Van Dolen TimeAttack Team

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 28013
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 17:30

Eric-328 schreef:
Luco schreef:
Eric-328 schreef:Luco, ik geloof ook niet dat jij zo goed kunt rijden.
Je mag in mijn 325i in een time-attack het opnemen tegen Jeroen. Kijken of jij die 2.19 wel haalt... :wink:
Volgens mij heb ik dat in je 328 al laten zien :wink:
:tong:

Citaat van je vriendin
Jij rijd harder dan mijn vriend :duck: :duck: :duck: :duck: :duck: :nana: :nana: :nana:

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Robertdj » 19 mar 2013, 17:44

RVV schreef:Luco ik pik je er uit omdat jij de enige vent bent met de nodige (levens) ervaring achter de rug. Juist dan zou je toch beter moeten weten. Verder niks persoonlijk van mijn kant naar jou toe.

Aan iedereen -> Jeroen gaat nog de nodige keren op zijn bek, maar iedereen is wel eens in zijn leven op bepaalde vlakken op zijn bek gegaan. Daar leer je van. Vallen en opstaan houd niet op nadat je zindelijk bent en kunt lopen.

De verhalen van Jeroen zijn vermakkelijk. Ja ik heb ook een glimlach op mijn kop als ik al die toestanden van hem lees. Slapstick las ik ergens.. zoiets spookt ook door mijn hoofd.. daarom wil ik die verhalen graag lezen. Jeroen is gewoon een komiek. Heerlijk DF vermaak.. gewoon niet allemaal zo serieus nemen. Dus Jeroen gewoon blijven posten :thumbup:
Moet vaak bijna lachen omdat het allemaal zo onschuldig over komt, tot ik me weer bedenk hoe hij (nog steeds) achter stelen, over de rug van goede doelen, staat. En hij blijkbaar nog steeds niet door heeft dat dit toch echt niet kan. "Daar leer je van" gaat op voor de meeste mensen, maar blijkbaar niet voor Jeroen, anders had hij zich inmiddels wel anders gedragen.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 17:48

Als er geld mee te verdienen is ben ik overal voor in :) Maakt mij niet uit wat (tenzij het mijn familie uitmoorden is)

Overigens ben ik vergeten te melden dat de auto weer tekoop staat. me ouders hebben me in het tussen seizoen omgepraat om de auto te houden en te blijven racen maar toch vind ik deze auto niet snel genoeg voor de poen die erin gaat. Daarnaast heb ik ook nergens waar ik hem echt kan stallen meer als er intresse voor is laat je maar horen!

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Roy RS » 19 mar 2013, 17:59

Zoals de geestelijk vader van de Atom zegt: " if you think you need more horsepower....buy some driving lessons " en "don't steal money from the poor to pay for it" ( laatste weet ik niet zeker of dat dezelfde spreker was...)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door RVV » 19 mar 2013, 18:00

Robertdj, is allemaal grootspraak :wink:

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 18:04

Roy RS schreef:Zoals de geestelijk vader van de Atom zegt: " if you think you need more horsepower....buy some driving lessons " en "don't steal money from the poor to pay for it" ( laatste weet ik niet zeker of dat dezelfde spreker was...)
Wie heeft er gezecht te weinig vermogen? ik zij te langzaam dat kan zijn grip matig, vermogen matig of beide toch?

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Roy RS » 19 mar 2013, 18:15

Jeroen K. schreef:
Roy RS schreef:Zoals de geestelijk vader van de Atom zegt: " if you think you need more horsepower....buy some driving lessons " en "don't steal money from the poor to pay for it" ( laatste weet ik niet zeker of dat dezelfde spreker was...)
Wie heeft er gezecht te weinig vermogen? ik zij te langzaam dat kan zijn grip matig, vermogen matig of beide toch?
Zonder erbij te zijn geweest en zonder verdere onaardige bedoelingen, vermoed ik dat je nog niet volle potentieel van die auto benut, een snellere auto of 1 die meer grip heeft zal je niet direct helpen, meer skills en/of ervaring wel.
Anderzijds is beter/mooier materiaal altijd leuk en dus ook altijd om die reden een goede investering.
Ik bedoel maar aan te geven, ik heb een snelle auto, die snel is op het circuit in theorie, maar zet Andre of Tom Coronel in een e30 316 en straatbanden op zandvoort tegen mij en ik beloof niet dat ik win...ondanks veel meer vermogen én veel meer grip...skills en baankennis, dat brengt je in de eerste plaats waar je zijn wilt, als je daar bent gaat vermogen en nog meer grip je pas echt helpen.

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Nutkees » 19 mar 2013, 19:38

Ook vanaf mijn kant geen verkeerde bedoelingen, maar de eerst post doet mij direct een beetje een vreemd gevoel geven.

Ik heb je auto namelijk bij JM Tuning zien staan toen je specifiek vroeg om een zij uitlaat. Je Lambda was toen al niet best en ze hebben daar zelf je koets voor moeten aanpassen om je uitlaat eronder te krijgen. Dat je vervolgens zegt dat je Cat te ver naar voren zat is natuurlijk ook onzin.

Ik ken Jelmer heel goed en die bouwt uitlaten voor de dikste auto's en zelfs voor dealers. Ik heb er volledig vertrouwen in dat zijn werk goed is geweest.

Ik weet ook dat jij graag een grote sticker op je auto wilde van zijn bedrijf zodat je korting kon krijgen op je uitlaat. Hij is daarin meegegaan, maar hoop wel dat die stickers er ondertussen wel af is gehaald.

Je zet hiermee een bedrijf in een slecht daglicht terwijl daar echt geen reden toe is. Zelf al had je een probleem ermee, dan had JM tuning dit zeker voor je opgelost. Nu ben je achteraf aan het zeiken en dat vind ik echt niet kunnen.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 20:07

Ik heb hem paar keer toe proberen te bellen heeft zelf niet opgenomen en belt verder ook niet terug, sorry hoor maar dan heb ik mijn best gedaan. Het was niet dat de cat perse te ver naar voren zat maar hij had de lamda verkeerd om erop gezet (moest voor de cat inplaats van achter) daarbij had hij de uitlaat ook bij het spruitstuk niet vast gezet daar was op beide aansluitingen 1 vast en de andere 2 bouten zaten los (per pijp)

Ik weet dat je er verder mee bezig bent altijd, en dat hij voor DFracing de uitlaten bouwt maar heb al een paar dingetjes gehad waardoor ik zeg ik ga niet meer naar hem terug. heb dan ook inderdaad toen we er achter kwamen de stickers eraf gehaald

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door hanske » 19 mar 2013, 20:17

Afbeelding

Deze duzz..................

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Nutkees » 19 mar 2013, 20:22

Jeroen,

Ik snap je punt, maar afgezien van het feit of hij nu wel of niet uitlaten maakt voor ons kan ik het me echt niet voorstellen en anders zou het zeker geen opzet zijn geweest.

Denk alleen dat je dit soort zaken niet zo snel openbaar moet maken op een forum.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 20:24

Nutkees schreef:Denk alleen dat je dit soort zaken niet zo snel openbaar moet maken op een forum.
Een forum is er toch voor om je ervaringen van verschillende zaken/autos etc te delen?

Eric Z
Berichten: 3989
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Eric Z » 19 mar 2013, 20:44

Jeroen K. schreef:
Nutkees schreef:Denk alleen dat je dit soort zaken niet zo snel openbaar moet maken op een forum.
Een forum is er toch voor om je ervaringen van verschillende zaken/autos etc te delen?
Ja, maar dan hoor je meestal maar een kant van het verhaal.
Met de uitlaten boer hoor je alleen jou kant van het verhaal, en kan je dus iemand er makkelijk slecht laten lijken. De meeste mensen die hier een topic/opmerking plaatsen vanwege oneenigheid met dealer/verkoper/whatever plaatsen daar niet direct namen bij. Dat is het zelfde voor dit topic, jou sponsor komt over als een amateur door het verhaaltje hier, en reken maar dat die daar waarschijnlijk niet heel blij mee is. Zeker niet als dit topig hoog in de google resultaten terugkomt.
Tegenwoordig kijken de meeste potentiele klanten toch rond op internet om te kijken waar zij zaken mee doen.

