M3 is 200pk en 240nm @1165 kiloArnoud schreef:Niet normaal hoe hard dat ding ging. Volgens mij is het geen 325, maar een M3.
Ik denk een compleet ander blok, en misschien nog wel drukvulling.
edit: staat inderdaad E30 M3 in de startpost.

M3 is 200pk en 240nm @1165 kiloArnoud schreef:Niet normaal hoe hard dat ding ging. Volgens mij is het geen 325, maar een M3.
smiley schreef:M3 is 200pk en 240nm @1165 kiloArnoud schreef:Niet normaal hoe hard dat ding ging. Volgens mij is het geen 325, maar een M3.
Ik denk een compleet ander blok, en misschien nog wel drukvulling.
edit: staat inderdaad E30 M3 in de startpost.
Helaas Rene, "gewoon" een trackday auto aanschaffen........GTRene schreef:leuke video Arnoud![]()
zag mezelf ook nog vanaf 5.10 tot 6.35 , leuk![]()
en ja die M3 is vrij rap, ik reed er op een gegeven moment een stukje achter aan, dat ging nog wel, tot de bochten kwamen waar hij laat kon remmen en veel grip in de bochten heeft![]()
mijn remmen begonnen elke keer gewoon tot ongeveer 6x remmen (ben je al snel) en daarna weer drama schudden gedoe...dus zeker 200meter voor de bocht al remmen![]()
remschijven zijn half op en blokjes ook, maar dus nog meer dan genoeg vlees...doch met redelijke banden e.d. waarschijnlijk toch te veel wrijving/hitte voor dit soort dagen, op straat en tot zeg 5x sterk afremmen geen schudden.
dus eigenlijk moet ik ooit eens minimaal 360 schijven en vaste klauwen zal ook beter zijn denk![]()
achja ooit eens.
en owja, nog een vraagje voor de onderstel piloten...
ik kon niet over die lage curbs bij die S voor het rechte stuk tribune en andere nam ik daardoor ook maar niet, in elk geval die ribbel curbs wat normaal geen probleem is op Assen, daar dribbelt men auto op weg![]()
men KW coilovers zijn dan wel 12 jaar oud, doch niet lek ofzo...nu kan je ze wel instellen bv hard en zacht, rechtsom draai je hem dicht en linksom open wat voor een soft ride zal zijn...
nu denk ik dat ze niet snel genoeg dempen? moet ik dan voor zoiets de verstelling in draaien? dus + hij staat nu ergens midden in dacht ik...
of moet ik echt nwe coilovers halen als ik optimaal gebruik wil maken van zo'n situatie...
las wel op de KW site dat als je hem helemaal naar - draait, dus open dan wordt het soft? voor bv dagelijks verkeer...
maar wil je hard over een track ofzo dan moet je hem dicht of bijna dicht draaien? is dan ook mijn dribbel probleem minder? hij dribbelt nu weg als ik iets erover ga, das niet bevorderlijk voor een ik ga straks ff sneller gevoel![]()
en laat dan dus die paar curbs liggen, niet dat ik een curb rijder ben doch sommige moet je eigenlijk wat nemen om er mooi vloeiend door te gaan.
anders draai ik ze voor helemaal naar rechts + dus dicht en dan een halve slag terug...
anders weet ik het ook niet.
Arnoud schreef:Hier nog een filmpje waarbij ik wel geknipt heb om vooral beelden van andere auto's te tonen. Ook mijn eerste rondjes staan er op en de lijnen zullen verre van ideaal zijn....
Thanks. Jij kwam ook aardig langsrijden. Ik blijf me verbazen over zo'n Seat diesel. Ja, ik heb eigenlijk alleen maar rondjes gereden. Laatste uren was de batterij van mijn camera helaas leeg. Ik keek even op mijn afschriften en heb 5 keer getankt.... Maar ja, dit zijn zeldzame dagen. Mooi weer, vrijwel leeg circuit en de mensen die er reden, reden zeer netjes. Helemaal top!!PD power schreef:
Gaaf filmpje Arnoud![]()
Je had de smaak duidelijk beter te pakken dan in februari, die Subaru klinkt ook heerlijk.
Je hebt volgens mij ook redelijk wat rondjes gemaakt.
Die blauwe BMW zat idd een 3,2 E36 blok in, spuwde ook lekker wat vuur, dat icm weinig gewicht geweldig.
Mooie camera man! Schitterend gestoken scherp beeld op mijn Retina IPad. Maar vooral ook leuke en goede informatie. Ja, dat rechtuitbranden is mijn specialty ..voetbalboer87 schreef:@ Sperdy, hier kom ik wel bij jou in de buurt. Rechtdoor was jij nog wel iets sneller
[YouTube]http://youtu.be/lnZQD2TV53k[/YouTube]
Thanks Arnoud, moet het wel een beetje van de rechte lijn snelheid hebbenArnoud schreef:Thanks. Jij kwam ook aardig langsrijden. Ik blijf me verbazen over zo'n Seat diesel. Ja, ik heb eigenlijk alleen maar rondjes gereden. Laatste uren was de batterij van mijn camera helaas leeg. Ik keek even op mijn afschriften en heb 5 keer getankt.... Maar ja, dit zijn zeldzame dagen. Mooi weer, vrijwel leeg circuit en de mensen die er reden, reden zeer netjes. Helemaal top!!PD power schreef:
Gaaf filmpje Arnoud![]()
Je had de smaak duidelijk beter te pakken dan in februari, die Subaru klinkt ook heerlijk.
Je hebt volgens mij ook redelijk wat rondjes gemaakt.
Die blauwe BMW zat idd een 3,2 E36 blok in, spuwde ook lekker wat vuur, dat icm weinig gewicht geweldig.
Da's niet mijn video ReneGTRene schreef:leuke video van de Hartge geworden daNpy![]()
zag ook nog 2x die rode snelle diesel Golf en die snelle E30 M3 voorbij komen.
http://youtu.be/HldKRUGJ3fQ" onclick="window.open(this.href);return false;
BedanktSperdy schreef:Mooie camera man! Schitterend gestoken scherp beeld op mijn Retina IPad. Maar vooral ook leuke en goede informatie. Ja, dat rechtuitbranden is mijn specialty ..voetbalboer87 schreef:@ Sperdy, hier kom ik wel bij jou in de buurt. Rechtdoor was jij nog wel iets sneller
[YouTube]http://youtu.be/lnZQD2TV53k[/YouTube]Eigenlijk wil ik het liefste Assen zonder bochten, dus alleen één strook asvalt rechtdoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten