Winterwielen gemonteerd:
Ah, de Z3 in zijn natuurlijke omgevingJussi schreef:
Niels schreef: Ah, de Z3 in zijn natuurlijke omgeving
Dat is inderdaad de grootste dooddoener. Er kan maar een 45L in de tank dus dan ben sta je er wel vaak.Niels schreef:Met de 2.8 viel het verbruik me altijd nog redelijk mee maar met zo'n kleine tank blijf je wel aan de gang om over de huidige M maar te zwijgen....
Haha, inderdaad. Vanaf het oranje lampje aangaat, ontstaat er lichte paniek.Fabian schreef:En een behoorlijk onbetrouwbare tankmeter (vooral het laatste stuk gaat heeeeeeeeel hard ineens) is ook standaard accessoire van iedere Z3
Tja, ik heb dat met de 328 nu....... Ik kijk steeds naar M cabrio's @ the moment, maar ik schiet er denk ik weinig mee op. Ik heb in principe ook niet meer plezier met de 328 dan de 320 Cabrio. Het is dezelfde auto, alleen een stukje sneller. Daar was ik met een week of 3 ook wel weer aan gewend.......Niels schreef:Ik bedacht me net wat een heerlijke toegankelijke auto de 2.8 was, die pakte ik gewoon zoveel vaker dan dat ik tegenwoordig met de M doe. Om over de vrouw maar te zwijgen, ze had het er vanavond nog over hoe ze em mist![]()
*klikt marktplaats aan*
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Gus, m@rco, sdh, TurboClouseau en 22 gasten