Jan-Jaap
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2010, 16:11

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jan-Jaap » 19 mar 2013, 20:54

Ik heb het hele topic door gelezen en gevolgd.

Alles is wel zo'n beetje gezegd denk ik.

Jeroen, ik ken Benny vanuit Hagestein waar hij vroeger zijn schuur had.
Ik vind het een aardige kerel van ongeveer mijn leeftijd en ook maf van BMW's.
Kan jij mij (mag per pb) mededelen wat er met of bij hem is?
Dit uit interesse omdat ik vaak met hem heb staan praten vorig jaar.
Mijn vader is uit interesse een tijdje terug bij zijn nieuwe zaak even wezen kijken.
Ik rijdt met de rood-wit-blauwe E36.
Als je wilt, kan je hem ook de groeten doen van mij.

Groeten,
Jan-Jaap

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Shakes » 19 mar 2013, 22:19

Ik vind de posts van Jeroen wel vermakelijk hoor. Iedereen is anders/verschillend en dat is prima. Hij zeikt niemand af (de negerts in hun civicjes kan ik zelfs wel waarderen, mijn andere helft wat minder). 7 miljard mensen op deze aardkloot en niemand is hetzelfde. Bijzonder toch?

Gebruikersavatar
Peter-Paul
Berichten: 918
Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
Locatie: Rosmalen

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Peter-Paul » 19 mar 2013, 22:23

Roy RS schreef: Ik bedoel maar aan te geven, ik heb een snelle auto, die snel is op het circuit in theorie, maar zet Andre of Tom Coronel in een e30 316 en straatbanden op zandvoort tegen mij en ik beloof niet dat ik win...ondanks veel meer vermogen én veel meer grip...skills en baankennis, dat brengt je in de eerste plaats waar je zijn wilt, als je daar bent gaat vermogen en nog meer grip je pas echt helpen.
Ik denk dat Andre of Tom Coronel er nog een aantal seconden van af kunnen snoepen, voor de beeldvorming een filmpje van een 02:19,14 met een mijn std E46 316 ti Compact.:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UhOB4Vag ... YIeuIHwkkw[/youtube]

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9172
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door smiley » 19 mar 2013, 22:48

Luco schreef:Verder ben ik helemaal geen topcoureur.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door smiley op 19 mar 2013, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 28013
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 22:51

smiley schreef:
Luco schreef:Verder ben ik helemaal geen topcoureur.
Afbeelding
Afbeelding
:tooth: :lol:
Ben meer fotomodel he :lollerdelol: :tong:

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9172
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door smiley » 19 mar 2013, 22:54

Luco schreef:
smiley schreef:
Luco schreef:Verder ben ik helemaal geen topcoureur.
Afbeelding
Afbeelding
:tooth: :lol:
Ah, google had de verkeerde. Zo is beter.

Afbeelding

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9172
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door smiley » 19 mar 2013, 22:56

@Jeroen; misschien moet je Luco eens als mentor proberen.
Lijkt me een mooi stukje generatieconflict. Als DF de cameraman kan regelen, komt dit helemaal goed.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 28013
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 23:00

smiley schreef:@Jeroen; misschien moet je Luco eens als mentor proberen.
Lijkt me een mooi stukje generatieconflict. Als DF de cameraman kan regelen, komt dit helemaal goed.

Ik denk dat als je bv Jaap van Lagen bij Jeroen in de auto zet dat die binnen drie ronden het allemaal beter weet dan Jaap :lol:

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9172
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door smiley » 19 mar 2013, 23:13

Geen idee wie die Jaap is ,maar denk dat jullie 2 wel memorabele TV kunnen maken :whistle:

Gebruikersavatar
Gijs Evo
Berichten: 516
Lid geworden op: 14 sep 2010, 00:38
Locatie: Krimpenerwaard

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Gijs Evo » 19 mar 2013, 23:17

Wat doen die foto's van Freddy Mercury hier nu weer :tooth:

JeroenT
Berichten: 2199
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door JeroenT » 19 mar 2013, 23:18

Leuk, weer zo'n triest topic.... @ de meeste posters hierzo...

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 28013
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 23:24

Gijs Evo schreef:Wat doen die foto's van Freddy Mercury hier nu weer :tooth:
Die gozer duikt ook overal op he :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten