jij hebt die vrouw niet gezien, dat hoor ik wel...

verder geen slimme of 'leuke' opening Roy

bovendien ook niet correct, doch das weer een ander verhaal.
jij hebt die vrouw niet gezien, dat hoor ik wel...
Zo open ik wel vaker en tot toen toe werd dat prima gewaardeerd door Porscheliefhebbers, deze meneer had een 993 en dus ging ik van een liefhebber uit.GTRene schreef:jij hebt die vrouw niet gezien, dat hoor ik wel...![]()
verder geen slimme of 'leuke' opening Roy
bovendien ook niet correct, doch das weer een ander verhaal.
Peric schreef:Dan zouden ze aan mij toch een verkeerde hebben. Als je niet tegen een geintje kan..
Ik zou dan ook juist verdergaan, niet om zo'n vent in de zeik te zetten, maar gewoon omdat het leuk is..
(én omdat je gewoon gelijk had Roy..)
Wat een slechte post.Macboy schreef:Overigens wil ik nog wel benadrukken dat het voor mij niet belangrijk is of het ongemotiveerd kritiek geven wel of geen indruk maakt op de ontvanger. In zoverre vind ik dit een onzin poll. Mij interesseer het persoonlijk geen flikker wat iemand van mijn keuze vindt. Toch ben ik tegenstander van zoutloze kritiek.
Waarom ? Omdat het niets toevoegt. De groep die er schijt aan heeft die leest eroverheen. De groep die er wel last van heeft bezorg je negatieve energie.
Kortom het interesseert niemand behalve je eigen egoistische wens om je mening te geven. Praat dan gewoon in een spiegel toch ? Of motiveer de boel zodat we er allemaal iets aan hebben.
Zo kijk ik er tegenaan. Niet omdat ik er last van heb maar omdat het compleet zinloos is.
Positieve zoutloze opmerkingen ("leuke aankoop!") zijn dan wel goed. Niet gemotiveerd, maar tenminste positief.
Maar een ander forumpje erbij pakken dan?Downforce Hans schreef:Nou, dadelijk mag je alleen nog maar positieve posts plaatsen..........
Wat een waardeloze rukpost. Raakt kant nog wal. Wat hebben we hier nou aan. Dit is toch helemaal niets. Zit ook nog vol met steil- en taalvauten. Heppie wel op school geseten dan. Je koopt toch altijd een Golf. Die M135i komt er alleen als je je - net zo als Moskovitsj - cash laat uitbetalen. Maar dat vindt zoals we nu allemaal weten, de orde niet goed en dan kun je je M135i bij hen laten staan..Macboy schreef:Overigens wil ik nog wel benadrukken dat het voor mij niet belangrijk is of het ongemotiveerd kritiek geven wel of geen indruk maakt op de ontvanger. In zoverre vind ik dit een onzin poll. Mij interesseer het persoonlijk geen flikker wat iemand van mijn keuze vindt. Toch ben ik tegenstander van zoutloze kritiek.
Waarom ? Omdat het niets toevoegt. De groep die er schijt aan heeft die leest eroverheen. De groep die er wel last van heeft bezorg je negatieve energie.
Kortom het interesseert niemand behalve je eigen egoistische wens om je mening te geven. Praat dan gewoon in een spiegel toch ? Of motiveer de boel zodat we er allemaal iets aan hebben.
Zo kijk ik er tegenaan. Niet omdat ik er last van heb maar omdat het compleet zinloos is.
Positieve zoutloze opmerkingen ("leuke aankoop!") zijn dan wel goed. Niet gemotiveerd, maar tenminste positief.
Klopt. Ferdinand ontwikkelde de auto grotendeels met zijn zoon Ferry de 356. De 911 werd getekend (niet ontwikkeld) door Ferdinand Alexander "Butzi", de zoon van Ferry.Roy RS schreef:
En wat klopt er niet, in grote lijnen moet het toch kloppen? Ferdinand (ik mag Ferdi zeggen) ontwikkelde de auto waar daarna de beetle uit ontstond en de 356 werd door zijn zoon gemaakt op basis daarvan met veel dezelfde onderdelen zelfs, zijn zoon of broer of iets had de eerste 911 gemaakt en die is altijd in de lijn van de 356 geweest maar dan met meer eigen onderdelen en doorontwikkeld. Ik ken de feiten niet precies, maar het moet ergens in die lijn liggen, toch?
Ja...maar DF heeft sorry gezegd dus dan is alles weer goedBram schreef:Zeg, jij had DF toch een week een ban gegeven
Klopt, dus opzouten anders moet ik je een cosmetische aanpassing geven.duifjes.com schreef:Ja...maar DF heeft sorry gezegd dus dan is alles weer goedBram schreef:Zeg, jij had DF toch een week een ban gegevenen ik denk dat de straf groter is als ik juist een week weer post
Niels v/d burgh schreef:Klopt, dus opzouten anders moet ik je een cosmetische aanpassing geven.duifjes.com schreef:Ja...maar DF heeft sorry gezegd dus dan is alles weer goedBram schreef:Zeg, jij had DF toch een week een ban gegevenen ik denk dat de straf groter is als ik juist een week weer post