+1 heb niet geteld hoevaak Coronel van Dam corrigeerde. Maar t was.... vaak.... En hoe lang geleden was t ook alweer dat papa Rosberg de GP van monaco won????? Ben t even kwijt....Wouter81 schreef:Ik heb Sport 1 en kom terug op mijn eerdere post dat Ronald van Dam het wel aardig deed. Vind het inmiddels verschrikkelijk, erg irritant. Dom gezwets, open deuren intrappend.... Geef ons Olav Mol terug.
Ik weet niet hoe lang jij al kijkt, maar dat is al jaren zo hoor op de BBC......Roy RS schreef:Ik kijk op de BBC en vind dat die zender er echt een feest van maakt! Vele malen leuker dan voorheen op RTL en ook leuker dan bij Sport 1. Goede interviews, goede commentaren en 'n echte fanatieke Eddie Jordan die uit zijn plaat gaat en daar de race spannender mee maakt. David Coulthart geeft ook goede info op het goede moment en ze lijken goede contacten te hebben binnen het wereldje en daarmee de grote voor de microfoon te krijgen.
Verder ook mooie intro's en boeiende achtergrondinfo over de betreffende races. De samenvatting vind ik ook zeker zo boeiend als de hele race!
ik zeg top, ik hoef geen Olav Mol meer...
ik heb hetzelfde, prachtig! vroeger keek ik nooit naar dat gezwets op RTL, alleen de race opzich en nu met die 3? figuren op BBC1 prachtigRoy RS schreef:Ik kijk op de BBC en vind dat die zender er echt een feest van maakt! Vele malen leuker dan voorheen op RTL en ook leuker dan bij Sport 1. Goede interviews, goede commentaren en 'n echte fanatieke Eddie Jordan die uit zijn plaat gaat en daar de race spannender mee maakt. David Coulthart geeft ook goede info op het goede moment en ze lijken goede contacten te hebben binnen het wereldje en daarmee de grote voor de microfoon te krijgen.
Verder ook mooie intro's en boeiende achtergrondinfo over de betreffende races. De samenvatting vind ik ook zeker zo boeiend als de hele race!
ik zeg top, ik hoef geen Olav Mol meer...
Mathieu heeft contact met alle kopstukken van de f1 dus die heeft info die niemand anders heeft, Allen.allen schreef:Mathieu toch...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Dickh. en 4 gasten