Verder is het de mooist gelijnde zakelijke auto op de markt. Daar zijn zelfs veel Audi haters het mee eens

Twee vragen:JP schreef:Klein, licht (?), genoeg pk's en priemieum?
Dat van dit ktu, zo close ben ik nooit met Ilija geweest.Robin schreef:Twee vragen:JP schreef:Klein, licht (?), genoeg pk's en priemieum?
(...)
-Sinds wanneer heeft Ilija 'n tieten en 'n ktu?
-Is er nog koffie?
+1romo schreef:Reeds ge-appt........
Hier nogmaals dan;
Je gaat er dikke spijt van krijgen van zo`n A5, te groot, bullig en reeds lang op de markt..........sturen wil het ding ook niet (althans niet zoals jij het zou willen hebben)
Kortom; hier hoef je geen nacht meer over te slapen volgens mij..........![]()
Ben normaal niet zo van het Basten van een auto, maar wat viel deze auto me tegen zeg, dat sturen is wel ZO kut...Petrolhead Tom schreef:Een A5? Komop zeg! Hoe kun je nou ooit beweren dat je van serieus sturen houdt als je in zo'n onderstuurde opper Passat wil plaatsnemen.![]()
ZEVENTIG DUIZEND EURO.Robin schreef:Twee vragen:JP schreef:Klein, licht (?), genoeg pk's en priemieum?
-Sinds wanneer heeft Ilija 'n tieten en 'n ktu?
-Is er nog koffie?
Slotje. Passat met overgewicht.romo schreef:Meer een obesed swan..............IMHO![]()
Kompleet de verkeerde vergelijking, er zit namelijk niets sierlijks aan zo`n kar...............het is bij uitstek een kopie van de American Muscle Car.................das niet sierlijk, maar dierlijk...............
Exact. Daar koop je een 456 voor, heb je nog wat zakgeld voor benzine, olie en onderhoud over.Martijn M schreef:Daar kun je Ferrari van rijden...
Zelfs na foto's als deze?Macboy schreef:Iedereen weet al lang dat ik weer een Golf GTD ga bestellen en alleen blijf dromen over BMW.
Staat de Z3 al te koop Niels ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten