelde ik ook, handbakken zijn zo dun gezaaid en ik ga er dan toch mee raggen.
Zo'n automaat is dan wel helemaal naar mn smaak, mochten sportstoelen in zitten maar zoals die in hilversum ook prima.
- 4.0 (betere automaat, luchtgekoelde dynamo)
- schuifdak
- zwart leder
- clima
- dubbel glas
- juiste lakkleur
- mooie kmstand
- mooie prijs
Zo'n automaat is dan wel helemaal naar mn smaak, mochten sportstoelen in zitten maar zoals die in hilversum ook prima.
- 4.0 (betere automaat, luchtgekoelde dynamo)
- schuifdak
- zwart leder
- clima
- dubbel glas
- juiste lakkleur
- mooie kmstand
- mooie prijs